Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 31. maj, 2014 05:56

Det betyder vel at lallane ikke kommer nu ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » lørdag, 31. maj, 2014 08:35

Kelly skrev:Det betyder vel at lallane ikke kommer nu ?.
Hvad hentyder du til?
We need a new Fowler...

STMO

Indlæg af STMO » lørdag, 31. maj, 2014 09:04

Jeg foretrækker få signings, hvor spilleren kandiderer direkte til en startopstilling. Synes det ser tyndt ud indtil nu.

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 31. maj, 2014 10:11

nikand skrev:
Kelly skrev:Det betyder vel at lallane ikke kommer nu ?.
Hvad hentyder du til?
Det tweet på forrige side.

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 31. maj, 2014 10:16

STMO skrev:Jeg foretrækker få signings, hvor spilleren kandiderer direkte til en startopstilling. Synes det ser tyndt ud indtil nu.
Moreno går i start 11'eren.
Lallan ville også gøre det tror jeg.
Lovren er jeg stor tilhænger af. Mener han er bedre end både Skrtel og Sakho.
Rickie bliver bænkervarmer i stedet for Aspas.
Can kommer ikke på holdet måske på sigt.
Jeg håber dog på en big signing også.

Basseren fra Hoffenheim er jeg stor tilhænger af der hentes.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 31. maj, 2014 10:54

Jeg vil også gerne indrømme at jeg måske havde drømt om en lidt anden klasse af spillere. Men det må vel være et spørgsmål om økonomien i klubben, og derudover de absurde opskruede priser.

- Lambert-købet er jeg faktisk fint tilfreds med hvis de £4 mio passer.
- Lallana til £25 mio er overpris. Han er en rigtig fin spiller, men han er vel ikke meget bedre end Coutinho?
- Can kender jeg intet til. Jeg havde godt nok regnet med et større navn til vores midtbane.
- Moreno er også en god spiller, som helt sikkert vil gå i start-11, men £18-20 mio for en venstre back på 21 år er jo vanvid.

Moreno er som jeg ser det, den eneste klare forstærkning af start-11.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » lørdag, 31. maj, 2014 11:00

LFC-Aaby skrev:Jeg vil også gerne indrømme at jeg måske havde drømt om en lidt anden klasse af spillere. Men det må vel være et spørgsmål om økonomien i klubben, og derudover de absurde opskruede priser.

- Lambert-købet er jeg faktisk fint tilfreds med hvis de £4 mio passer.
- Lallana til £25 mio er overpris. Han er en rigtig fin spiller, men han er vel ikke meget bedre end Coutinho?
- Can kender jeg intet til. Jeg havde godt nok regnet med et større navn til vores midtbane.
- Moreno er også en god spiller, som helt sikkert vil gå i start-11, men £18-20 mio for en venstre back på 21 år er jo vanvid.

Moreno er som jeg ser det, den eneste klare forstærkning af start-11.
Lambert er til bænken og er et godt køb.
Lallana er som du selv siger til en overpris, men han bringer mange nye aspekter i vores spil, kunne sagtens se ham gå ind i startopstillingen i flere variationer.
Derudover giver han en bredde, vi ikke rigtig har haft før.
Can er jeg som sådan ikke interesseret i, syntes det er mange penge for en så ung spiller der ikke kan forstærke os pt. men hvis et salg af Lucas kan afdække det han koster, kan det godt gå an.
Moreno er helt sikkert tiltænkt til at gå direkte ind i startopstillingen, han er dyr og har kun haft en god sæson. Jeg havde foretrukket Rodriguez, han er formentlig i samme prisleje, man burde evt. købe den af dem man kan få billigst?
Billede

STMO

Indlæg af STMO » lørdag, 31. maj, 2014 11:01

Enig med at Moreno sikkert er en forstærkning selvom en fit Enrique er ganske god.
Hvem skal Lallana i grunden erstatte?
Er Lovren en spiller, som kan stabilisere forsvaret i en startopstilling, næppe? Er det sammen med Sakho i givet fald?

