hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: hvem skal ud

Indlæg af nrg » søndag, 20. mar, 2016 12:52

Emmy skrev:
Niels K skrev:Der bliver ved med at svirre rygter om Henderson til Spurs for 25 mio. £, og at Juve tidligere har budt 20 mio. £ for Benteke og nu vil øge sit bud til 25 til sommer.

Det vil jo være at sælge ud af start 11, hvis vi sælger Henderson, så hvad tænker I om det ?

Hvad nu hvis Klopp ved, at han kan få en pæn opgradering af Hendo ved siden af Can til klubben ? Henderson er kaptajn, og han vil ikke være tilfreds med at få frataget armbindet og blive henvist til bænken, tænker jeg.
Det vil være to handler jeg nemt vil kunne acceptere. Dog burde prisen på Hendo være højere. For det beløb vi får ind på bare de to kan vi styrke os helt enormt på flere pladser.
Jeg forstår godt hvad du mener, Emmy, men kan du ikke være bange for at vi sælger for meget ud af vores DNA, før vi har noget andet i stedet for. Henderson har alligevel været i klubben i nogen år og jeg medgiver han ikke er den bedste spiller vi har, navnlig ikke efter han er kommet tilbage efter skaden, men uden at vide det, har jeg på fornemmelsen, at han bidrager med andre ting - også uden for banen. Lidt ligesom jeg også har det med Kolo og Lucas.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » mandag, 21. mar, 2016 09:31

Det bliver spændende at se hvilke justering Klopp vil foretage til sommer.

Benteke, Martin S tror jeg hænger i en tynd tråd.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » mandag, 21. mar, 2016 09:34

Kelly skrev:Det bliver spændende at se hvilke justering Klopp vil foretage til sommer.

Benteke, Martin S tror jeg hænger i en tynd tråd.
Ja, du har ret. Mange, inklusiv mig selv, har argumenteret for få, men gode køb. Og tilsvarende skal vi holde på de bedste. Det sjove er, at læser man tyske eksperters udsagn om, hvad de tror der vil ske, så forventer de en større revolution, fordi det var hvad der skete i Dortmund. Klopp bliver faktisk beskrevet som temmeligt brutal, fordi han vil have en bestemt type spillere og det går han ikke på kompromis med.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » mandag, 21. mar, 2016 10:42

Jesper skrev:
Kelly skrev:Det bliver spændende at se hvilke justering Klopp vil foretage til sommer.

Benteke, Martin S tror jeg hænger i en tynd tråd.
Ja, du har ret. Mange, inklusiv mig selv, har argumenteret for få, men gode køb. Og tilsvarende skal vi holde på de bedste. Det sjove er, at læser man tyske eksperters udsagn om, hvad de tror der vil ske, så forventer de en større revolution, fordi det var hvad der skete i Dortmund. Klopp bliver faktisk beskrevet som temmeligt brutal, fordi han vil have en bestemt type spillere og det går han ikke på kompromis med.
Jesper det taler for et spændende vindue til sommer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af bblauritzen » mandag, 21. mar, 2016 11:27

Jesper skrev:
Kelly skrev:Det bliver spændende at se hvilke justering Klopp vil foretage til sommer.

Benteke, Martin S tror jeg hænger i en tynd tråd.
Ja, du har ret. Mange, inklusiv mig selv, har argumenteret for få, men gode køb. Og tilsvarende skal vi holde på de bedste. Det sjove er, at læser man tyske eksperters udsagn om, hvad de tror der vil ske, så forventer de en større revolution, fordi det var hvad der skete i Dortmund. Klopp bliver faktisk beskrevet som temmeligt brutal, fordi han vil have en bestemt type spillere og det går han ikke på kompromis med.
Jeg tror godt at vi kan gå hen og blive overrasket over sommerens vindue hvis han er så brutal som de beskriver.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aarde » mandag, 21. mar, 2016 13:36

Hvad er det for tyske kilder, i refererer til? Det lyder som interessant læsning.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » mandag, 21. mar, 2016 14:08

Sommerens transfervindue kommer til at stikke alle rekorder og bliver voldsomt og brutalt. Guardiola skal skifte som min. et halvt hold, Mourinho det samme i scum, ny træner i Chelsea skal vel også lige bruge en mia og så kommer der alle andre klubber rundt om i Europa der også vil opruste. Kombineret med et EM som sikkert får de vanvittige priser til at blive endnu mere vanvittige. Så Klopp og hans folk skal være knivskarpe og handle hurtigst muligt. Ellers får vi intet godt tror jeg.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 21. mar, 2016 15:00

Ja, det bliver et brutalt transfervindue. Men vi skal udnytte, at vores træner er på plads, og indgå aftaler her i foråret. Både Man U+C og Chelsea er en smule efter os på den front.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » mandag, 21. mar, 2016 15:41

Hr. Drejer skrev:Ja, det bliver et brutalt transfervindue. Men vi skal udnytte, at vores træner er på plads, og indgå aftaler her i foråret. Både Man U+C og Chelsea er en smule efter os på den front.
Jeg tror der er mange spillere, der gerne vil spille under Klopp. Og at det kommer til at betyde meget for vinduets kvalitet og succes, hvis vi er hurtige nok som du også nævner. Det bliver rigtig spændende at følge.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » mandag, 21. mar, 2016 15:51

