Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » tirsdag, 10. maj, 2016 22:59

....... for helvede West Ham. I KUNNE HAVE VÆRET FORAN ENDNU....
Justice for the 96! <3

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 10. maj, 2016 23:01

det er godt nok irriterende at Scum altid får fedtet noget hjem.... pis
JA TAK !
Senest rettet af mortenbak tirsdag, 10. maj, 2016 23:05, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 10. maj, 2016 23:03

2-2 ... Den kamp bølger frem og tilbage ligesom man så med Tottenham mod Chelsea for en uges siden.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » tirsdag, 10. maj, 2016 23:07

Ja tak!
Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 10. maj, 2016 23:07

Kaboom...!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » tirsdag, 10. maj, 2016 23:08

Godt de kunne score i anden halvleg så! 3-2!! godt!!!
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
perpig
Indlæg: 913
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af perpig » tirsdag, 10. maj, 2016 23:09

DAGGER! skrev:
perpig skrev:Altid herligt når Manchester U er bagud, men lige den her kamp skal helst ende uafgjort:

1. Vi kan i så fald selv afgøre om vi slutter 6 og dermed garanteret europæisk fodbold næste år (hvis det utænkelige skulle ske den 18. maj)
2. Manchester U kan ikke længere selv afgøre om de skal med i CL - og det skal de helst IKKE


Man. C skal bare vinde ude over Swansea.. og det tror jeg inderst inde de sulter efter - give pelligrini en værdig afsked.. eller om han skuffer fælt med en 5. plads?
Hvis Manch U vinder i aften OG i weekenden hjælper det ikke Manchester C at vinde deres sidste kamp - det er derfor Manchester U ikke skal vinde idag
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 10. maj, 2016 23:09

Det ligner en 3-3'er...

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » tirsdag, 10. maj, 2016 23:10

Mads T. skrev:Det ligner en 3-3'er...
4-2. Den er stensikker!
Billede

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niche » tirsdag, 10. maj, 2016 23:11

Mads T. skrev:Det ligner en 3-3'er...
Jeg synes mere, det ligner et rødt kort til Manure... :mrgreen:

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 10. maj, 2016 23:11

Sikke en fed stemning på Boleyon Ground / Upton Park. Genialt!! Flot Hammers.
Kloppite

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 10. maj, 2016 23:12

HAHA jeg hepper næsten på Westham som hvis det var Liverpool :lol:

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niche » tirsdag, 10. maj, 2016 23:20

mortenbak skrev:HAHA jeg hepper næsten på Westham som hvis det var Liverpool :lol:
Samme her... Manure er knækket, og taber igen i weekenden :D

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 11. maj, 2016 00:31

Jeg er mildest talt overrasket over de seneste indlæg i den her tråd. Negativt, vel at mærke.

Lige som jeg går ud fra, at det var tilfældet for alle andre, sad jeg selvfølgelig brændende og håbede på en uafgjort i aften. Men hvis jeg skulle have valgt en vinder, havde jeg godt nok ikke tøvet med - omend modvilligt og småirriteret - at smide mit håb efter United.

Jeg synes godt nok, at man har sine prioriteter et forkert sted, når man jubler over fiasko til en rival på bekostning af succes til Liverpool.

Ja, vi har mulighed for at spille os i CL, men der er objektivt set omtrent lige så stor risiko for, at vi ikke gør. Og sker det, så er West Ham med aftenens resultat godt i gang med at sørge for, at vi ikke spiller med i nogen europæiske turneringer næste år.

Det vil sige ingen mulighed for European Nights som dem mod United, Dortmund og Villareal i foråret. Det vil sige en dårligere placering i det koefficient regnskab, vi ellers er kravlet så flot op ad i år. Det vil sige færre muligheder for at give bredden spilletid. Og det vil sige generelt færre Liverpool-kampe at nyde i løbet af sæsonen.

Jeg kan selvsagt godt forstå - og dele - hadet til United. Men at man er villig til at give afkald på alt det ovenstående alene for ikke at skulle se dem spille Champions League i næste sæson? De begriber jeg simpelthen ikke.

Jeg vil egentlig gå så langt som til at kalde det bundelendig fankultur. At veje rivalers nedtur tungere end egen succes kan i mine øjne aldrig være det rigtige syn på det at være fan af et fodboldhold.

Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hagman » onsdag, 11. maj, 2016 02:02

Aarde skrev:Jeg er mildest talt overrasket over de seneste indlæg i den her tråd. Negativt, vel at mærke.

Lige som jeg går ud fra, at det var tilfældet for alle andre, sad jeg selvfølgelig brændende og håbede på en uafgjort i aften. Men hvis jeg skulle have valgt en vinder, havde jeg godt nok ikke tøvet med - omend modvilligt og småirriteret - at smide mit håb efter United.

Jeg synes godt nok, at man har sine prioriteter et forkert sted, når man jubler over fiasko til en rival på bekostning af succes til Liverpool.

Ja, vi har mulighed for at spille os i CL, men der er objektivt set omtrent lige så stor risiko for, at vi ikke gør. Og sker det, så er West Ham med aftenens resultat godt i gang med at sørge for, at vi ikke spiller med i nogen europæiske turneringer næste år.

Det vil sige ingen mulighed for European Nights som dem mod United, Dortmund og Villareal i foråret. Det vil sige en dårligere placering i det koefficient regnskab, vi ellers er kravlet så flot op ad i år. Det vil sige færre muligheder for at give bredden spilletid. Og det vil sige generelt færre Liverpool-kampe at nyde i løbet af sæsonen.

Jeg kan selvsagt godt forstå - og dele - hadet til United. Men at man er villig til at give afkald på alt det ovenstående alene for ikke at skulle se dem spille Champions League i næste sæson? De begriber jeg simpelthen ikke.

Jeg vil egentlig gå så langt som til at kalde det bundelendig fankultur. At veje rivalers nedtur tungere end egen succes kan i mine øjne aldrig være det rigtige syn på det at være fan af et fodboldhold.
Jeg giver dig ret med det meste, og man skal som hold, spille sine chancer.
Men, for at dit scenarie skal ske, skal vi vinde over Chelsea, vinde over WestBrom (sikkert med store dele af reservespillere), samt at West Ham skal tabe eller spille uafgjort mod Stoke.
Derud over skal vi tabe EL-finalen.
Sker det, så er det ærgeligt med United-nederlag, men der er altså et par kampe endnu.

Lad os håbe vi vinder finalen, så har det været en god sæson after all :)
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Besvar