£50M ifølge Saints selv.nordjysk redman skrev:Dembele er der måske en chance for i januar men van dijk no chance, saints sælger ham ikk midt i sæsonen der skal ihvertfald et astronomisk beløb til vi snakker vel 35-40 milNiels K skrev:Dembele og Van Dijk til januar ?
http://www.express.co.uk/sport/football ... -Liverpool
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Havde vi haft en bedre backup end Lucas havde vi fået 3 point idag
Havde vi haft en bedre backup end Lucas havde vi fået 3 point idag
Han sad jo klar på bænken. Jeg fatter ikke at Klavan ikke var med fra start.peter42 skrev:Havde vi haft en bedre backup end Lucas havde vi fået 3 point idag
"We're not racist, we only hate the mancs"
Vi burde gå efter Jerome Boateng. Af uransagelige årsager er han havnet på bænken i Bayern M. Det giver jo ingen som helst mening at verdens måske allerbedste midterforsvarer sidder der og kukkelurer. Han har været lidt skadet her i efteråret men oftest er det Martinez og Hummels der spiller. Sågar også Badstuber som er klar igen.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Rummenigge har væretr lidt efter ham, da han synes han har for travlt med dit og dat ikke fodboldrelateret, mit gæt er det spiller ind i bænkningen(vidste ikke selv han var bænket), Og enig i at Klavan burde starte foran Lucas. Det tror jeg også Klavan var lovet da han skrev under. Håber på minimum 3 ændringer til næste kamp, Migs på mål er en no brainer, Moreno og Matip/Klavan i 11´eren ligeså. Jeg synes det er så indlysende at det gør ondt, Moreno i 11´eren er mere et håb end en tro, men fatter ikke hvis ikke de to andre ændringer sker.Emmy skrev:Vi burde gå efter Jerome Boateng. Af uransagelige årsager er han havnet på bænken i Bayern M. Det giver jo ingen som helst mening at verdens måske allerbedste midterforsvarer sidder der og kukkelurer. Han har været lidt skadet her i efteråret men oftest er det Martinez og Hummels der spiller. Sågar også Badstuber som er klar igen.
Jeg håber og tror stadig på Karius, men han bør bænkes i en måneds tid, efter min mening.
Edit troede det var kamptråden, derfor mine linier om ændringer i opstillingen

Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi lnkes konstant til Dahoud og Pulisic, og det ville være super, hvis vi får dem. Men Sakho er fortid, så der skal vel også en midterforsvarer ind. BM giver aldrig slip på Boateng, Men der er jo også Liverpool's 2. hold på sydkysten, måske vi kan rykke Van Dijk op 

Hvorfor Moreno?Thommo skrev:Rummenigge har væretr lidt efter ham, da han synes han har for travlt med dit og dat ikke fodboldrelateret, mit gæt er det spiller ind i bænkningen(vidste ikke selv han var bænket), Og enig i at Klavan burde starte foran Lucas. Det tror jeg også Klavan var lovet da han skrev under. Håber på minimum 3 ændringer til næste kamp, Migs på mål er en no brainer, Moreno og Matip/Klavan i 11´eren ligeså. Jeg synes det er så indlysende at det gør ondt, Moreno i 11´eren er mere et håb end en tro, men fatter ikke hvis ikke de to andre ændringer sker.Emmy skrev:Vi burde gå efter Jerome Boateng. Af uransagelige årsager er han havnet på bænken i Bayern M. Det giver jo ingen som helst mening at verdens måske allerbedste midterforsvarer sidder der og kukkelurer. Han har været lidt skadet her i efteråret men oftest er det Martinez og Hummels der spiller. Sågar også Badstuber som er klar igen.
Jeg håber og tror stadig på Karius, men han bør bænkes i en måneds tid, efter min mening.
Edit troede det var kamptråden, derfor mine linier om ændringer i opstillingen
Matip skal holde sig skadesfri resten af sæsonen, så ser alt anderledes ud defensivt, selv med de utrolige målmandsproblemer der stadig, stadig, stadig er i Liverpool. Og ja, Klavan må være foran Lucas nu, som ellers er en personlig favorit her.
Tror simpelthen ikke på Boateng til Liverpool, men ville være helt vildt. Tror mere på "den nye Boateng"? Jonathan Tah i Leverkusen, som vist er blevet rygtet lidt til Liverpool. Der skal hentes en forstærkning ind til forsvaret og det åbenlyse: målmandsposten. Men tror kun der kommer til forsvaret i første omgang.
Mattia Caldara i Atalanta burde overvejes. Har ikke set ham rygtet til Liverpool, men han er en utroligt dygtig central forsvarsspiller allerede nu. Og til at betale. Formentligt lidt billigere end Tah i Leverkusen som BVB og Bayern og andre sikkert også jagter.
Hr. Drejer: Hehe, ja, van Dijk virker oplagt. Evt. en pakkeløsning med Ryan Bertrand (som Rodgers vist var tæt på at hente) til venstreback. Men van Dijk forlængede i sommers med 5-6 sæsoner, så han bliver nok rykket op når buddet lander i nærheden af 35-40 mio. pund? Så er spørgsmålet om Klopp og de andre mener at det er prisen værd? Eller siger (undskyld dårlig "joke") "yikes!" og "take a hike!" til Southamptons priskrav for van Dijk?
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."
http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... e-defender
"Liverpool are reportedly not interested in signing Southampton defender Virgil van Dijk. Liverpool have now pulled out of the race with Klopp keen to strengthen in other areas first".
