Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Kristoffer

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Kristoffer » torsdag, 27. feb, 2014 12:09

Kelly skrev:Kunne BR få Bojans talent til at folde sig ud er han helt kanon.

Jeg syntes det er værd at give ham en chance. han er hurtig og teknisk stærk. Og billig til sommer.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bojan_Krki%C4%87
Har du set ham spille i Roma/Ajax?

Den mand er vel indbegrebet af et evighedstalent og har på ingen måde kvaliteter, der berettiger til et top 4 hold i Premier league.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 27. feb, 2014 12:10

Jeg syntes det er værd at give ham en chance. han er hurtig og teknisk stærk. Og billig til sommer.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Var min første tanke. Ikke flere lottokuponer!

PPP skal være det nye sort! Proven Players Please!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » torsdag, 27. feb, 2014 12:13

Jeg har aldrig været stor fan af Bojan heller ...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 27. feb, 2014 12:37

TomViolence skrev:Jeg har aldrig været stor fan af Bojan heller ...
Ja jeg har set ham spille flere gange. Hans talent er enormt, men han får det ikke helt ud. Derfor kan BR få han i gang som han var i Barcelona, er det et kup.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 27. feb, 2014 12:49

Hekkem skrev:
Emmy skrev:
Niels K skrev:
Emmy skrev:Vi skal handle spillere ind til startopstillingen og dermed styrke bredden. Det er den eneste rigtige måde at forstærke holdet på.
For så vidt enig, men hvem er det lige, du vil sende ud af start 11, hvis den ser således ud:

Suarez - Sturridge - Sterling

---------- Coutinho -----------

------- Hendo --- Stevie ------

Enrique - Sakho - Skrtel - GJ

------------ Mignolet ----------

Hvis vi taler spillere, som skal træde ind i start 11, og som skal købes og have løn efter kvalifikationer, så bliver det nok heller ikke til mange handler, da vi imo. taler spillere fra øverste hylde for at slå vores nuværende start 11 af pinden.

Jeg mener ikke nødvendigvis at nye spillere skal være bedre, end hvad vi har, men kunne matche deres niveau eller være andre typer end nuværende, så Rodgers har flere taktiske muligheder alt efter modstander.
Coutinho var jo heller ikke på forhånd en spiller, man tænkte tog en startplads med det samme og som ville gribe chancen fra første kamp, men der handlede vi virkligt smart, og fik en start 11 spiller til en rigtig fin pris.
Hendo og Sturridge var der også en del skepsis til herinde, og de blev ikke regnet for de hylde 1 spillere, som jeg mener, at begge er idag, og som jeg tror, at bl.a. Sterling og Sakho snart vil udvikle sig til at være.
Mignolet, GJ, Skrtel, Enrique, Coutinho og Sterling kan sagtens byttes ud med dygtigere spillere. Ret beset er det vel kun Suarez og Sturridge der kan være sikre på en plads.
Begynder Gerrard da at leve op til dine (høje) krav til ham :) 8-) :mrgreen: :geek:
Nej egentligt ikke. Men jeg synes det er spændende med den nye placering han har fået på banen og jeg vil endnu ikke udelukke at det kan blive en succes. Han har haft en god sæson hidtil men bliver jo ikke yngre så derfor vil det være fint med nye kræfter der kan presse ham til at levere på fortsat højt plan.
"We're not racist, we only hate the mancs"

TK Randers

Indlæg af TK Randers » torsdag, 27. feb, 2014 13:54

Dårlig i Milan, og er nærmest blevet dårligere i Ajax.

Lad os smide 400 millioner og Agger til Schalke 04, og lad få Draxler, Meyer og Neustädter i bytte.

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 27. feb, 2014 15:21

@ Niels K

Jeg forstår godt, hvad du mener, når du skriver, at man godt kan forstærke start 11'eren uden brug af kæmpe transfersummer. Jeg er helt enig i at spillere som Montoya, Sagna, Valdes, og måske Fernando Reges kunne forstærke vores startopstilling. Hvad angår de offensive positioner, så kan jeg dog ikke se, hvordan man skulle kunne forstærke den uden brug af store transfersummer.

