Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 29. jun, 2016 10:15

Synes nogle gange, at vi går lidt i "børn i en slikbutik" mode her i transfervinduet. Det inkluderer mig selv. Men er det ikke værd at huske, at vi faktisk også allerede har mange fremragende spillere i truppen.

Dette er et eksempel på en startopstilling fra sidste sæson.

Mignolet
Clyne Lovren Sakho Moreno
Hendo Can
Lallana Firmino Coutinho
Sturridge

Hvor mange af dem kan vi egentlig forvente at skifte ud med en bedre spiller? Umiddelbart tænker jeg, at det kun gælder for de understregede. Og der er jeg så en af de få, som reelt ikke mener, at Moreno hører med på den liste.

Vi HAR allerede hentet en ny målmand. Vi HAR allerede hentet en ny midterforsvarer. Vi HAR hentet en ny ung midtbanespiller. Og så har vi nu også hentet en spiller, der kan presse Lallana og Firmino i startopstillingen. Derudover presser Milner reelt også Hendo, mens Can's vanvittige udvikling får mig til at anse ham, som kommende kaptajn og lederen på banen.

Jeg synes, at vi har en fremragende trup. Og så tror jeg i øvrigt ikke, at Sturridge bliver vores bedste angriber. Jeg er overbevist om, at vi alle kommer til at elske Ings i den kommende sæson.
Kloppite

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 29. jun, 2016 10:18

@ texy

Og så har du end ikke nævnt Origi, som måske har det største potentiale af alle i truppen.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » onsdag, 29. jun, 2016 10:31

texy skrev:Synes nogle gange, at vi går lidt i "børn i en slikbutik" mode her i transfervinduet. Det inkluderer mig selv. Men er det ikke værd at huske, at vi faktisk også allerede har mange fremragende spillere i truppen.

Mignolet
Hendo Can
Lallana Firmino Coutinho
Sturridge

Hvor mange af dem kan vi egentlig forvente at skifte ud med en bedre spiller? Umiddelbart tænker jeg, at det kun gælder for de understregede. Og der er jeg så en af de få, som reelt ikke mener, at Moreno hører med på den liste.

Vi HAR allerede hentet en ny målmand. Vi HAR allerede hentet en ny midterforsvarer. Vi HAR hentet en ny ung midtbanespiller. Og så har vi nu også hentet en spiller, der kan presse Lallana og Firmino i startopstillingen. Derudover presser Milner reelt også Hendo, mens Can's vanvittige udvikling får mig til at anse ham, som kommende kaptajn og lederen på banen.

Jeg synes, at vi har en fremragende trup. Og så tror jeg i øvrigt ikke, at Sturridge bliver vores bedste angriber. Jeg er overbevist om, at vi alle kommer til at elske Ings i den kommende sæson.
He he - det sætter det hele lidt i perspektiv :-). Godt indlæg som jeg er enig i.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 29. jun, 2016 10:41

AJ skrev:@ texy

Og så har du end ikke nævnt Origi, som måske har det største potentiale af alle i truppen.

Origi er angriber som kæmper og er kanon, at have i truppen. Men over 15 mål i en PL sæson, tror jeg sjældent vi kommer til, at se fra hans side.

Personligt håber jeg vi venter et par sæsoner, med en dyr angriber. Det er ikke nødvendigt, før vi igen skal kæmpe med helt i toppen af PL...

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 29. jun, 2016 23:42

Ligesom ingen troede Henry vil score over 20 mål i PL efter hans mislykkede ophold i Juve. Træk vejret og sænk skuldrene. Giv tid og plads, og så skal du se at det hele nok ordner sig 8-)

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 29. jun, 2016 23:51

Hr. Drejer skrev:Ligesom ingen troede Henry vil score over 20 mål i PL efter hans mislykkede ophold i Juve. Træk vejret og sænk skuldrene. Giv tid og plads, og så skal du se at det hele nok ordner sig 8-)

Hvis du kan love mig han scorer over 20 pr sæson om 2-3 år, så er jeg over lykkelig:)

Jeg ser han bare ikke rigtig, en angriber med mange mål i sig. Jeg ser ham mere, som en slags Kuyt for os. Hvilket bestemt heller ikke er, at foragte.

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » onsdag, 29. jun, 2016 23:56

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Ligesom ingen troede Henry vil score over 20 mål i PL efter hans mislykkede ophold i Juve. Træk vejret og sænk skuldrene. Giv tid og plads, og så skal du se at det hele nok ordner sig 8-)

Hvis du kan love mig han scorer over 20 pr sæson om 2-3 år, så er jeg over lykkelig:)

Jeg ser han bare ikke rigtig, en angriber med mange mål i sig. Jeg ser ham mere, som en slags Kuyt for os. Hvilket bestemt heller ikke er, at foragte.
Enig med Drejer.
Tror han bliver en utrolig vigtig mand om et par år.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » torsdag, 30. jun, 2016 08:54

Ang. Origi så tror jeg aldrig han når 15 mål i PL, selvom han har gjort et udemærket indtryk i den sidste del i denne sæson.

