United scored et minut efter!nikand skrev:Hvad sker der? Troede Sunderland havde bragt sig i finalen-? Straffe nu ?
Dagens Kampe
- TomViolence
- Alder: 36
Re: Dagens Kampe
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Ja.mortenbak skrev:Brando skrev:mortenbak skrev:Er det specielt for Carling cuppen ?
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
HAHA - Farvel United 

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
- TomViolence
- Alder: 36
Mata withdraw his disire to move to united.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
I guder hvor er de ringe til at sparke straffe... begge hold.
Håber dælme vi ville have gjort det bedre !!!
Håber dælme vi ville have gjort det bedre !!!
Hvor er det bare dejlig fryd at se det pishold bryde sammen. Det har jeg fanme ventet længe på!! Get in Sunderland!
Selv mit skæg er rødt!
Jeg må indrømme at hver gang Manchester United taber, så stiger min frygt for at Ferguson kommer tilbage, eller for den sags skyld en anden manager.
For ja, de har måske ikke det bedste hold, men et managerskifte hvor der bliver pumpet nyt håb og optimisme ind i spillerne kan blive farligt!
... Lige nu fryder jeg mig dog over deres nedtur!
For ja, de har måske ikke det bedste hold, men et managerskifte hvor der bliver pumpet nyt håb og optimisme ind i spillerne kan blive farligt!
... Lige nu fryder jeg mig dog over deres nedtur!
Var det ikke 5 nederlag i 6 kampe for United i 2014? 

Jeg bliver nu aldrig træt af at se Man Utd tabe, men det er lige før jeg hellere ville have set dem blive slagtet af City.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Ohh the irony!

Men det ville jo betyde at de trods slagtningen stadig var garanteret europæisk deltagelse... nu kan de ende med slet ikke at skulle spille i hverken CL eller EL - det er jo helt vildt at tænke på.... og frydkaisedet skrev:Jeg bliver nu aldrig træt af at se Man Utd tabe, men det er lige før jeg hellere ville have set dem blive slagtet af City.

Jeg frygter dog stadig at de finder formen og ender på 4.pladsen. Især hvis de formår at hente Juan Mata

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Man skal vinde LC for at komme i EL. 2. pladsen tæller ikke selvom man møder et hold der er kvalificeret via tabellen.
http://www.premierleague.com/en-gb/fans ... in-europe/Should the FA Cup winners, runners-up (if applicable) and the Football League Cup winners already have qualified for Europe, their place goes to the next best placed clubs in the Premier League.