Derudover er jeg en smule uenig i dit betragtning om, at det er svært at forstærke den mest effektive offensiv i Premier League. Mine tanker omkring det, kan du se nedenfor i min betragtninger omkring Coutinho og Sterling.

@ Texy

Nu må du ikke misforstå mig, jeg mener bestemt også, at både Coutinho og Sterling har deres berettigelse i en trup, der gerne vil lege med helt fremme. Men er de på nuværende tidspunkt gode nok til at være blandt de foretrukne 11 hos en klub med mesterskabambitioner? Set over hele sæsonen, så mener jeg det ikke. Sterling har været verdensklasse den sidste måneds tid, men det er svært at bedømme om det er hans reelle niveau lige nu på dette stadie i hans karriere eller om han overperformer. Han er trods alt stadig ung. Coutinho har i mine øjne været svingende i sæsonen. Han er en spiller, der springer i øjnene på vores hold, da han er den eneste af sin type i truppen, men hans end product i form af mål/assists kunne godt være noget kun bedre.

Generelt tror jeg begge to ville have godt af noget konkurrence på deres positioner - og hvad angår det er jeg på linje med Emmy. Der skal vi søge at styrke bredden ved at købe ind til start 11'eren.

Hvad angår start 11'eren er jeg dog enig i, at forsvaret og den centrale midt har første prioritet. Her sætter dog jeg ligesom dig min lid til, at det kan gøres igennem spillere på fri transfer.

Hvad angår bredden, så mangler der forstærkning over hele linjen.

Det bliver i sandhed et spændende transfervindue vi går i møde.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 27. feb, 2014 16:22

http://en.wikipedia.org/wiki/Gregory_van_der_Wiel

Van Der Wiel som højre back kunne jeg også godt se.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 27. feb, 2014 17:18

Redmaniac skrev:@ Niels K

Jeg forstår godt, hvad du mener, når du skriver, at man godt kan forstærke start 11'eren uden brug af kæmpe transfersummer. Jeg er helt enig i at spillere som Montoya, Sagna, Valdes, og måske Fernando Reges kunne forstærke vores startopstilling. Hvad angår de offensive positioner, så kan jeg dog ikke se, hvordan man skulle kunne forstærke den uden brug af store transfersummer.

Derudover er jeg en smule uenig i dit betragtning om, at det er svært at forstærke den mest effektive offensiv i Premier League. Mine tanker omkring det, kan du se nedenfor i min betragtninger omkring Coutinho og Sterling.

@ Texy

Nu må du ikke misforstå mig, jeg mener bestemt også, at både Coutinho og Sterling har deres berettigelse i en trup, der gerne vil lege med helt fremme. Men er de på nuværende tidspunkt gode nok til at være blandt de foretrukne 11 hos en klub med mesterskabambitioner? Set over hele sæsonen, så mener jeg det ikke. Sterling har været verdensklasse den sidste måneds tid, men det er svært at bedømme om det er hans reelle niveau lige nu på dette stadie i hans karriere eller om han overperformer. Han er trods alt stadig ung. Coutinho har i mine øjne været svingende i sæsonen. Han er en spiller, der springer i øjnene på vores hold, da han er den eneste af sin type i truppen, men hans end product i form af mål/assists kunne godt være noget kun bedre.

Generelt tror jeg begge to ville have godt af noget konkurrence på deres positioner - og hvad angår det er jeg på linje med Emmy. Der skal vi søge at styrke bredden ved at købe ind til start 11'eren.

Hvad angår start 11'eren er jeg dog enig i, at forsvaret og den centrale midt har første prioritet. Her sætter dog jeg ligesom dig min lid til, at det kan gøres igennem spillere på fri transfer.

Hvad angår bredden, så mangler der forstærkning over hele linjen.

Det bliver i sandhed et spændende transfervindue vi går i møde.
Jeg er helt med på, at man godt kan gå ud og hente spillere, der kan gøre det bedre end unge folk (er de 21) som Sterling og Coutinho. Til texy vælger du at skrive, at over en hel sæson, mener du ikke de er gode nok til et hold, der vil appelere til titlen. Hvor er det, at vi ligger nu med hvor mange kampe tilbage. Jeg synes netop, at de har været gode over en hel sæson, men klart, at der har været udfald, både grundet deres alder, men de spiller altså også på pladser, hvor vi forventer, at magien kommer fra. Det kan også være svært at løfte i hver kamp for en meget mere rutineret spiller.

