hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jeppe
Geografisk sted: Odense
Alder: 41

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jeppe » onsdag, 06. aug, 2014 11:44

rnh skrev:Der er nu mange andre medier der skriver at Arsenal ønsker Agger. Eks. http://www.bathchronicle.co.uk/Premier- ... story.html?

http://liverpooloffside.sbnation.com/20 ... l-no-no-no?
Nej, det er den samme historie der bliver trykt i flere medier. Det giver altså ikke historien større troværdighed.

Der er desuden ikke en eneste kilde på, ud over at Agger har udtrykt utilfredshed med hans situation sidste sæson, og det er altså en gammel "nyhed". Det er i bund og grund et skole eksempel på hvordan nyheder bliver genbrugt i andre medier uden kilder, og hvordan en historie så lige pludselig får luft under vingerne. I det her tilfælde har jeg fundet nyheden i dayli star som angiver BT som kilde. Når man læser historien i BT angiver de den unævnelige som kilde. Altså er vi tilbage ved samme historie.

Dette er ikke som sådan en kritik, da det er skide svært at finde rundt i, men lad nu være med at tro på alt hvad der skrives;-)
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Jeppe

Indlæg af Jeppe » onsdag, 06. aug, 2014 11:49

Og den historie som der henvises til fra The Mirror, i dit andet link henviser ligeledes til historien fra... Samtidig skriver de endda i artiklen, at The Mirror ser det som et faktum på grund af deres kilder, som altså er den der...

Det er egentlig meget sjovt at prøve at sidde og følge historien rundt - de er dælme kreative for at få det til at se ud som en hel masse.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
perpig

Indlæg af perpig » onsdag, 06. aug, 2014 13:01

Jeppe skrev:Dette er ikke som sådan en kritik, da det er skide svært at finde rundt i, men lad nu være med at tro på alt hvad der skrives;-)
Uanset at kildegrundlaget er tyndt ser jeg da ingen grund til IKKE at tro på at rygtet er sandt. Agger HAR luftet utilfredshed med sin situation, Liverpool har IKKE afvist et sommersalg af Agger, Wenger sender en ballon til vejrs - det er da meget plausibelt.
Om det så nogensinde bliver til andet end det, er en helt anden sag.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » onsdag, 06. aug, 2014 13:06

perpig skrev:
Jeppe skrev:Dette er ikke som sådan en kritik, da det er skide svært at finde rundt i, men lad nu være med at tro på alt hvad der skrives;-)
Uanset at kildegrundlaget er tyndt ser jeg da ingen grund til IKKE at tro på at rygtet er sandt. Agger HAR luftet utilfredshed med sin situation, Liverpool har IKKE afvist et sommersalg af Agger, Wenger sender en ballon til vejrs - det er da meget plausibelt.
Derudover vil han passe perfekt til holdet. Men det vil sørme gøre mig ked af det, men jeg forstår til fulde Agger (skulle det ske). Han er Liverpool ind til benet, men ikke ønsket og kommer til at varme bænken, nu hvor han har den perfekte alder.
Han ville komme til en topklub med en spillestil, han også selv kan lide.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: Sv: hvem skal ud

Indlæg af Hekkem » onsdag, 06. aug, 2014 13:20

Jesper skrev: Derudover vil han passe perfekt til holdet. Men det vil sørme gøre mig ked af det, men jeg forstår til fulde Agger (skulle det ske). Han er Liverpool ind til benet, men ikke ønsket og kommer til at varme bænken, nu hvor han har den perfekte alder.
Han ville komme til en topklub med en spillestil, han også selv kan lide.
Enig. Han skal spille på et hold der kan lide at have bolden. Han skal have tillid, da han udviser tillid den anden vej. Hvad der er sket mellem Brendan Rodgers og Daniel Agger ved vi ikke noget om, men det virker underligt, at en af de bedst spillende midterforsvarsspillere i sin bedste alder, ikke bliver foretrukket til startopstillinger. Ligesom med Reina, virker det som en speget sag, der ikke er behandlet med større respekt fra Brendan Rodgers. Det virker uprofessionelt.