Lyder vel sandsynligt nok at vi ikke går i budkrig med Scum som bare betaler hvad sælger vil ha'... + 20% drikkepenge.
Så er spørgsmålet bare hvilke 'areas' der har højere prioritet?
Venstre back?
Central mid? Eller er Klopp tilfreds med Can og Gini
Kantspiller? Når nu Mané er ude i Januar og Coutinho er skadet.
Angriber? Firmino er ikke en kynisk målscore, men Sturridge passer ikke ind på andre parametre der forventes af Klopp. Origi synes jeg stadig er svær at vurdere. Ser heller ikke ham lave +20 i en sæson. (endnu)
"Liverpool are reportedly not interested in signing Southampton defender Virgil van Dijk. Liverpool have now pulled out of the race with Klopp keen to strengthen in other areas first".
Lyder vel sandsynligt nok at vi ikke går i budkrig med Scum som bare betaler hvad sælger vil ha'... + 20% drikkepenge.
Venstre back?
Angriber? Firmino er ikke en kynisk målscore, men Sturridge passer ikke ind på andre parametre der forventes af Klopp. Origi synes jeg stadig er svær at vurdere. Ser heller ikke ham lave +20 i en sæson. (endnu)
Det må betyde, at Klopp ser noget stort i Gomez. For umiddelbart lyder £25m for en af verdens nok bedste midterforsvarere i hans bedste alder i mine øjne som en yderst fornuftig pris - markedet taget i betragtning og kombineret med det faktum, at vores forsvar til tider ser sårbart ud og vi vel fra næste sæson forventer at have endnu flere kampe på programmet.MP skrev:http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... e-defender
Venstre back?
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -club.html
Kloppite
-
Det er næsten fornærmende at nogle kan kalde Virgil Van Dijk for en af verdens bedste forsvarsspillere. Undskyld Texy, men den holder simpelthen ikke.
Fan af Manchester United
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg kan nævne 10 som jeg vil betragte som langt bedre. Han er god, men ikke i top 10 over verdens bedste.
Ja, det er selvfølgelig en meget subjektiv vurdering. Men hvis jeg skal være helt ærlig, kan jeg ikke finde en eneste midterforvarer, som jeg synes er bedre lige nu.
Han er i mine øjne langt over alle andre i PL, og derfor har jeg fuld forståelse for den hype, der sætter ham i forbindelse med flere af de større klubber i verden.
Han er i mine øjne langt over alle andre i PL, og derfor har jeg fuld forståelse for den hype, der sætter ham i forbindelse med flere af de større klubber i verden.
Kloppite
Men der er jo også langt fra at være blandt verdensbedste og så til at være den bedste i PL, vil nu mene der løber rundt både i den tyske, spanske, italienske og den franske liga der er mindst lige så god som ham.texy skrev:Ja, det er selvfølgelig en meget subjektiv vurdering. Men hvis jeg skal være helt ærlig, kan jeg ikke finde en eneste midterforvarer, som jeg synes er bedre lige nu.
Og fordi han pludselig blomstre i en PL midterklub burde ikke være nok til at vi absolut skal gå efter ham.
Vi bør begynde at sætte lidt større krav til dem vi gerne vil have hvis vi skal helt tilbage i toppen, ikke hvad man har bevist i 3-4 måneder.
Hvis det er så højt vi sætter overliggeren er der mange vi skal gå efter i PL gennem sæsonen.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
3-4 måneder? Van Dijk har da imponeret siden Celtic?Repsej skrev:Men der er jo også langt fra at være blandt verdensbedste og så til at være den bedste i PL, vil nu mene der løber rundt både i den tyske, spanske, italienske og den franske liga der er mindst lige så god som ham.texy skrev:Ja, det er selvfølgelig en meget subjektiv vurdering. Men hvis jeg skal være helt ærlig, kan jeg ikke finde en eneste midterforvarer, som jeg synes er bedre lige nu.
Og fordi han pludselig blomstre i en PL midterklub burde ikke være nok til at vi absolut skal gå efter ham.
Vi bør begynde at sætte lidt større krav til dem vi gerne vil have hvis vi skal helt tilbage i toppen, ikke hvad man har bevist i 3-4 måneder.
Hvis det er så højt vi sætter overliggeren er der mange vi skal gå efter i PL gennem sæsonen.
Men det er rigtigt, at han er bedre nu, end nogensinde før. Oh jeg vil også hellere have en spiller, der er god nu, end en der bliver god om et par år, hvis vi skal handle i januar.
Derudover synes jeg ikke, at der behøver at være langt fra at være verdens bedste midterforsvarer og så den bedste i PL. De to kan i mine øjne sagtens kombineres og er efter min mening også ofte blevet det. Og det mener jeg så er tilfældet igen. Silva i PSG har ikke sit tidligere niveau. Varane er der ikke helt endnu. Bonucci er stærk, men slet ikke lige så hurtig eller god på bolden, som jeg mener, at Van Dijk er. Så jo. Jeg tillader mig at mene, at en spiller fra en midterklub i øjeblikket er den bedste på sin position. Og det er naturligvis også årsagen til, at han ikke vil være at finde i den klub i næste sæson.
Jeg forstår ikke bemærkningen om, at vi skal stille større krav. Man City, Man Utd, m.fl kigger efter samme spiller. Udviser de også transfermæssigt en mangel på ambition?
Kloppite