Nu er der jo aldrig to spillere, som ligner hinanden 100 %. ...og jeg har heller ikke fulgt Strootman minutiøst. Havde mere fokus på ham op til sommervinduet, hvor jeg så ham som en box-to-box med en utrolig stor fysisk tilstedeværelse på banen. ..... så'rn lidt a la Roy Keane! .....og det ku' jeg se nogle utroligt positive ting i, specielt i retning af at trække os til sejre i "de sure kampe". Altså dem, hvor klaveret IKKE lige spiller, og SASAS (Jep - jeg tæller Sterling med) har en god dag. Så jeg vil ikke betegne Strootman som bedre end Gerrard eller Henderson, men anderledes - forstået positivt, i forhold til hvad jeg tror, han kunne have bibragt i form af gejst, fight og indstilling. Vi har jo haft et par black outs i år, og jeg kunne da drømme søde drømme om, hvad en indpisker af rang, kunne have gjort ved et par sløve holdindsatser, som eks. Southampton hjemme.And I'm Javert skrev:Jeg har læst dig kommentere mange gange på Strootman de sidste par år, Cynwal og jeg erkender fuldt ud, at jeg aldrig har set Kevin Strootman spille. (Dovenskab må jeg indrømme, har hverken set Roma eller PSV de sidste par år.) Men jeg må da lige høre, er Strootman virkelig så meget bedre end Henderson og Gerrard? Ville Strootman bare forvise dem til bænken, eller ville han komme i konkurrence med de to? Guderne skal vide, jeg ville bestemt ikke klage over ekstra styrke til midten, hvor vi i mit hoved, kun har fire kvalificerede spillere til startopstillingen. Men ville Strootman virkelig tilføje så meget styrke til en midtbane, der har imponeret mange gange i indeværende sæson?Cynwal skrev:Jeg kan blive helt svimmel ved at tænke på, at Roma sidste sommer sneg sig til at købe Kevin Strootman til omkring € 16,5 mill (£13,7 mill). Nøjh hvor havde han pyntet på vor midtbane.
Igen, ren nysgerrighed.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Hvem skal ind?
Vi SMADRER det PIShold !
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
Ingen kritik Kelly, men hvorfor linker du ofte til wiki, istedet for et rygtelink? Personligt gider jeg ikke læse wiki, om spillere der ikke er i LFC, men det er måske bare mig, det skal tilføjes.
Verden er smask fuld af hyklere....
Hey hey. Det er der ikke nogen grund til. Konkret var det fordi jeglæste et tyndt rygte om spilleren og læste mere om ham og tjekkede youtube mv. Der fandt jeg spilleren super spændende men samtidig at rygtet var for tyndt.Thommo skrev:Ingen kritik Kelly, men hvorfor linker du ofte til wiki, istedet for et rygtelink? Personligt gider jeg ikke læse wiki, om spillere der ikke er i LFC, men det er måske bare mig, det skal tilføjes.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Henderson lader da ikke noget tilbage at ønske, når det kommer til lige netop fight, gejst og indstilling. På den anden side er Kevin Strootman da ikke en indpisker-agtig Roy Keane-type, men snarere en slags 8'er. Er du sikker på, at det er Strootman, du har forelsket dig i, Cynwal? 

Micah Richards - JA tak.texy skrev:Vi har vendt ham flere gange, og der er vist ikke enighed herinde om, hvorvidt Micah Richards vil være et godt køb eller ej. Personligt kan jeg god lide ham, og jeg mener det helt seriøst, når jeg siger, at jeg ville ganske tryg med ham både på backen og i midterforsvaret - også når man har ambitioner om mesterskab og CL.
Uanset hvad, så lader det til, at han måske er til at få fat i...
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -deal.html
EDIT: Her er så en artikel, der decideret linker os til ham. http://metro.co.uk/2014/03/07/liverpool ... y-4456872/
Helt klart Ja tak. Stor spiller der aldrig er blevet brugt rigtig. Han er bedre end Johnson syntes jeg, hvis det er til højre back. Micah og Flanagan på den plads ville være fint.Niels K skrev:Micah Richards - JA tak.texy skrev:Vi har vendt ham flere gange, og der er vist ikke enighed herinde om, hvorvidt Micah Richards vil være et godt køb eller ej. Personligt kan jeg god lide ham, og jeg mener det helt seriøst, når jeg siger, at jeg ville ganske tryg med ham både på backen og i midterforsvaret - også når man har ambitioner om mesterskab og CL.