Har stor tiltro til Brendan Rodgers, men ikke alt virker rosenrødt og som en dans på roser.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 06. aug, 2014 13:35

Jeg gav bare et par eksempler for der er godt nok mange at tage af. Men jeg gir dig da ret JEPPE, det er ofte svært at se/forholde sig til hvem den oprindelige kilde er.
Her er lige et par mere. : http://footylatest.com/arsenal-line-up- ... star/59344?

http://www.eveningtelegraph.co.uk/sport ... r-1.509776?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... -i-arsenal
Så mon ikke der er noget om snakken.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » onsdag, 06. aug, 2014 14:42

Men hvem siger, at Agger ikke også ville ende på bænken i Arsenal? Jeg må indrømme, at jeg bliver skuffet hvis han skifter til en anden engelsk topklub. Og jeg kan ikke se, at det skulle være entydigt at han ville erobre en plads hos Arsenal. Hans niveau er imø. faldet. Men spændende hvordan han ville klare sig i en anden topklub.

Ang. Aggers og Reinas "udfald" med Rodgers, eller tilsyneladende udfald i hvert fald, hvem siger så, at det er Rodgers der har opført sig dårligt? Jeg siger ikke, at det er sådan, men mere for at nuancere sagen. Det virker implicit, at Rodgers er skurken, og hvor det sagtens kunne være tilfældet, kunne det også være den anden vej rundt. Agger og Reina var etablerede Liverpoolspillere med en stort set fast plads på holdet. Var de blevet forvænt med, at det var sådan? Var det svært for dem at acceptere, at en ny træner kom ind og bad dem kæmpe og udvikle sig, på lige fod med andre?
Aggers udtalelser om, at han ikke vil sidde på bænken er imø. helt fair - sådan en attitude skal en fodboldspiller have. Omvendt er det en balancegang mellem at være for forkælet, at føle sig for berettiget til en plads, og at føle sig i lige konkurrence med de andre, og derfor kæmpe røven ud af bukserne.
Ang. Reina var der den lidt spegede sag med Barcelona, og Reinas efterfølgende farvelbrev, der lyste af bitterhed. Jeg ærgrer mig over det, for Reina var faktisk en af de stjerner, der ikke forlod os da det så sort ud, som fx Alonso, Torres og Macherano. Alligevel trak det (igen: tilsyneladende) i ham, da Barcelona kom. Var det bare af mangel på muligheder, at den gode Pepe blev?

Sandheden skal formentlig findes et sted midt imellem Rodgers og Agger/Reina. Og lad venligst vær med at tolke dette, som et indlæg der antyder, at "Rodgers bare ikke kan tage fejl." Det er et debatoplæg.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

sirsvansealot

Indlæg af sirsvansealot » onsdag, 06. aug, 2014 15:18

perpig skrev:
Lidt har Rodgers været ude og afvise et salg!

http://www.express.co.uk/sport/football ... is-praises

Daniel Agger set for Liverpool stay as Brendan Rodgers sings his praises

There have been reports that the Reds are looking to sell the Dane as Rodgers addresses the defensive frailties that cost his side the Premier League title last season.

Agger took over from Jamie Carragher as vice-captain following the latter's retirement but he failed to nail down a first-team spot throughout the 2013/14 campaign.

But Rodgers now sees the centre-back as an important member of his back-line.

The Reds boss said: "Daniel is one of a number of excellent players that we have playing at the back.
He has been unfortunate in the time that I've been at the club because the big issue for Dan has been his availability.
He has been out injured for a number of games. He's an excellent player, an international captain and he's had a very good career at Liverpool.
He's at a good age, 29, and his experience can be good for us this season. He signed a new contract last season.
He's an excellent player, a very good footballer and someone that is an important member of our squad."

Brugeravatar
Jeppe

Indlæg af Jeppe » onsdag, 06. aug, 2014 15:37

rnh skrev:Jeg gav bare et par eksempler for der er godt nok mange at tage af. Men jeg gir dig da ret JEPPE, det er ofte svært at se/forholde sig til hvem den oprindelige kilde er.
Her er lige et par mere. : http://footylatest.com/arsenal-line-up- ... star/59344?

http://www.eveningtelegraph.co.uk/sport ... r-1.509776?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... -i-arsenal
Så mon ikke der er noget om snakken.
Igen henviser de allesammen til den samme historie. De 2 første henviser til "danish press" - tipsbladet henviser nu til "flere engelske medier" (og disse medier henviser til dansk presse, som heviser til den unævnelige - vi er nu ude i 3. led som jeg lige kan se det).

