Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
af DAGGER! » tirsdag, 13. dec, 2016 17:32
Sivi skrev:
Synes den her situation virker bekendt
JA TAK
Det kan man sagtens se ham i den røde trøje i 2017. Payet er helt klart en stjerne, på det franske landshold samt hvor hans kvaliteter er større end bunden i PL.
De andre klubber Chelsea, Man City kan dog tilbyde større løn, så Liverpool kommer bagerst i køen, hvis de andre london/manchester klubberne melder sig interesserende.
You'r Never Walk Alone. ///
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 49
Jeg havde ikke engang tænkt tanken - Payet. Men hold da op et scoop det ville være. Både fordi, at Dortmund foreløbig ikke på nogen måde lader til at være villige til at lade Pulisic gå, men også fordi, at Payet har en alder som gør, at vores unge talenter (Ojo, Wilson, Woodburn og Ejaria) ikke vil være bag i køen alt for længe. Mest af alt ville han dog være et scoop på grund af hans enorme kvalitet. Selv med alle klar, kunne man argumentere for, at Payet bør starte. Han kan i hvert fald presse Coutinho, Lallana og Mané til det yderste, og jeg ville umiddelbart ikke anse os som svækket, hvis han spillede i stedet for en af de andre.
Jeg aner ikke, om det overhovedet er realistisk at hente Payet. Men nu har jeg endnu en januar drømme-signing ved siden af Van Dijk. Inde i mit lille hoved begynder det at se godt ud. Desværre er intet ændret i virkeligheden

Kloppite
-
nikand
- Alder: 45
texy skrev:Jeg havde ikke engang tænkt tanken - Payet. Men hold da op et scoop det ville være. Både fordi, at Dortmund foreløbig ikke på nogen måde lader til at være villige til at lade Pulisic gå, men også fordi, at Payet har en alder som gør, at vores unge talenter (Ojo, Wilson, Woodburn og Ejaria) ikke vil være bag i køen alt for længe. Mest af alt ville han dog være et scoop på grund af hans enorme kvalitet. Selv med alle klar, kunne man argumentere for, at Payet bør starte. Han kan i hvert fald presse Coutinho, Lallana og Mané til det yderste, og jeg ville umiddelbart ikke anse os som svækket, hvis han spillede i stedet for en af de andre.
Jeg aner ikke, om det overhovedet er realistisk at hente Payet. Men nu har jeg endnu en januar drømme-signing ved siden af Van Dijk. Inde i mit lille hoved begynder det at se godt ud. Desværre er intet ændret i virkeligheden

Payet er med bolden og på bolden fremragende. Jeg kender slet ikke til hvordan agerer defensivt, i pres og genpres. Men tanken om en kreativ kraft til at supplere Lallana og Coutinho vil være fremragende.
We need a new Fowler...
-
MP
nikand skrev:texy skrev:Jeg havde ikke engang tænkt tanken - Payet. Men hold da op et scoop det ville være. Både fordi, at Dortmund foreløbig ikke på nogen måde lader til at være villige til at lade Pulisic gå, men også fordi, at Payet har en alder som gør, at vores unge talenter (Ojo, Wilson, Woodburn og Ejaria) ikke vil være bag i køen alt for længe. Mest af alt ville han dog være et scoop på grund af hans enorme kvalitet. Selv med alle klar, kunne man argumentere for, at Payet bør starte. Han kan i hvert fald presse Coutinho, Lallana og Mané til det yderste, og jeg ville umiddelbart ikke anse os som svækket, hvis han spillede i stedet for en af de andre.