Emmy skrev:Sommerens transfervindue kommer til at stikke alle rekorder og bliver voldsomt og brutalt. Guardiola skal skifte som min. et halvt hold, Mourinho det samme i scum, ny træner i Chelsea skal vel også lige bruge en mia og så kommer der alle andre klubber rundt om i Europa der også vil opruste. Kombineret med et EM som sikkert får de vanvittige priser til at blive endnu mere vanvittige. Så Klopp og hans folk skal være knivskarpe og handle hurtigst muligt. Ellers får vi intet godt tror jeg.
Og så glemmer du ovenikøbet Kina, som kommer til at betale vanvittige summer for at hive afdankede stjerner til deres sølle pop-liga. De penge de pumper ind i Europa, vil få priserne på spillere til at stige og der vil blive handlet voldsomt.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » mandag, 21. mar, 2016 16:09

Aarde skrev:Hvad er det for tyske kilder, i refererer til? Det lyder som interessant læsning.
Jeg refererer til de artikler i engelske medier, der dukkede op ved hans ansættelse, hvor man citerede tyske eksperter. Jeg har altså ikke gemt siderne, men jeg læser 4-5 engelske aviser hver dag, så du må tage mit ord for gode varer. Dernæst var jeg selv fornylig i Dortmund og talte med adskillige fodbold nørder, der beskrev præcis den samme transformation af Dortmund i årene efter hans ansættelse og selvsamme beskrivelse af Klopp som charmerende, medlevende, men også kompromisløs. "Løb, løb, løb" eller ud. Det var mantraet!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » mandag, 21. mar, 2016 16:58

Mads T. skrev:
Emmy skrev:Sommerens transfervindue kommer til at stikke alle rekorder og bliver voldsomt og brutalt. Guardiola skal skifte som min. et halvt hold, Mourinho det samme i scum, ny træner i Chelsea skal vel også lige bruge en mia og så kommer der alle andre klubber rundt om i Europa der også vil opruste. Kombineret med et EM som sikkert får de vanvittige priser til at blive endnu mere vanvittige. Så Klopp og hans folk skal være knivskarpe og handle hurtigst muligt. Ellers får vi intet godt tror jeg.
Og så glemmer du ovenikøbet Kina, som kommer til at betale vanvittige summer for at hive afdankede stjerner til deres sølle pop-liga. De penge de pumper ind i Europa, vil få priserne på spillere til at stige og der vil blive handlet voldsomt.
Mon ikke vi kan få smidt Skrtel til Kinaland for små £50m? ;)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » mandag, 21. mar, 2016 18:32

West Ham åbenbart villige til at bruge op til £40m på en angriber, som enten skal være Benteke, Batshuayi eller Lacazette.

http://www.skysports.com/football/news/ ... r-west-ham

Da Klopp tydeligvis ikke har brug for Benteke, så synes jeg ligeså godt at vi kan få indgået den handel. Så kan vi selv gå efter Lacazette som Benteke's erstatning.
Kloppite

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 21. mar, 2016 18:35

Farvel og tak til:
Skrtel, Benteke, Sturridge, Henderson, Lucas, Enrique, Balotelli, Bogdan. Og flere ville der også sagtens kunne siges farvel til.

Der må i hvert fald ligge 80£ mio i indtægt hos dem.
Lucas, Enrique, Balotelli og Bogdan er alle spillere der ikke engang er en del af kamptruppen, og vil derfor ikke blive savnet.
Skrtel, Benteke, Sturridge og Henderson kan sagtens erstattes med bedre spillere.

Håber Klopp er iskold.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aarde » mandag, 21. mar, 2016 19:29

Jesper skrev:
Aarde skrev:Hvad er det for tyske kilder, i refererer til? Det lyder som interessant læsning.
Jeg refererer til de artikler i engelske medier, der dukkede op ved hans ansættelse, hvor man citerede tyske eksperter. Jeg har altså ikke gemt siderne, men jeg læser 4-5 engelske aviser hver dag, så du må tage mit ord for gode varer. Dernæst var jeg selv fornylig i Dortmund og talte med adskillige fodbold nørder, der beskrev præcis den samme transformation af Dortmund i årene efter hans ansættelse og selvsamme beskrivelse af Klopp som charmerende, medlevende, men også kompromisløs. "Løb, løb, løb" eller ud. Det var mantraet!
Jeg betvivlede bestemt ikke jeres påstande. Jeg fik bare indtryk af, at det var meldinger af nyere dato, I viderebragte. Dem var jeg nysgerrig efter at læse. Men never mind.

At Klopp mugede kompromisløst ud i Dortmund er selvfølgelig et faktum, men jeg tror ikke nødvendigvis, at vi vil få det samme at se i Liverpool. I hvert fald ikke i lige så omfattende grad og på lige så kort tid.

Jeg kan godt se ham skille sig af med spillere, han ikke mener har den rette mentalitet (her er Benteke selvsagt et af de oplagte spørgsmålstegn - hvis ikke Klopp tror på, at hans bevægelse kan blive klogere og mere ivrig, er det svært at se en fremtid for ham). Og selvfølgelig kommer der også til at være visse spillere, der bliver vejet og kvalitativt fundet for lette.

Men jeg har svært ved at finde en lang række af spillere, der passer decideret dårligt ind i den type fodbold, Klopp vil spille. I hvert fald, hvis vi snakker spillere, der er inde omkring førsteholdet nu her. I den forbindelse er det også værd at huske på, at vores trup trods alt er i en noget stærkere forfatning, end den Dortmund-trup, Klopp overtog i sin tid.

Besvar