En ting er, at vi kan få øje på bedre spillere i andre klubber, en anden ting er, vil spillere, der er markant bedre end disse 2 til Liverpool, eller har de det godt, hvor de er, eller de så gode, så de er olieklubberne og de 2 spanske, der kan lokke med gigalønninger ?

Vi ved, hvad Sterling og Cou kan hos Liverpool, vi ved ret beset ikke, hvad andre spillere kan, og der er tidligere rigtig gode spillere, der er faldet igennem hos os.

Hvad skal en spiller, der er et stykke over deres niveau koste ? 20 mio. £ 30 mio £ ? Hvad skal de have i løn ? Det dobbelte ?

Der er mange faktorer, der gør, at jeg ikke bare vil medgive, at vi sagtens kan finde bedre spillere end disse 2, men særligt at de indeholder så meget bold og Sterling så meget fart og fysik, så jeg tror, at de bliver monstre om 1 år eller 2 - i hvert fald er der voldsomt potentiale i Sterling, og Cou skal ikke træffe specielt mange rigtige beslutninger fremfor forkerte og blive en anelse mere præcis i afleveringerne, før han er mega skarp.

En anden ting er også, at vi jo har alternativer til Cou. Det er Allan. Hvad når Lucas er tilbage ? Vi kan også hente Suso hjem, og Alberto vil også være glad for den plads.

De har været en stor del af vores mange flotte mål i år, og de er også kommet efter den defensive del af spillet, hvor de stadig også kan forbedre sig, så de hører til balndt mine favoritter, og jeg vil helst ikke have dem af holdkortet, medmindre de har formdyk, eller vi skal noget andet taktisk.

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 27. feb, 2014 21:20

Niels K skrev:
Jeg er helt med på, at man godt kan gå ud og hente spillere, der kan gøre det bedre end unge folk (er de 21) som Sterling og Coutinho. Til texy vælger du at skrive, at over en hel sæson, mener du ikke de er gode nok til et hold, der vil appelere til titlen. Hvor er det, at vi ligger nu med hvor mange kampe tilbage. Jeg synes netop, at de har været gode over en hel sæson, men klart, at der har været udfald, både grundet deres alder, men de spiller altså også på pladser, hvor vi forventer, at magien kommer fra. Det kan også være svært at løfte i hver kamp for en meget mere rutineret spiller.

En ting er, at vi kan få øje på bedre spillere i andre klubber, en anden ting er, vil spillere, der er markant bedre end disse 2 til Liverpool, eller har de det godt, hvor de er, eller de så gode, så de er olieklubberne og de 2 spanske, der kan lokke med gigalønninger ?

Vi ved, hvad Sterling og Cou kan hos Liverpool, vi ved ret beset ikke, hvad andre spillere kan, og der er tidligere rigtig gode spillere, der er faldet igennem hos os.

Hvad skal en spiller, der er et stykke over deres niveau koste ? 20 mio. £ 30 mio £ ? Hvad skal de have i løn ? Det dobbelte ?

Der er mange faktorer, der gør, at jeg ikke bare vil medgive, at vi sagtens kan finde bedre spillere end disse 2, men særligt at de indeholder så meget bold og Sterling så meget fart og fysik, så jeg tror, at de bliver monstre om 1 år eller 2 - i hvert fald er der voldsomt potentiale i Sterling, og Cou skal ikke træffe specielt mange rigtige beslutninger fremfor forkerte og blive en anelse mere præcis i afleveringerne, før han er mega skarp.

En anden ting er også, at vi jo har alternativer til Cou. Det er Allan. Hvad når Lucas er tilbage ? Vi kan også hente Suso hjem, og Alberto vil også være glad for den plads.

De har været en stor del af vores mange flotte mål i år, og de er også kommet efter den defensive del af spillet, hvor de stadig også kan forbedre sig, så de hører til balndt mine favoritter, og jeg vil helst ikke have dem af holdkortet, medmindre de har formdyk, eller vi skal noget andet taktisk.
Vi er vel den såkaldte "dark horse" til titlen. På trods af, at vi kun er 4 point fra førstepladsen, så er det jo stadig, med de resterende 11 kampe i mente, Chelsea, City, og Arsenal, der er er favoritter. Det er også vigtigt, at huske på vi ikke har haft europa i år, hvilket i sig selv er et kæmpe plus. Næste år vil vi helt sikkert komme til at smide dumme point som følge af kampe i europa i midtugen.