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 30. jun, 2016 09:24

nikand skrev:Ang. Origi så tror jeg aldrig han når 15 mål i PL, selvom han har gjort et udemærket indtryk i den sidste del i denne sæson.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det tror jeg han gør.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 30. jun, 2016 10:33

Det er vel også næsten urimeligt at stille krav om 15 mål fra en kantspiller. Det hører da til sjældenhederne, at de når så mange. 10 + 5 assists eller omvendt må være mere end godkendt.
Kloppite

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 30. jun, 2016 10:48

texy skrev:Det er vel også næsten urimeligt at stille krav om 15 mål fra en kantspiller. Det hører da til sjældenhederne, at de når så mange. 10 + 5 assists eller omvendt må være mere end godkendt.

Jeg ser nu mere Origi som frontangriber, end kantspiller.

Emil_Stenz_Aardestrup

Indlæg af Emil_Stenz_Aardestrup » torsdag, 30. jun, 2016 10:59

texy skrev:Det er vel også næsten urimeligt at stille krav om 15 mål fra en kantspiller. Det hører da til sjældenhederne, at de når så mange. 10 + 5 assists eller omvendt må være mere end godkendt.
Ser du virkelig Origi som kantspiller? Jeg har altid set ham som en ung, sort Fernando Torres. Især efter han lige tog et par kilo muskler på. Fysisk stærk, hurtig både i antrit og på længere strækninger, tager kloge løb, er teknisk velfunderet og en stærk afslutter. En klassisk, komplet 9'er type, som jeg ville være ked af at se på kanten mere end højst nødvendigt. Hans udgangspunkt er helt utvivlsomt på toppen, hvis du spørger mig.

Forstår i øvrigt ikke, hvordan skepsissen omkring hans fremtid og potentiale pludselig blusser op på den her måde. Og slet ikke med den her timing, efter hans vanvittige periode i foråret.

Hvis ikke Origi har potentiale til at blive en 15+ angriber i Premier League, så ved jeg da virkelig ikke, hvem der har. Han har alt det nødvendige råmateriale, har allerede i (endda ret lange) glimt vist et imponerende topniveau og har en af verdens bedste trænere at udvikle sig under - en træner, som oven i købet lader til at have stor tillid til ham allerede. Han har også en enorm arbejdsiver og slår mig generelt som typen med en ret stærk mentalitet (selv om det selvfølgelig er begrænset, hvad jeg har af belæg for den vurdering).

Jeg har helt vildt høje forventninger til Origi. Så høje, at jeg overhovedet ikke føler behov for at kigge efter en ny angriber som erstatning for Benteke henover sommeren. Jeg ville have det helt fint med Origi som primær konkurrent til Sturridge i den kommende sæson.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 30. jun, 2016 12:26

Oomph242 skrev:

Jeg ser nu mere Origi som frontangriber, end kantspiller.
Origi er da rendyrket angriber men kan til nød bruges på en kant grundet fysik og fart.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Champen
Alder: 34

Indlæg af Champen » torsdag, 30. jun, 2016 13:08

texy skrev:Synes nogle gange, at vi går lidt i "børn i en slikbutik" mode her i transfervinduet. Det inkluderer mig selv. Men er det ikke værd at huske, at vi faktisk også allerede har mange fremragende spillere i truppen.

Mignolet
Hendo Can
Lallana Firmino Coutinho
Sturridge

Enig! Jeg ser også langt hellere der bliver hentet 1 eller 2 major signings istedet for bare at købe som "børn i en slikbutik" som du så flot kan sige det ( :D ) jeg synes dog allerede det er langt bedre end under Brendan, hvor der ved denne her tid nærmest allerede var købt de første 10 middelmådige spillere. Og jeg tror også Klopp har en noget større tiltrækningskraft til kvalitet end hvad Brenden havde. Jeg ved ikke hvor mange af jer der har læst Gerrars "nye" bog My Story. Men i bogen fortæller Gerrard meget omkring hvordan Brendan altid fik Gerrard til at skrive til spillerne på SMS, for at lokke dem til. Det har jo tydeligvis været fordi navnet Steven Gerrard er langt mere attraktivt en Brendan Rodgers. Brendan skal dog ikke klandres for ikke at satse stort, da han fik Gerrard til at skrive til Toni Kroos (iøvrigt samme sommer hvor Real Madrid købte ham). Det var han ikke glad for at skulle gøre, fordi han vidste de "were pissing into the Wind" hvis Brendan troede de kunne hente Kroos.
Summa Summarum - jeg tror vi er på rette vej med hensyn til at hente de rigtige spillere!
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » torsdag, 30. jun, 2016 16:13

@Champen
Jeg er enig med det meste, bortst fra det med de 10 middelmådige spillere. Jeg anser Benteké som værende en fremragende angriber under de rette forudsætninger. Milner på en fri var imø sidste års bedste handel i PL, og Firmino er alt andet end middelmådig imø. Mht Origi, så minder han mig meget om en ung Drogba. Han har fysik, teknik, hurtige fødder, en enorm acceleration, flair, omtanke i sit spil og en enorm arbejdsiver. Han er som sagt stadig meget ung, men giv drengen et par år til at udvikle sig under Klop og hans team, så er jeg sikker på, han bliver verdensklasse...

Besvar