Det er kalrt, at vb'en er uholdbart efter denne sæson. Det må man forvente. Hvis ikke Moreno kan overbevise Klopp om, at han har lagt hjerneblødningerne på hylden, at han er blevet stærk/disciplineret nok taktisk mv, så skal vi helt sikkert have en anden og have solgt Moreno.Aggerdoo skrev:Fint nok med snak om en ny angriber. Jeg har nu virkelig stor tiltro til Origi, som jeg ser topscorerpotentiale i.
Jeg synes, vi skal have en kant. Hvis Firmino er angriber, og Lallana nu er cm, så efterlader det os vel nærmest kun med Coutinho og Mané af sådan virkelig god kvalitet. Ojo er ung, og Origi skal ikke spille der efter min mening.
Jeg har sagt før, og siger igen, at vi skal have en vb, så Milner kan blive et alternativ længere fremme. Han gider jo i øvrigt heller ikke spille backen. Har på fornemmelsen, at vi ender med at hente Bertrand.
Milner vil vel så være 1. vikar på midten og de 2 backs ?
Omkring angriberne, så virker det uholdbart med 4 central angribere, hvor Firmino godt nok kan spille alle pladser men foretrækkes fremfor de andre på den centrale.
De alle 4 er rigtig gode, men jeg synes Klopp vil gøre ret i at udvikle på Origi, så han kan spille alle de 3 forreste pladser (hvilket han vel egentlig også kan).
Når vi skal spille CL bold, så vil vi givetvis have brug for alle 4, og alle 4 burde kunne få et tilfredsstillende antal kampe over en sæson med PL, CL og 2 x nationale cups.
Disse spillere popper hele tiden op i rygtestrømmen:
Pulisic, Kondogbia, Inaki Wlliams, Fabian Schär/Niklas Süle (Hoffenheim), Dahoud