Krelle
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af Krelle » lørdag, 31. maj, 2014 11:23

Jeg er også enig i at jeg håber på en "større" spiller. Men det synes jeg heller ikke man skal afskrive kan ske. Jeg tager det blot som om at klubben godt ved vi skal have en meget breddere trup, idet vi også skal spille CL i den kommende sæson. Derfor er de i færd med at lukke de første handler så hurtigt som muligt. Jeg tror stadig man vil gå efter en kant/offensiv type - Shaqiri, Pedro, Griezmann etc...

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 31. maj, 2014 13:04

Det kunne meget vel gå hen og vise sig at den billigste spiller vi henter - Lambert - bliver den vigtigste. Han skifter til hans drømmeklub. Han vil gøre alt for at præstere godt. Og tror ikke lønnen er så dyr.

Han kommer til at score vigtige mål for os. Blandt andet det afgørende mål i en finale. Er dog lidt i tvivl om det bliver en pokalfinale eller Champions League finalen ;-)

Tror Lambert skiftet bliver en ren love-story.

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 31. maj, 2014 13:48

LFC-Aaby skrev:Det kunne meget vel gå hen og vise sig at den billigste spiller vi henter - Lambert - bliver den vigtigste. Han skifter til hans drømmeklub. Han vil gøre alt for at præstere godt. Og tror ikke lønnen er så dyr.

Han kommer til at score vigtige mål for os. Blandt andet det afgørende mål i en finale. Er dog lidt i tvivl om det bliver en pokalfinale eller Champions League finalen ;-)

Tror Lambert skiftet bliver en ren love-story.
Det bliver det ene romantiske øjeblik efter det andet. Desuden glemmer folk lidt hvor alsidig en angriber Lambert er, han er ikke den traditionelle store klods oppe foran ala Carroll. Vildt undervurderet, og helt klart at kunne sætte ham ind når vi ikke kan få scoret, fx mod Chelsea.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » lørdag, 31. maj, 2014 13:52

For de spillere hvor der er oprettet separate tråde, der skal diskussionen om dem foregå der.

Brugeravatar
LR75
Geografisk sted: Gylling
Alder: 50

Indlæg af LR75 » lørdag, 31. maj, 2014 13:59

STMO skrev:Enig med at Moreno sikkert er en forstærkning selvom en fit Enrique er ganske god.
Hvem skal Lallana i grunden erstatte?
Er Lovren en spiller, som kan stabilisere forsvaret i en startopstilling, næppe? Er det sammen med Sakho i givet fald?
Lallana skal nok erstatte Lucas. Det er vemodigt, men Lucas har bare ikke klassen længere, og i mine øjne er han langt fra fast spilletid i LFC. Han må søge nye græsgange, og der må være lidt mønt at hente for ham.

Det forlyder, at Lambert koster 4 mio £. Jeg var ikke varm på idéen, da jeg så den første gang. Men ved eftertanke virker det såmænd meget fornuftigt. Han er LFC-mand, og han skal vel bruges i to år. Primært som indskifter i de kampe, hvor vi får det svært. Og her tror jeg, han kan blive en gevinst.

Lallana er klart for dyr, hvis vi nu taler om 25 mio £. Men det lugter af, at vi vil have lukket handler inden VM.

Jeg savner dog stadig de(n) afgørende transfers, der gør os markant stærkere. Det synes jeg ikke, at hverken Lambert eller Lallana gør. Slet ikke med tanke på, hvad de andre tophold pønser på... Men lad os nu se. Jeg stoler på Rodgers.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 31. maj, 2014 14:19

Sidder lidt med en fornemmelse af, at vi - igen - er ved at pisse en masse gode penge væk på noget, der ikke for alvor rykker os.

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 31. maj, 2014 21:00

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... il-sommer/
Fabregas er angiveligt tilgængelig. Har læst et par steder at der er snak om ca £30 mio.
Skulle man ikke prøve ham i stedet for Lallana??

Besvar