Det er selvfølgelig svært at sige, om vi kan hive bedre spillere til, men det var jo reelt ikke det, der var min pointe. Jeg spurgte ind til, hvorvidt folk mente, at dem vi havde var start 11'er materiale til en mesterskabaspirant set over denne sæson. Det vurderer, jeg som sagt ikke Coutinho til at være. Dertil mener jeg ikke, at hans end product har været godt nok uagtet, hvor godt jeg så synes om ham som spiller. Kan han udvikle sig til det? Det tror jeg helt bestemt, men det udelukker i mine øjne ikke, at vi køber en, vi anser for værende bedre end ham pt, der så kan presse ham deropad. Findes en sådan spiller? Det må jeg ærligt indrømme, at det ser jeg ikke nok fodbold til at kunne bedømme.

Hvad angår Sterling, så har han ganske rigtigt været rigtig god, siden han vendte tilbage i startopstillingen. Det er altså stadigvæk "kun" tre måneder siden, hvoraf kun den sidste måned har været helt deroppe af. Præsterer han nogenlunde på samme niveau i resten af sæsonen, så kan det godt tænkes, at jeg vil revurdere min holdning om, at man burde købe/scoute en, der virker bedre. Drengen er stadig kun 19 år gammel, og det er altså i de færreste tilfælde, at en fyr på den alder er fast mand på et mesterskabhold.

Argumentet om, at vi ikke ved, hvad andre spiller kan, kan jeg altså ikke rigtigt bruge til noget. Det vil vi jo aldrig kunne vide, når vi køber en ny spiller - skal vi så helt undgå at handle?

Du nævner Lucas og Allen i samme sætning som Coutinho, hvor du også bruger ordet alternativer? Den kan jeg slet ikke følge. Suso og Alberto kan jeg gå med til, men det ville godt nok være en smule risikabelt at gå ind til 14/15 sæsonen og Champions League bold med de tre spillere som bredde. Suso og Albertos egentlige niveau ved vi ret beset ikke meget om. Jovist Suso har skam gjort det ganske pænt for Almeria, men ligeledes gjorde Aspas for Celta Vigo.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 28. feb, 2014 10:39

@ redmaniac:

Når jeg skriver, at Allen og Lucas er alternativer, så er det blot for at tydeliggøre, at der kun kan være 11 på banen, og det kunne nemt være Coutinho (eller Sterling), der blev ofret, hvis vi ville spille med f.eks. Lucas/Allen, Gerrard og Hendo på midten.

Naturligvis skal vi købe spillere, jeg siger bare, at hvis du skal trumfe det nievau, Coutinho og Sterling beviser, at de kan levere, så skal du givetvis have den store tegnedreng frem, hvis du vil vide dig nærmest helt sikker på, at vedkommende går ind og trumfer det fra dag 1.

Jeg har selv foreslået Muriel og Konoplyanka, som jeg rigtig gerne ser komme til klubben, så vi har bredden, når vi også skal spille CL. Jeg synes, de er rigtig gode, men ikke nødvendigvis så gode at de pr. automatik tager pladserne fra vores 2 kometer, og så lader de til at være til at betale, så vi også kan hente ind til andre pladser, hvor bredden er tynd.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » fredag, 28. feb, 2014 13:33

Her er et af de lidt mere positive rygter/foreslag (synes jeg)

Steven Caulkner til forsvaret.

http://www.ibtimes.co.uk/brendan-rodger ... rt-1438248

Brendan Rodgers Keen to be Reunited with Steven Caulker at Liverpool - Report
Billede

Liverpool manager Brendan Rodgers is keen to be reunited with Cardiff City defender Steven Caulker, reports suggest.

The Reds manager brought Caulker to Swansea City on loan from Tottenham Hotspur during his tenure at the Liberty Stadium, making the 22-year-old an integral part of his defence as the Swans enjoyed an exceptional first campaign in the top flight three seasons ago.