EDIT: Her er så en artikel, der decideret linker os til ham. http://metro.co.uk/2014/03/07/liverpool ... y-4456872/
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg begriber mig ikke hvorfor folk hellere vil have Richards end Johnson?Kelly skrev:Helt klart Ja tak. Stor spiller der aldrig er blevet brugt rigtig. Han er bedre end Johnson syntes jeg, hvis det er til højre back. Micah og Flanagan på den plads ville være fint.Niels K skrev:Micah Richards - JA tak.texy skrev:Vi har vendt ham flere gange, og der er vist ikke enighed herinde om, hvorvidt Micah Richards vil være et godt køb eller ej. Personligt kan jeg god lide ham, og jeg mener det helt seriøst, når jeg siger, at jeg ville ganske tryg med ham både på backen og i midterforsvaret - også når man har ambitioner om mesterskab og CL.
Han har været skadet i så lang tid, hvornår har folk sidst set ham spille, eller hvor kommer alt den hype fra?
Vi har i princippet helt fint gardering på højre backen, Flanna har været ret stabil, derudover har vi Kelly der dog er et stykke fra.
Men også Wisdom kan komme tilbage og spille en habil back, som han pt. gør i Derby.
Højre backen mangler vi kun en spiller til, hvis vi sælger Johnson eller har planner om at sælge ham næste sommer.

Hvis du læser mine argumenter under Johnsen tråden, så burde mine rationaler være til at begribe, om man så er uenig eller ej.Xenne skrev:Jeg begriber mig ikke hvorfor folk hellere vil have Richards end Johnson?Kelly skrev:Helt klart Ja tak. Stor spiller der aldrig er blevet brugt rigtig. Han er bedre end Johnson syntes jeg, hvis det er til højre back. Micah og Flanagan på den plads ville være fint.Niels K skrev:Micah Richards - JA tak.texy skrev:Vi har vendt ham flere gange, og der er vist ikke enighed herinde om, hvorvidt Micah Richards vil være et godt køb eller ej. Personligt kan jeg god lide ham, og jeg mener det helt seriøst, når jeg siger, at jeg ville ganske tryg med ham både på backen og i midterforsvaret - også når man har ambitioner om mesterskab og CL.
Han har været skadet i så lang tid, hvornår har folk sidst set ham spille, eller hvor kommer alt den hype fra?
Vi har i princippet helt fint gardering på højre backen, Flanna har været ret stabil, derudover har vi Kelly der dog er et stykke fra.
Men også Wisdom kan komme tilbage og spille en habil back, som han pt. gør i Derby.
Højre backen mangler vi kun en spiller til, hvis vi sælger Johnson eller har planner om at sælge ham næste sommer.
At en spiller er eller har været skadet kortere eller længere tid, betyder jo ikke, at man ikke skal interessere for vedkommende, og Johnson har selv været forfulgt af skader hele denne sæson.
Micah er bomstærk, og har ikke haft en helt karriere forfulgt af skader, som du får det til at lyde som.
Han har kampe på alle de engelske landshold, og han har fået masser af kampe på et ellers godt besat citeh mandskab.
Han har alderen i modsætning til Johnson, og det ville være fint med mere hårdhændet fysik på højre back. Desuden har han mål eller assist i støvlerne i ca. hver 10. kamp, og det gør Johnson ikke bedre. 2011/2012 sæsonen var stats vist noget bedre, og det var hans sidste rigtig, rigtig gode sæson. Men nu skulle han være helt fit igen
Jeg ville byde ham velkommen til en mere beskeden løn end Johnson, og så kunne vi høste lidt indkøbskroner på et Johnson salg. Micah har kontraktudløb sommeren 2015, så han bliver sikkert ikke alt for dyr til sommer.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg kan ikke helt greje om du er sarkastisk eller ej, men hvis du er, så skammer jeg mig personligt ikke over, at min fodbolinteresse er koncentreret om PrL, Bundesligaen og den hjemlige Superliga. Det er det jeg er vokset op med, hhv via Tipslørdag, Das Aktuelle Sportstudio og (primært) Odense Stadion, og det har årene og det overvældende TV-udbud ikke kunnet ændret på.Alonso skrev:Sjovt med Gaitan. Det er kun et par år siden han var et af de mest spændende navne i europæisk topfodbold, og nu ved folk ikke engang hvem han er.
Jeg HAR forsøgt, og gør det da stadig ind imellem, at udvide interessefeltet, men når selv en kamp som Atl. Madrid - Real M. i sidste uge ikke kunne drive det til mere end at fungere som baggrundsbillede med lyden skruet helt ned, så er missionen vanskelig, og endnu vanskeligere ift endnu mere inferiøre ligaer som den hollandske, franske, polske (!) og hvad vi ellers bliver diverteret med.
