Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Synes nogle gange, at vi går lidt i "børn i en slikbutik" mode her i transfervinduet. Det inkluderer mig selv. Men er det ikke værd at huske, at vi faktisk også allerede har mange fremragende spillere i truppen.
Dette er et eksempel på en startopstilling fra sidste sæson.
Mignolet
Clyne Lovren Sakho Moreno
Hendo Can
Lallana Firmino Coutinho
Sturridge
Hvor mange af dem kan vi egentlig forvente at skifte ud med en bedre spiller? Umiddelbart tænker jeg, at det kun gælder for de understregede. Og der er jeg så en af de få, som reelt ikke mener, at Moreno hører med på den liste.
Vi HAR allerede hentet en ny målmand. Vi HAR allerede hentet en ny midterforsvarer. Vi HAR hentet en ny ung midtbanespiller. Og så har vi nu også hentet en spiller, der kan presse Lallana og Firmino i startopstillingen. Derudover presser Milner reelt også Hendo, mens Can's vanvittige udvikling får mig til at anse ham, som kommende kaptajn og lederen på banen.
Jeg synes, at vi har en fremragende trup. Og så tror jeg i øvrigt ikke, at Sturridge bliver vores bedste angriber. Jeg er overbevist om, at vi alle kommer til at elske Ings i den kommende sæson.
Mignolet
Hendo Can
Lallana Firmino Coutinho
Sturridge
Hvor mange af dem kan vi egentlig forvente at skifte ud med en bedre spiller? Umiddelbart tænker jeg, at det kun gælder for de understregede. Og der er jeg så en af de få, som reelt ikke mener, at Moreno hører med på den liste.
Vi HAR allerede hentet en ny målmand. Vi HAR allerede hentet en ny midterforsvarer. Vi HAR hentet en ny ung midtbanespiller. Og så har vi nu også hentet en spiller, der kan presse Lallana og Firmino i startopstillingen. Derudover presser Milner reelt også Hendo, mens Can's vanvittige udvikling får mig til at anse ham, som kommende kaptajn og lederen på banen.
Jeg synes, at vi har en fremragende trup. Og så tror jeg i øvrigt ikke, at Sturridge bliver vores bedste angriber. Jeg er overbevist om, at vi alle kommer til at elske Ings i den kommende sæson.
Kloppite
@ texy
Og så har du end ikke nævnt Origi, som måske har det største potentiale af alle i truppen.
Og så har du end ikke nævnt Origi, som måske har det største potentiale af alle i truppen.
He he - det sætter det hele lidt i perspektivtexy skrev:Synes nogle gange, at vi går lidt i "børn i en slikbutik" mode her i transfervinduet. Det inkluderer mig selv. Men er det ikke værd at huske, at vi faktisk også allerede har mange fremragende spillere i truppen.
Mignolet
Hendo Can
Lallana Firmino Coutinho
Sturridge

AJ skrev:@ texy
Origi er angriber som kæmper og er kanon, at have i truppen. Men over 15 mål i en PL sæson, tror jeg sjældent vi kommer til, at se fra hans side.
Personligt håber jeg vi venter et par sæsoner, med en dyr angriber. Det er ikke nødvendigt, før vi igen skal kæmpe med helt i toppen af PL...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ligesom ingen troede Henry vil score over 20 mål i PL efter hans mislykkede ophold i Juve. Træk vejret og sænk skuldrene. Giv tid og plads, og så skal du se at det hele nok ordner sig 