The Daily Telegraph suggest the Northern Irish manager is keen to link up with the towering centre half once again in order to address the problems that have often caused him headaches in defence throughout the season.

Liverpool's frailties at the back have been highlighted over the past month in the absence of Daniel Agger and summer signing Mamadou Sakho, as Kolo Toure and Martin Skrtel have been singled out for criticism during a period where the club have conceded 12 goals in their last six Premier League games.

Caulker joined Cardiff during the summer transfer window for a fee of £8.5m from Tottenham but given the Welsh club's precarious position just a point off the foot of the table, they could be presented with the tough task of holding onto the defender in the summer.

The defender has excelled for Cardiff this season despite their position in the league and has seen his efforts rewarded after being named in Roy Hodgson's 30-man England squad for next week's friendly against Denmark.

Of Caulker's selection, Hodgson said: "We have asked Steve Caulker to come in.

"He wasn't in my original list of 30, Jagielka was and so was Jones until I found out it is a few weeks until he returns. It is not the first time it has happened to us."

However the England manager did indicate Caulker will have a job on his hands earning a spot in his final World Cup squad after explaining he already knows who his four choices are.

"We wouldn't be taking more than four centre-backs with us to Brazil," he said.

"I don't think any country would. Jagielka, Cahill, Jones and Smalling – they are our four.

"Caulker is another one and we are unlucky that two of our five are unavailable at the moment."

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 28. feb, 2014 13:46

Niels K skrev:@ redmaniac:

Når jeg skriver, at Allen og Lucas er alternativer, så er det blot for at tydeliggøre, at der kun kan være 11 på banen, og det kunne nemt være Coutinho (eller Sterling), der blev ofret, hvis vi ville spille med f.eks. Lucas/Allen, Gerrard og Hendo på midten.

Naturligvis skal vi købe spillere, jeg siger bare, at hvis du skal trumfe det nievau, Coutinho og Sterling beviser, at de kan levere, så skal du givetvis have den store tegnedreng frem, hvis du vil vide dig nærmest helt sikker på, at vedkommende går ind og trumfer det fra dag 1.

Jeg har selv foreslået Muriel og Konoplyanka, som jeg rigtig gerne ser komme til klubben, så vi har bredden, når vi også skal spille CL. Jeg synes, de er rigtig gode, men ikke nødvendigvis så gode at de pr. automatik tager pladserne fra vores 2 kometer, og så lader de til at være til at betale, så vi også kan hente ind til andre pladser, hvor bredden er tynd.
Når vi nu snakker Lucas/Allen niveauet, så skal vi ikke glemme, at Kaptajnen på det sidste har vist stor tilpasningsevne på den bageste del af midtbanen. Det bør samtidig medtages, at da Allen vikarierede for Lucas på den bagerste midtbane, så han knap så prangende ud. Selvom man er Fantastic, så holder Kaptajner dog ikke evigt, og det er derfor på sin plads, at kigge efter forstærkning på den "spilbrydende" midtbaneplads. .... specielt taget med i betragtning, at det måske kun er et spørgsmål om tid, før Lucas Leiva har knæskade nr. 3. Det har jeg ikke noget at ha' i, ud over en forbandet dårlig mavefornemmelse, som siger mig at Lucas ender med at indstille karrieren p.g.a. vedvarende skadesproblemer med knæet.

Sidste sommer var mit store ønske, at vi skulle have købt Kevin Strootman, men det skib er jo sejlet ....... og han er også mere "box-to-box", hvor Henderson jo er begyndt at pakke sit potentiale ud på flotteste vis.
Her i januarvinduet fangede Fernando (Reges) fra Porto mit øje, og han har nogle iøjnefaldende kvaliteter som spilbryder på den bagerste midtbane, og så (baseret på Youtube-clip, som jo som alle ved kan få Søren Colding til at ligne en udmærket fodboldspiller) ser han ud til at være rimelig skarp til at slippe bolden fremadrettet, når han har erobret den. Er også vild med, at hans tilnavn er "Blæksprutten" grundet hans evne til at få raget bolden til sig.