Så nej, jeg kender ikke denne Gaitan og vidste ikke, at han blev kaldt et supertalent for et par år siden. Det gjorde Adam Morgan og Conor Wickham i øvrigt også

Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 08. mar, 2014 16:14, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Vi kunne også sælge Johnson OG lade være med at hente Richards
Montoya på en fri transfer lyder tillokkende, selvom hans løn nok bliver presset op.

Montoya på en fri transfer lyder tillokkende, selvom hans løn nok bliver presset op.
Jeg tror nu bare Alonso henviste til, at der ikke er så meget hype omkring ham, hvilket der var tidligere.
Han var nu en profil i europæisk fodbold og har været sat i forbindelse med Man Utd i flere omgange. Så ikke et talent, men en spiller, der har leveret på allerhøjeste niveau. Hvis man er i tvivl om spillere fra den portugisiske liga og endda fra Benfica, så kan man bare kigge mod Nemanja Matic succesfulde skifte til Chelsea.
Men kommentaren var nu ikke møntet på dig. Der var bare ingen, der bed mærke i Gaitans navn, hvilket overrasker mig. Kommer meget an på hvad han koster. Kender ikke til hans ejerforhold, der jo ofte er splittet op i portugisisk fodbold, men han har kun to år tilbage af kontrakten til sommer, så måske er Benfica interesserede i at lave lidt penge på ham nu.
Han er lige blevet 26 og går derfor mod de bedste fodboldår i hans karriere. Jeg ser potentialet for en virkelig snu signing, der kan løfte bredden i truppen betragteligt. Hans spillestil passer i hvert fald godt ind hos os.
Så det er nok fordi jeg rater ham, at jeg er overrasket over ingen andre gør. Han er længder bedre end en spiller som Adam Johnson på stort set alle parametre.
Men kommentaren var nu ikke møntet på dig. Der var bare ingen, der bed mærke i Gaitans navn, hvilket overrasker mig. Kommer meget an på hvad han koster. Kender ikke til hans ejerforhold, der jo ofte er splittet op i portugisisk fodbold, men han har kun to år tilbage af kontrakten til sommer, så måske er Benfica interesserede i at lave lidt penge på ham nu.
Han er lige blevet 26 og går derfor mod de bedste fodboldår i hans karriere. Jeg ser potentialet for en virkelig snu signing, der kan løfte bredden i truppen betragteligt. Hans spillestil passer i hvert fald godt ind hos os.
Så det er nok fordi jeg rater ham, at jeg er overrasket over ingen andre gør. Han er længder bedre end en spiller som Adam Johnson på stort set alle parametre.
Skal vi ikke bare beholde Glen Johnson og have endnu et år til at finde den perfekte afløser? Måske findes den spiller i egne rækker (Wisdom, McLaughlin, Flanagan, Kelly, whatever). Køber ikke præmissen om, at klubben skal sælge ham nu, så de kan få en transfersum. Hvad koster en aldrende spiller på høj løn, der kun har et år tilbage af kontrakten? Ikke meget, tror jeg.AJ skrev:Vi kunne også sælge Johnson OG lade være med at hente Richards![]()
Men jeg snuppede også gerne Montoya.
Jeg siger ikke, at vi ikke ville kunne bruge ham, men jeg synes nu ikke, at han passer decideret godt til vores direkte spillestil. Gaitan slår mig som en spiller, der stopper meget op, når han modtager bolden, og dermed passer bedre til den stil, vi praktiserede i sidste sæson, hvor vi gerne lige lagde en ekstra aflevering ind. Han er heller ikke vanvittig hurtig, så vidt jeg kan se. Minder måske lidt om Mata, men bare langt uskarpere i sine afslutninger. Han kan virkelig brænde nogle store chancer.
Har ikke set ham spille siden sidste forår i EL, hvor han var blevet omskolet fra kant til central midt - lidt ala en langsommere udgave af den Di Maria, som vi ser for tiden i Real Madrid.
Har ikke set ham spille siden sidste forår i EL, hvor han var blevet omskolet fra kant til central midt - lidt ala en langsommere udgave af den Di Maria, som vi ser for tiden i Real Madrid.
Selv hvis vi får £0 for ham, så vil vi da stadig slippe for at betale hans løn i et år. Montoya, Flanagan, Kelly osv. er da ikke nødvendigvis utilstrækkeligt.
Det skal siges, at jeg heller ikke entydigt mener, at vi skal sælge Johnson. Hans rutine kan være vigtig i CL, som vi måske kommer til at deltage i. Desuden kan det jo være, at han finder sit gamle niveau frem igen.
Det skal siges, at jeg heller ikke entydigt mener, at vi skal sælge Johnson. Hans rutine kan være vigtig i CL, som vi måske kommer til at deltage i. Desuden kan det jo være, at han finder sit gamle niveau frem igen.