En mellemsæson kan vi bare ikke bruge til alverden, hvis vi skal og vil hente de bedste spillere hedder det altså CL hvert år.Hr. Drejer skrev:Vi er top 4 kandidater, men vi har brugt færre pund end Man C har brugt på Kyle Walker. Det er altså skidt. Men jeg tror også at denne sæson er en mellemsæson. Klopp har ikke fået hans toptargets, og som nogle herinde er inde på, så har vi ikke alternativer til dem. Det tyder på at vi venter med at købe dem, hvilket igen betyder at holdet ikke er på plads. Det indikerer for mig at denne sæson er en sæson, hvor vi vil prøve at udvikle nogle spillere (Moreno, Kent, Woodburn, TTA), for at få større bredde på holdet fremover.
Jeg har altid plæderet for kvalitet fremfor kvantitet. Men hvis vi ser på de 'alternativer' vi har i truppen, så er de da kvalitet (Mane i stedet for Götze; Gini i stedet for Dahoud osv.) Gode køb, og som var alternativer.
Truppen mangler kvalitet i midteraksen, enig med R_G_F. Det går altså ikke at vi går ind til en sæson med Klavan som førstereserve. Det er uholdbart, hvis man har ambitioner om top 4. I front har vi en Firmino, som ikke scorer mange mål, en skadet Sturridge, en ung Solanke og en svingende Origi. Det lugter ikke af at vi har en måltyv. Dog håber jeg at Solanke kan fortsætte sine positive takter i PL.
Der er for mange spørgsmål til truppen. Desværre. Nå ja, og vinduet. Det har været det mest skuffende i mange år for mig. Få nu fat i VVD!
Hvis vi ender som 5-7 i denne sæson så er jeg 200% sikker på vi mister Coutinho næste år, det gør vi nok alligevel, men samtidig får vi ikke lov til at hente spillere fra øverste hylde, for de vil ikke spille for os.
I min verden gælder det om at komme videre til Cl gruppespillet og så ellers satse 110% på PL og en top placering.
Vi har efterhånden haft mellemsæsoner nok, hvorefter vi får en god sæson og starter forfra igen. Det ville være dejligt hvis man begyndte at sætte barren lidt højere og bygge på de gode sæsoner vi har.