Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Kristoffer

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » torsdag, 29. aug, 2013 13:25

Jeg troede mest vi var interesseret i en spiller til venstrekanten og Yarmolenko (staveplade) spiller da i højre som jeg husker det? Ret så venstrebenet og fylder godt på banen..
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » torsdag, 29. aug, 2013 13:28

lfcman skrev:Ved sgu ikke helt hvor imponeret jeg er af Yarmolenko .. Han ligner en mand der bare laver finter fordi det skal se godt ud, men mange af gangene er det ikke specielt effektivt.
Hvis prisen samtidig ligger over 20 millioner pund som bliver nævnt på twitter, så må jeg godt nok forholde mig noget kritisk. Så hellere Eriksen, som ovenikøbet er billigere.
Konoplyanka ville også være et bedre alternativ efter min mening.

Denne video synes jeg viser meget godt hvad jeg mener: http://www.youtube.com/watch?v=0ffVZZke91E
Der må jeg give dig ret... Jeg har været lidt forblændet af de andre youtubevideoer, hvor det selvfølgelig ser godt ud, når det er spredt udover mange kampe. Er du gal en gøgler, det var da helt vildt. Talentfuld, ja - men hold da op. Jeg tror aldrig jeg har set nogen lave så mange ligegyldige smarte afleveringer siden jeg gik i folkeskolen.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 29. aug, 2013 13:33

Der er nok ingen tvivl om, at vi signer en forsvarsspiller skaderne taget i betragtning. Og det skal imø. gerne være en der komplimenterer Agger. De spillere vi er rygtet til er forholdsvis unge, men jeg vil foretrække en der har bare en smule rutine. Dog ikke Lescott, som vel er det seneste rygte.

Offensivt, så skal man nok have det forbehold, at utroligt mange handler pt. er afhængige af andre handler. Jeg tror der kommer til at ske voldsomt meget her tilsidst, og det hele starter vel med Bale-handlen.

Det er langt fra sikkert, at vi køber en vi har været rygtet til, for de sidste dage i vinduet "tæller" næsten ligeså meget som en hel måned.

Jeg vælger at være fortrøsningsfuld. Vi er kommet af med rigtig meget dødvægt igennem 3 vinduer og langsomt bygger vi op, hvilket egentlig er startende med at Suarez bliver. Selv er jeg ikke helt fortaler for kriterierne (FSGs) og udførslen af strategien, men jeg vil samtidig rose klubben for at være principfast og så må man se om de også kan forløse de potentialer, som de higer efter. Ulempen i dette vindue har helt klart været Rodgers udtalelser, som måske har købt tid, men som samtidig har og er en gigantisk belastning. Tror FSG gerne ville have været dem foruden. Jeg ser mest Rodgers udtalelser om markante forstærkninger som en del af et internt spil, fordi han givetvis er under pres i denne sæson, hvilket man også godt kan forstå at han er qua klubbens ambitioner. Spørgsmålet er, om der er sammenhæng mellem transferstrategi og målsætninger? Nej, er mit bud, men det er en endeløs diskussion, som der er vendt til ukendelighed herinde.

Til januar står vi til gengæld ret stærkt, da vi ikke skal af med (mange) spiller, men kun tænke på justeringer/tilføjelser, der løser puslespillet. Og vi kan sagtens nå januar i god stil med den trup vi har, for vi skal altså ikke igennem et hårdt europæisk program, så jeg er fortrøstningsfuld på den konto.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » torsdag, 29. aug, 2013 13:50

lfcman skrev:Ved sgu ikke helt hvor imponeret jeg er af Yarmolenko .. Han ligner en mand der bare laver finter fordi det skal se godt ud, men mange af gangene er det ikke specielt effektivt.
Hvis prisen samtidig ligger over 20 millioner pund som bliver nævnt på twitter, så må jeg godt nok forholde mig noget kritisk. Så hellere Eriksen, som ovenikøbet er billigere.