Vi er tilbage ved at det er den samme historie fra den unævnelige som ligger til grund for det. Men folk begynder at tillægge det mere værdi fordi flere medier bringer den samme historie.

Om der er noget om snakken ved jeg ikke noget om, men antallet af medier der rapporterer den samme historie har ikke noget med validiteten af historien at gøre. Og da den oprindelige kilde stadig er den samme vælger jeg af princip at stille mig yderst tvivlende.

Brugeravatar
Jeppe

Indlæg af Jeppe » onsdag, 06. aug, 2014 15:40

perpig skrev:
Det er jeg sådan set ikke uenig i - det er mere argumentet om at det nu bliver rapporteret i flere medier.

Og så skal jeg da ikke lægge skjul på at jeg ville blive svært skuffet hvis han skifter til Arsenal - men det tror jeg nu (måske naivt) heller ikke på han gør.

texy
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 06. aug, 2014 15:45

sirsvansealot skrev:
perpig skrev:

There have been reports that the Reds are looking to sell the Dane as Rodgers addresses the defensive frailties that cost his side the Premier League title last season.

Agger took over from Jamie Carragher as vice-captain following the latter's retirement but he failed to nail down a first-team spot throughout the 2013/14 campaign.

The Reds boss said: "Daniel is one of a number of excellent players that we have playing at the back.
He has been unfortunate in the time that I've been at the club because the big issue for Dan has been his availability.
He has been out injured for a number of games. He's an excellent player, an international captain and he's had a very good career at Liverpool.
He's at a good age, 29, and his experience can be good for us this season. He signed a new contract last season.
He's an excellent player, a very good footballer and someone that is an important member of our squad."
De udtalelser kom efter kampen imod Brøndby (hvor hele kampen stort set handlede om at hylde Agger), og før Agger af en eller anden årsag forlod Liverpools USA Tour. De kom også før indkøbet af Lovren.

Jeg kan ikke se, at der er plads til Agger længere, selvom han i mine øjne er den bedste forsvarsspiller vi har.
Kloppite

sirsvansealot

Indlæg af sirsvansealot » onsdag, 06. aug, 2014 15:54

texy skrev:
sirsvansealot skrev:
perpig skrev:

De udtalelser kom efter kampen imod Brøndby (hvor hele kampen stort set handlede om at hylde Agger), og før Agger af en eller anden årsag forlod Liverpools USA Tour. De kom også før indkøbet af Lovren.

Jeg kan ikke se, at der er plads til Agger længere, selvom han i mine øjne er den bedste forsvarsspiller vi har.
JEg læste et eller andet sted, kan ikke huske hvor, at Agger var blevet skadet og derfor taget hjem fra turen. Jeg kan ikke se, hvorfor man ikke kan have to gode spillere til hver plads. Agger/Sahko i venstre side af forsvaret og Lovren/Skrtl i højre. Vi er med i 4 turneringer i år, som vi gerne vil have succes i. Det kræver bredde. Som vi ikke har haft i mange, mange år.

texy

Indlæg af texy » onsdag, 06. aug, 2014 16:04

Conor Coady på vej ud for £500.000.

Kloppite

texy

Indlæg af texy » onsdag, 06. aug, 2014 16:06

sirsvansealot skrev:JEg læste et eller andet sted, kan ikke huske hvor, at Agger var blevet skadet og derfor taget hjem fra turen. Jeg kan ikke se, hvorfor man ikke kan have to gode spillere til hver plads. Agger/Sahko i venstre side af forsvaret og Lovren/Skrtl i højre. Vi er med i 4 turneringer i år, som vi gerne vil have succes i. Det kræver bredde. Som vi ikke har haft i mange, mange år.
Jeg vil da håbe, at du har ret. Men vi har også Toure og Coates. Og så er der Ilori, som dog vist er ved at blive lejet ud til Deportivo.
Kloppite

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 06. aug, 2014 16:12

texy skrev:Conor Coady på vej ud for £500.000.

Ham ser vi en dag i Premier League. Især teknisk har han næppe potentialet til at være med blandt de bedste, men en god spiller for en midterklub kan jeg sagtens se ham blive.

Besvar