Payet er med bolden og på bolden fremragende. Jeg kender slet ikke til hvordan agerer defensivt, i pres og genpres. Men tanken om en kreativ kraft til at supplere Lallana og Coutinho vil være fremragende.
Payet ville være fremragende signing! Men ja du har ret i at han nok ikke agerer som Lallana, Firmino, Henderson osv. i genpresset. Han vil forhåbentlig kunne have samme tilgang som Coutinho. Coutinho er heller ikke ligefrem en pitbull, men han laver ofte det "kloge" genpres, hvor han opsnapper 2. bolde fra det første pres, får prikket bolden hvis modstanderen tager et for langt træk, eller får dækket af for spilmuligheder mens boldholder presses. Den form for spilintelligens tror jeg er ligeså vigtig i det kollektive pres, som ham der tonser efter bolden.
-
Repsej
- Geografisk sted: Aabybro
- Alder: 53
Jeg kunne egentlig også godt tænke mig en højreback.
Ikke fordi Clyne er dårlig, men synes bare vi er kommet i en situation hvor der ikke sker så meget fra hans side.
Hvornår har han sidst lavet en ass/mål - ved godt det måske ikke er hans vigtigste funktion, men det er stadig hans opgave at komme med frem og lave nogle skarpe indlæg.
Det synes jeg desværre sker alt for sjældent i øjeblikket. Hvis vi ser hans præstationer i øjeblikket, synes jeg ikke desværre ikke der er ret stor forskel på hans højeste og laveste niveau, det er bare den samme kværnen som altid. Der sker aldrig noget uventet fra hans side.
Desuden tror jeg også, som andre på holdet, ville have lidt godt af noget konkurrence, han er jo selvskreven på holdet.
Det er bestemt ikke vores 1. prioritet, der er andre pladser hvor vi 110% har bedre af at få nye folk
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
-
MP
http://www.plbold.dk/nyhed/avis-wolfsbu ... aa-draxler
"Den tyske landsholdsspiller har meldt klart ud, at han ønsker et skifte væk fra Wolfsburg, og det ønskede han også i sommer, men på det tidspunkt ville Wolfsburg ikke sælge. Nu har Klaus Allofs, der er sportsdirektør i den tyske klub, udtalt, at de muligvis sælger Julian Draxler i det kommende transfervindue eller næste sommer. I sommer ville det kræve et bud på omkring £60 millioner, hvis de skulle slippe ham, og nu lyder prisen efter sigende på £25 millioner."
Draxler ville ikke være en dårlig januar signing, men der er nok mange om buddet.
-
Hendo
- Geografisk sted: Tæt på en bar, København
MP skrev:http://www.plbold.dk/nyhed/avis-wolfsbu ... aa-draxler
"Den tyske landsholdsspiller har meldt klart ud, at han ønsker et skifte væk fra Wolfsburg, og det ønskede han også i sommer, men på det tidspunkt ville Wolfsburg ikke sælge. Nu har Klaus Allofs, der er sportsdirektør i den tyske klub, udtalt, at de muligvis sælger Julian Draxler i det kommende transfervindue eller næste sommer. I sommer ville det kræve et bud på omkring £60 millioner, hvis de skulle slippe ham, og nu lyder prisen efter sigende på £25 millioner."
Draxler ville ikke være en dårlig januar signing, men der er nok mange om buddet.
Til 25 millioner pund skal den simpelthen forsøges. Kan godt være han er gået ned i niveau med det overraskende skifte til Wolfsburg, men det kan, sammen med Klopp, betyde at der er gode muligheder for et skifte til Liverpool. Hans potentiale er stort. Og han burde passe rigtigt godt ind. Og i modsætning til Pulisic og flere andre, så er det vel mere realistisk at han skifter i januar. BVB sælger næppe nogen midt i CL osv. Uh, Draxler (eller en anden dygtig offensiv spiller, der passer til Klopps stil) og en dygtig CB så ser det pludseligt meget fornuftigere ud.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."
-
sjampen
- Alder: 34
Repsej skrev:Jeg kunne egentlig også godt tænke mig en højreback.
Ikke fordi Clyne er dårlig, men synes bare vi er kommet i en situation hvor der ikke sker så meget fra hans side.
Hvornår har han sidst lavet en ass/mål - ved godt det måske ikke er hans vigtigste funktion, men det er stadig hans opgave at komme med frem og lave nogle skarpe indlæg.
Imod moderne fodbold.
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » onsdag, 14. dec, 2016 19:36
Haha, det er da også den mest forfejlede kritik, jeg har set længe.
Liverpool Football Klopp
-
Weissert
- Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !
af Weissert » onsdag, 14. dec, 2016 20:10
Sandra Toft til LFC, tak;)
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
-
lasse.j
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 52
Weissert skrev:Sandra Toft til LFC, tak;)

Mvh
Lasse
-
Repsej
- Geografisk sted: Aabybro
- Alder: 53
Det synes jeg desværre sker alt for sjældent i øjeblikket. Hvis vi ser hans præstationer i øjeblikket, synes jeg ikke desværre ikke der er ret stor forskel på hans højeste og laveste niveau, det er bare den samme kværnen som altid. Der sker aldrig noget uventet fra hans side.
Desuden tror jeg også, som andre på holdet, ville have lidt godt af noget konkurrence, han er jo selvskreven på holdet.
Det er bestemt ikke vores 1. prioritet, der er andre pladser hvor vi 110% har bedre af at få nye folk
Og så blev det lige modbevist 100%
Men mener nu stadig vi mangler en seriøs back-up på pladsen.
Hvem har vi til at tage over i hvis han er ude i en længere periode, på alle andre pladser har vi en god back-up.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
-
LFC96
Repsej skrev:Repsej skrev:Jeg kunne egentlig også godt tænke mig en højreback.
Og så blev det lige modbevist 100%
Men mener nu stadig vi mangler en seriøs back-up på pladsen.
Hvem har vi til at tage over i hvis han er ude i en længere periode, på alle andre pladser har vi en god back-up.
Vi har da Alexander Trent Arnold;)!
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 49
Hvis vi skal hente en spiller, der måske kan tage Mané's rolle, når han er væk i Januar, så tænker jeg, at Inaki Williams kunne være interessant. Han er i hvert fald også lynhurtig og driblestærk. Og så kan han også bruges som angriber.
Ved dog ikke, om han arbejder hårdt nok baglæns. Det er et område, hvor Mané har overrasket mig helt vildt.
Men vi kan naturligvis også give Ojo en reel chance. For han har mange af de samme kvaliteter.
Kloppite
-
Aggerdoo
af Aggerdoo » onsdag, 14. dec, 2016 23:14
Det er simpelthen noget af det mest sorte, jeg endnu har læst på dette forum. Og det siger ikke så lidt. Hop du tidligt i seng og håb på en bedre dag i morgen.