Træls for landholds hadere, i dette tilfælde er pausen jo perfekt for LFC og Sturr....Henrik skrev:Så er Sturridge definitivt ude af kampen mod Ukraine også: http://www.theguardian.com/football/201 ... ine-injury
15 - Daniel Sturridge
Re: 15 - Daniel Sturridge
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg er sikker på at Sturridge ville gøre alt for at spille for landsholdet.Thommo skrev:Træls for landholds hadere, i dette tilfælde er pausen jo perfekt for LFC og Sturr....Henrik skrev:Så er Sturridge definitivt ude af kampen mod Ukraine også: http://www.theguardian.com/football/201 ... ine-injury
Nu har Welbeck også karantæne pga en korrupt dommer fra Slovakiet.
Hent Shelvey tilbage!
håber famede han er klar mod swansea 

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Så skadet at han kunne formå at score to gange for sit landsholdRedmaniac skrev:Jeg gad sågar godt, at Rodgers pænt bad Sturridge om at blive væk fra Ukraine kampen as well. Så længe Suarez er skadet, så er Sturridge essentiel for chancen for point på Liberty Stadium.

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
mon han mener Hjerneskadet
sorry kunne ikke dy mig!
sorry kunne ikke dy mig!
Daniel Sturridge & Simon Mignolet er blevet nomineret til Barclays Premier League Player of the Month.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
@Wormie:
Du kunne bare skrive det i tråden om smånyheder om Liverpool, i stedet for at skrive det to gange
Du kunne bare skrive det i tråden om smånyheder om Liverpool, i stedet for at skrive det to gange

jo det kun det godt men..
var for doven til at fjene det ene navn i hver tråd, men syntes det var passende at det blev nævnt i spiller tråden så det ikke flødover i en MEGA tråd
var for doven til at fjene det ene navn i hver tråd, men syntes det var passende at det blev nævnt i spiller tråden så det ikke flødover i en MEGA tråd
Hold da op hvor er den mand bare skarp 

110 mill så kan Chelsea købe ham tilbage....Kæft de gjorde i nælderne med det salg....Devisen er åbenbart"udlændinge er bare bedre"Kriller8 skrev:Hold da op hvor er den mand bare skarp

Verden er smask fuld af hyklere....
Ja pund!Thommo skrev:110 mill så kan Chelsea købe ham tilbage....Kæft de gjorde i nælderne med det salg....Devisen er åbenbart"udlændinge er bare bedre"Kriller8 skrev:Hold da op hvor er den mand bare skarp![]()
![]()
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Redtothebone
Jeg læste et sted, at det er noget der har stået på i flere hjemmekampe nu.
Dejligt at se, at Sturridge går så meget op i fan-pleje.
Dejligt at se, at Sturridge går så meget op i fan-pleje.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"