Denne video synes jeg viser meget godt hvad jeg mener: http://www.youtube.com/watch?v=0ffVZZke91E
Jeg er helt enig og derfor skeptisk. Tror han ville blive til grin i pl, hvis han forsøger sig ligesom i klippet.
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 29. aug, 2013 14:01

kongrasmus skrev:

Jeg er helt enig og derfor skeptisk. Tror han ville blive til grin i pl, hvis han forsøger sig ligesom i klippet.
Sky Sport Italia skriver vi har budt 23 mill pund. Det lyder totalt vanvittigt, men des tættere vi når vinduets lukning, des vildere skal rygtere åbenbart være!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 29. aug, 2013 14:44

Jesper skrev:Sky Sport Italia skriver vi har budt 23 mill pund. Det lyder totalt vanvittigt, men des tættere vi når vinduets lukning, des vildere skal rygtere åbenbart være!
Ja. Det lyder vildt. Også taget i betragtning at Mkhitaryn røg for nogenlunde det samme, og ham rangerer jeg som længere i sin udvikling, og som en klart bedre fodboldspiller. Men vi kan jo håbe at han er den ny Sheva :?

Scherwin

Indlæg af Scherwin » torsdag, 29. aug, 2013 15:04

https://twitter.com/dimarzio

flere skriver at Sakho er en "så godt som done deal"
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » torsdag, 29. aug, 2013 15:38

Hr. Drejer skrev:
Jesper skrev:Sky Sport Italia skriver vi har budt 23 mill pund. Det lyder totalt vanvittigt, men des tættere vi når vinduets lukning, des vildere skal rygtere åbenbart være!
Ja. Det lyder vildt. Også taget i betragtning at Mkhitaryn røg for nogenlunde det samme, og ham rangerer jeg som længere i sin udvikling, og som en klart bedre fodboldspiller. Men vi kan jo håbe at han er den ny Sheva :?
Så skal det være Sheva i Milan og ikke i Chelsea og PL.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 29. aug, 2013 16:01

Altså, det der med de talrige, lidt for optimistiske og overdrevne driblinger ser vi også hos Sterling. Man kan så håbe på at Yarmolenko kan begrænse det, når han får det at vide, så han ikke kaster sig hovedkulds ud i driblinger ned til hjørneflaget, hvor han så ender op mod 3 mand. Det var imo et af de største problemer med Sterling i sidste sæson.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » torsdag, 29. aug, 2013 16:15

Hr. Drejer skrev:
TIl det samme Sky Italia som du henviser til så har de skrevet 23 mio EUro og ikke pund
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 29. aug, 2013 16:39

Det er da små 30 mio til forskel. Nok til feks at leje Moses.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » torsdag, 29. aug, 2013 16:44

Nøj, jeg tror vi kommer til at fortryde inderligt, at vi ikke købte Eriksen. Hvis Tottenham får lukket handlen til de 80-90 mio kr, som der er rygtet, er det jo helt latterligt, at vi ikke er med. Specielt når vi sætter det imod, hvad vi har været villige til at give for andre spillere. Og endnu mere specielt når vi ser, hvad vi HAR givet for andre spillere.

Suk

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » torsdag, 29. aug, 2013 16:47

Bojangles skrev:Nøj, jeg tror vi kommer til at fortryde inderligt, at vi ikke købte Eriksen. Hvis Tottenham får lukket handlen til de 80-90 mio kr, som der er rygtet, er det jo helt latterligt, at vi ikke er med. Specielt når vi sætter det imod, hvad vi har været villige til at give for andre spillere. Og endnu mere specielt når vi ser, hvad vi HAR givet for andre spillere.

Suk

Tror ikke vi har nogen interesse i Eriksen.

Hans bedste position er offensiv central midt.

Her har vi Coutinho og Alberto som vi lige har købt.

Så der er ikke rigtig plads til ham. Han er ikke driblestærk nok til kanten.

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » torsdag, 29. aug, 2013 16:49

Bojangles skrev:Nøj, jeg tror vi kommer til at fortryde inderligt, at vi ikke købte Eriksen. Hvis Tottenham får lukket handlen til de 80-90 mio kr, som der er rygtet, er det jo helt latterligt, at vi ikke er med. Specielt når vi sætter det imod, hvad vi har været villige til at give for andre spillere. Og endnu mere specielt når vi ser, hvad vi HAR givet for andre spillere.

Suk
Helt enig. Det latterlig lav pris for en spiller jeg syntes er på niveau med coutinho. Selvom det ikke er præcis den type spiller vi mangler, så er jeg ikke i tvivl om han kan bidrage i den røde trøje!

:evil: :evil: :evil:
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 29. aug, 2013 16:59

Jeg frygter for Eriksens karriere, at han har taget et forkert valg. Nogle gange hænger pris og startplads sammen. Jeg havde gerne set ham som vores 8er i mange år frem. Lige et eller to års læretid hos mesteren og så havde vi haft en af verdens bedste 8ere og med nogle unikke frisparkskompetencer. Øv

Besvar