Hr. Drejer skrev:Ligesom ingen troede Henry vil score over 20 mål i PL efter hans mislykkede ophold i Juve. Træk vejret og sænk skuldrene. Giv tid og plads, og så skal du se at det hele nok ordner sig
Hvis du kan love mig han scorer over 20 pr sæson om 2-3 år, så er jeg over lykkelig:)
Jeg ser han bare ikke rigtig, en angriber med mange mål i sig. Jeg ser ham mere, som en slags Kuyt for os. Hvilket bestemt heller ikke er, at foragte.
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Enig med Drejer.Oomph242 skrev:Hr. Drejer skrev:Ligesom ingen troede Henry vil score over 20 mål i PL efter hans mislykkede ophold i Juve. Træk vejret og sænk skuldrene. Giv tid og plads, og så skal du se at det hele nok ordner sig
Hvis du kan love mig han scorer over 20 pr sæson om 2-3 år, så er jeg over lykkelig:)
Jeg ser han bare ikke rigtig, en angriber med mange mål i sig. Jeg ser ham mere, som en slags Kuyt for os. Hvilket bestemt heller ikke er, at foragte.
Tror han bliver en utrolig vigtig mand om et par år.
Justice for the 96! <3
Ang. Origi så tror jeg aldrig han når 15 mål i PL, selvom han har gjort et udemærket indtryk i den sidste del i denne sæson.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Det tror jeg han gør.nikand skrev:Ang. Origi så tror jeg aldrig han når 15 mål i PL, selvom han har gjort et udemærket indtryk i den sidste del i denne sæson.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Det er vel også næsten urimeligt at stille krav om 15 mål fra en kantspiller. Det hører da til sjældenhederne, at de når så mange. 10 + 5 assists eller omvendt må være mere end godkendt.
Kloppite
texy skrev:Det er vel også næsten urimeligt at stille krav om 15 mål fra en kantspiller. Det hører da til sjældenhederne, at de når så mange. 10 + 5 assists eller omvendt må være mere end godkendt.
Jeg ser nu mere Origi som frontangriber, end kantspiller.
-
Ser du virkelig Origi som kantspiller? Jeg har altid set ham som en ung, sort Fernando Torres. Især efter han lige tog et par kilo muskler på. Fysisk stærk, hurtig både i antrit og på længere strækninger, tager kloge løb, er teknisk velfunderet og en stærk afslutter. En klassisk, komplet 9'er type, som jeg ville være ked af at se på kanten mere end højst nødvendigt. Hans udgangspunkt er helt utvivlsomt på toppen, hvis du spørger mig.texy skrev:Det er vel også næsten urimeligt at stille krav om 15 mål fra en kantspiller. Det hører da til sjældenhederne, at de når så mange. 10 + 5 assists eller omvendt må være mere end godkendt.
Forstår i øvrigt ikke, hvordan skepsissen omkring hans fremtid og potentiale pludselig blusser op på den her måde. Og slet ikke med den her timing, efter hans vanvittige periode i foråret.
Hvis ikke Origi har potentiale til at blive en 15+ angriber i Premier League, så ved jeg da virkelig ikke, hvem der har. Han har alt det nødvendige råmateriale, har allerede i (endda ret lange) glimt vist et imponerende topniveau og har en af verdens bedste trænere at udvikle sig under - en træner, som oven i købet lader til at have stor tillid til ham allerede. Han har også en enorm arbejdsiver og slår mig generelt som typen med en ret stærk mentalitet (selv om det selvfølgelig er begrænset, hvad jeg har af belæg for den vurdering).
Jeg har helt vildt høje forventninger til Origi. Så høje, at jeg overhovedet ikke føler behov for at kigge efter en ny angriber som erstatning for Benteke henover sommeren. Jeg ville have det helt fint med Origi som primær konkurrent til Sturridge i den kommende sæson.
Origi er da rendyrket angriber men kan til nød bruges på en kant grundet fysik og fart.Oomph242 skrev:texy skrev:Det er vel også næsten urimeligt at stille krav om 15 mål fra en kantspiller. Det hører da til sjældenhederne, at de når så mange. 10 + 5 assists eller omvendt må være mere end godkendt.
Jeg ser nu mere Origi som frontangriber, end kantspiller.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Enig! Jeg ser også langt hellere der bliver hentet 1 eller 2 major signings istedet for bare at købe som "børn i en slikbutik" som du så flot kan sige det (texy skrev:Synes nogle gange, at vi går lidt i "børn i en slikbutik" mode her i transfervinduet. Det inkluderer mig selv. Men er det ikke værd at huske, at vi faktisk også allerede har mange fremragende spillere i truppen.
Mignolet
Hendo Can
Lallana Firmino Coutinho
Sturridge

Summa Summarum - jeg tror vi er på rette vej med hensyn til at hente de rigtige spillere!
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0
@Champen
Jeg er enig med det meste, bortst fra det med de 10 middelmådige spillere. Jeg anser Benteké som værende en fremragende angriber under de rette forudsætninger. Milner på en fri var imø sidste års bedste handel i PL, og Firmino er alt andet end middelmådig imø. Mht Origi, så minder han mig meget om en ung Drogba. Han har fysik, teknik, hurtige fødder, en enorm acceleration, flair, omtanke i sit spil og en enorm arbejdsiver. Han er som sagt stadig meget ung, men giv drengen et par år til at udvikle sig under Klop og hans team, så er jeg sikker på, han bliver verdensklasse...
Jeg er enig med det meste, bortst fra det med de 10 middelmådige spillere. Jeg anser Benteké som værende en fremragende angriber under de rette forudsætninger. Milner på en fri var imø sidste års bedste handel i PL, og Firmino er alt andet end middelmådig imø. Mht Origi, så minder han mig meget om en ung Drogba. Han har fysik, teknik, hurtige fødder, en enorm acceleration, flair, omtanke i sit spil og en enorm arbejdsiver. Han er som sagt stadig meget ung, men giv drengen et par år til at udvikle sig under Klop og hans team, så er jeg sikker på, han bliver verdensklasse...