Jeg tror det bliver en af disse tre.
- Alexandre Lacazette
(grund. Jeg høre ofte Anfieldindex.com podcats, dejlig engelsk humor, og de har en dejlig faglig diskussion på mange emner i Liverpool. Derudover er der ofte et par lads med, der ved en del, og har deres kontakter. Denne gang en fyr der hedder Jan, som har et rimeligt bagland, samt en sund og bred fodbold expertise)
- Kevin Volland
(grund han bliver nævnt her
http://www1.skysports.com/transfer/news ... go-palacio
og samtidig af Jan i podcast. Plus han er en alsidig spiller, der både kan spille bredt og direkte oppe foran.
- Bony
Signer vi Bony, tror jeg vi kommer til at spille 3-5-2 meget i næste sæson. Der er flere indikatorer på at dette giver god mening.
1. Lovren signing! manden spiller samme plads som Sakho, det vil sige vi pludselig har spillere for 38mil. £ på en LCB, Forestil jere lige Skrtel , Lovren , Sakho som de tre bagerste. dette giver mening som mit næste punkt, med signingen af forhåbentlig.
2. Moreno og Allerede indkøbte Manquillo. Der har vi to der kan spille wing backs, samtidig har vi to i Johnson og Enrique hvilket deres spil nok vil blive betydeligt bedre af, ikke at skulle afhænge især af johnson defensivt.
Ligemeget hvad, tror jeg faktisk vi kommer til at se 3-5-2 ofte i næste sæson.