Vi kan så diskutere, om der er brug for ham, hvis nu Lucas kommer tilbage, eller Kaptajnen - mod min forventning - viser sig at kunne være med på topniveau i 3-5 år endnu. Den facitliste kan jo først skrives endegyldigt om netop 3-5 år, så efter bedste "rettidig omhu - princip" mener jeg vi skal gå efter Fernando (eller en tilsvarende). Det vil også give bedre muligheder i det taktiske, inden for "det nye sort" i fodboldverdenen: Vender midtbane-trekanten den ene eller den anden vej.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 28. feb, 2014 15:20

Cynwal skrev:
Niels K skrev:@ redmaniac:

Når vi nu snakker Lucas/Allen niveauet, så skal vi ikke glemme, at Kaptajnen på det sidste har vist stor tilpasningsevne på den bageste del af midtbanen. Det bør samtidig medtages, at da Allen vikarierede for Lucas på den bagerste midtbane, så han knap så prangende ud. Selvom man er Fantastic, så holder Kaptajner dog ikke evigt, og det er derfor på sin plads, at kigge efter forstærkning på den "spilbrydende" midtbaneplads. .... specielt taget med i betragtning, at det måske kun er et spørgsmål om tid, før Lucas Leiva har knæskade nr. 3. Det har jeg ikke noget at ha' i, ud over en forbandet dårlig mavefornemmelse, som siger mig at Lucas ender med at indstille karrieren p.g.a. vedvarende skadesproblemer med knæet.

Sidste sommer var mit store ønske, at vi skulle have købt Kevin Strootman, men det skib er jo sejlet ....... og han er også mere "box-to-box", hvor Henderson jo er begyndt at pakke sit potentiale ud på flotteste vis.
Her i januarvinduet fangede Fernando (Reges) fra Porto mit øje, og han har nogle iøjnefaldende kvaliteter som spilbryder på den bagerste midtbane, og så (baseret på Youtube-clip, som jo som alle ved kan få Søren Colding til at ligne en udmærket fodboldspiller) ser han ud til at være rimelig skarp til at slippe bolden fremadrettet, når han har erobret den. Er også vild med, at hans tilnavn er "Blæksprutten" grundet hans evne til at få raget bolden til sig.

Vi kan så diskutere, om der er brug for ham, hvis nu Lucas kommer tilbage, eller Kaptajnen - mod min forventning - viser sig at kunne være med på topniveau i 3-5 år endnu. Den facitliste kan jo først skrives endegyldigt om netop 3-5 år, så efter bedste "rettidig omhu - princip" mener jeg vi skal gå efter Fernando (eller en tilsvarende). Det vil også give bedre muligheder i det taktiske, inden for "det nye sort" i fodboldverdenen: Vender midtbane-trekanten den ene eller den anden vej.
:D Fuldstændig enig. Jeg har også Fernando Reges som ønske på min liste udover de offensive spillere nævnt i tidligere indlæg, som udelukkende gik på offensiv spillere. Vi kunne bestemt godt bruge sådan en type, og både Allen, Lucas og Stevie har ting i deres spil eller deres fysik, som gør, at vi skal spare dem mere, at der simpelthen er brug for en spiller mere, når vi skal spille CL, og som både kan spille defensiv midt, men også har god nok teknik, fart mv. til at agere box-box, da Hendo efterhånden er den eneste, som gør dette perfekt, og her skal vi ikke være fuldstændig afhængig af Allen som eneste alternativ.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. mar, 2014 21:11

Emmy skrev: Mignolet, GJ, Skrtel, Enrique, Coutinho og Sterling kan sagtens byttes ud med dygtigere spillere. Ret beset er det vel kun Suarez og Sturridge der kan være sikre på en plads.
Useriøst, medmindre vi spiller PC spil, Cou og Sterling er en fast del af den bedste offensiv i PL, erstatninger offensivt til disse pladser koster ofte30-35mill £ stykket, enig eller hvad? Dernæst hvorfor ændre på noget der virker? der skal hentes ind offensivt, men tvivler på det er en der bare går ind på holdet. Hvis ikke Messi, Ronaldo, Ribery, Götze eller Robben hentes. Og de koster vel 40-70 mill £ som minimum. Dernæst er jeg også uenig i Mignolet ud.Men den diskussion gider jeg ikke, jeg har haft den for ofte.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar