Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Pedro muligvis på vej? I hvert fald ifølge de lokale journalister og medier. Det må meget gerne ske.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Kan ikke huske hvem af Liverpool journalisterne der skrev det, men det var ihvertfald at Benteke højst sandsynligt bliver sidste offensive signing.LFC-Aaby skrev:
Pedro muligvis på vej? I hvert fald ifølge de lokale journalister og medier. Det må meget gerne ske.
Pedro er ellers meget velkommen!
Pedro ville bestemt ikke være dårligt. Arbejdsom, hurtig og træfsikker. En temmelig undervurderet spiller i mine øjne, der passer fint ind, men jeg tvivler ærligt på, han vil spiller for et hold, der ikke skal spille med om CL, hvilket den ene er inde på. Derudover ser det vist ud til, ifølge diverse twitterrygter, at en Bentekehandel muligvis/endelig er under opsejling. Det har jeg det ret så ambivalent med, da jeg ikke helt kan vurdere, hvor god han egentlig er?
Jeg så gerne, vi havde gået efter andre muligheder, men hvis Benteke virkelig er vores reelle mulighed, så må det vel blive sådan. Angrebet trænger i hvert fald til forstærkning - særligt med Sturridges skadeshistorik taget i betragtning.
Jeg så gerne, vi havde gået efter andre muligheder, men hvis Benteke virkelig er vores reelle mulighed, så må det vel blive sådan. Angrebet trænger i hvert fald til forstærkning - særligt med Sturridges skadeshistorik taget i betragtning.
Jeg forstår simpelthen intet af Benteke handlen. Han kommer ikke til at være en succes, hvis ikke vi kommer til at tilpasse vores spil til ham. Vi havde muligheden for at gøre det med Carroll, der mindst er en lige så god spiller - vi kan så prise os lykkelige for at det ikke er os, der har betalt for det skadeshelvede Carroll har været igennem.
Derudover har vi allerede en spiller i truppen, der kan meget mere end Benteke. Og det er Balotelli. Han er teknisk LANGT over hvad Benteke kan. Han er hvis ikke hurtigere, så bestemt ikke langsommere. Han er mindst lige så stærk fysisk. Han er måske ikke så stærk med hovedet, men regner da bestemt ikke med, at planen er, at vi skal til at hælde bolde i feltet fra baglinjen.
Jeg er langt mere for at give Balotelli endnu en chance. Hvis han kan få lov til at spille kontinuerligt og sammen med et hold, der rent faktisk ved hvad de laver, og ikke det forfærdelige spil fra sidste sæson, hvor det hele lå på Sterling og Coutinhos skuldre.
Suk!
Derudover har vi allerede en spiller i truppen, der kan meget mere end Benteke. Og det er Balotelli. Han er teknisk LANGT over hvad Benteke kan. Han er hvis ikke hurtigere, så bestemt ikke langsommere. Han er mindst lige så stærk fysisk. Han er måske ikke så stærk med hovedet, men regner da bestemt ikke med, at planen er, at vi skal til at hælde bolde i feltet fra baglinjen.
Jeg er langt mere for at give Balotelli endnu en chance. Hvis han kan få lov til at spille kontinuerligt og sammen med et hold, der rent faktisk ved hvad de laver, og ikke det forfærdelige spil fra sidste sæson, hvor det hele lå på Sterling og Coutinhos skuldre.
Suk!
Jeg mener, at Benteke er en stor opgradering ift de angribere, vi kunne mønstre sidste sæson, og jeg tror, at vi har haft følere ude efter andre alternativer, men det er svært, når vi ikke kan tilbyde CL, som helt sikkert vægter meget for de aller tungeste drenge.
Jeg er enormt spændt på, hvad disse spillere kan drive det til:
--------------- Benteke -------------
-- Coutinho -- Firmino -- Lallana --
--------- Hendo ---- Milner ---------
Moreno -- Sakho -- Skrtel -- Clyne
--------------- Mignolet -------------
Jeg bliver glad, hvis det at smække et ordentligt ind over til en angriber, der kan eksekvere bliver en del af vores spil, da det er trættende og forudsigeligt, når alt skal køre op igennem midten, og hvor bolden skal spilles helt ind over stregen.
Sakho, Skrtel og Benteke på dødbolde ligner også en seriøs trussel.
Jeg bliver glad, hvis det at smække et ordentligt ind over til en angriber, der kan eksekvere bliver en del af vores spil, da det er trættende og forudsigeligt, når alt skal køre op igennem midten, og hvor bolden skal spilles helt ind over stregen.
Niels K skrev:Jeg mener, at Benteke er en stor opgradering ift de angribere, vi kunne mønstre sidste sæson, og jeg tror, at vi har haft følere ude efter andre alternativer, men det er svært, når vi ikke kan tilbyde CL, som helt sikkert vægter meget for de aller tungeste drenge.
Se godt ud og endelig med en rigtig angriber. Det eneste Benteke skal blive bedre til er at score stabilt og ikke i stimer udelukkende. Han er en klar forstærkning. Ud med Borini. Balotelli. Lambert.
Mht. Kanter mangler vi lidt der Lallana. Markovic. Ibe. Er det nok.
Balotelli kunne overvejes at leje ud.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Nu hvor vi formentlig henter Benteke, og der er lidt snak om vi ændrer vores spillestil til noget mere direkte.
Er det så noget der vil kunne Balotelli tilgode?
Og så nøjes med at sælge Borini og Lambert.
Klart ja.Belloni skrev:Nu hvor vi formentlig henter Benteke, og der er lidt snak om vi ændrer vores spillestil til noget mere direkte.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Én af mine kammerater, der er Milan-fan, viste mig nedenstående. På det danske Milan-forum er der delte meninger om, hvorvidt profilen er ægte. Opslaget er dog slettet igen.
AC Milans danske Facebook-fanklubside skriver, at den er ægte.
Billedet er lidt stort, så i får bare direkte link:
http://i.imgur.com/35nM2fN.jpg
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Det var da godt nok et "rygte" ud af det blå... Nævnes der nogen pris?tue69 skrev:Én af mine kammerater, der er Milan-fan, viste mig nedenstående. På det danske Milan-forum er der delte meninger om, hvorvidt profilen er ægte. Opslaget er dog slettet igen.
YNWA
Forstår jeg ikke. Det er jo bare et billede af Menez hvor der står mojn og tak for alt?? Ikke noget med Liverpool?tue69 skrev:Én af mine kammerater, der er Milan-fan, viste mig nedenstående. På det danske Milan-forum er der delte meninger om, hvorvidt profilen er ægte. Opslaget er dog slettet igen.
Eller overser jeg noget??
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Tror det er "#ynwa" han menerBelloni skrev:Forstår jeg ikke. Det er jo bare et billede af Menez hvor der står mojn og tak for alt?? Ikke noget med Liverpool?tue69 skrev:Én af mine kammerater, der er Milan-fan, viste mig nedenstående. På det danske Milan-forum er der delte meninger om, hvorvidt profilen er ægte. Opslaget er dog slettet igen.

Justice for the 96! <3
Det er det nemlig ja. Min Milan-tiljublende kammerat mener, at prisen ligger på €15 mio. Men igen, jeg kan ikke helt finde ud af, om det er ægte.Sivi skrev:Tror det er "#ynwa" han menerBelloni skrev:Forstår jeg ikke. Det er jo bare et billede af Menez hvor der står mojn og tak for alt?? Ikke noget med Liverpool?tue69 skrev:Én af mine kammerater, der er Milan-fan, viste mig nedenstående. På det danske Milan-forum er der delte meninger om, hvorvidt profilen er ægte. Opslaget er dog slettet igen.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Den bringes her:
https://www.facebook.com/milandanmark?fref=nf
Igen er jeg ikke helt opdateret på Milan, så ved ikke om det er deres officielle danske supportside.
https://www.facebook.com/milandanmark?fref=nf
Igen er jeg ikke helt opdateret på Milan, så ved ikke om det er deres officielle danske supportside.
Måske er det bare en farvel hilsen. YNWA er trods alt brugt andre steder. Jeg tror ikke det betyder noget.
"We're not racist, we only hate the mancs"