Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kasper88

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 12. aug, 2017 02:22

Det har Ox'en sgu heller ikke! Vi skal ikke have Arsenals skrald.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 12. aug, 2017 08:19

Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Når vi givetvis må sige farvel til Cou og Can næste sæson (hvis ikke før), så er det altså vigtigt at få sine ønskespillere handlet hjem nu eller i det mindste gøre alting klar med spilleren, så han kan hentes med det samme til januar eller næste sommer.

Virgil van Dijk
Naby Keita
Oxlade-Chamberlain
Moussa Dembele
Manuel Lanzini

Ville alle virkelig pynte i vores trup, og det ville være super, hvis vi hentede 2-3 stykker allerede i dette vindue.
Dembele og særligt Lanzini har intet at gøre i Liverpool.
Jeg prøver at finde spillere, som der en god chance for, at vi også kan hente til en overkommelig pris, og som der et fortsat udviklingspotentiale i og som sikkert vil blive en del bedre allerede ved at få bedre holdkammerater at træne og spille sammen med.

De 2 førstnævnte har vi allerede set, hvor vanskellige er at få fingrene i. De 3 næste er alle meget udfordrende spillere med god fart i fødderne, og de ville klæde truppen.

Jeg vil meget gerne tilføje Mahrez og Vardy til listen, men jeg synes ovennævnte er virkelig dygtige spillere. Aubameyang tror jeg desværre ikke på, så Vardy er givetvis et langt mere realistisk bud. Mon ikke han har en del gode år i sig endnu ?

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 12. aug, 2017 09:32

Niels K skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Når vi givetvis må sige farvel til Cou og Can næste sæson (hvis ikke før), så er det altså vigtigt at få sine ønskespillere handlet hjem nu eller i det mindste gøre alting klar med spilleren, så han kan hentes med det samme til januar eller næste sommer.

Virgil van Dijk
Naby Keita
Oxlade-Chamberlain
Moussa Dembele
Manuel Lanzini

Ville alle virkelig pynte i vores trup, og det ville være super, hvis vi hentede 2-3 stykker allerede i dette vindue.
Jeg prøver at finde spillere, som der en god chance for, at vi også kan hente til en overkommelig pris, og som der et fortsat udviklingspotentiale i og som sikkert vil blive en del bedre allerede ved at få bedre holdkammerater at træne og spille sammen med.

De 2 førstnævnte har vi allerede set, hvor vanskellige er at få fingrene i. De 3 næste er alle meget udfordrende spillere med god fart i fødderne, og de ville klæde truppen.

Jeg vil meget gerne tilføje Mahrez og Vardy til listen, men jeg synes ovennævnte er virkelig dygtige spillere. Aubameyang tror jeg desværre ikke på, så Vardy er givetvis et langt mere realistisk bud. Mon ikke han har en del gode år i sig endnu ?
Hvis vi henter spillere på niveau med Lanzini, Dembele og Oxlade, cementerer vi i hvert fald vores position som subtop-klub.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 12. aug, 2017 09:39

Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:
Aggerdoo skrev:

Virgil van Dijk
Naby Keita
Oxlade-Chamberlain
Moussa Dembele
Manuel Lanzini

Hvis vi henter spillere på niveau med Lanzini, Dembele og Oxlade, cementerer vi i hvert fald vores position som subtop-klub.
Men kan vi hente andet som klubbens status er nu?

Jeg havde håbet Klopp med hans tilgang, kunne tiltrække de store unge talenter som Dortmund gjorde. Men desværre lader det til, at det mere var Dortmund som tiltrak og ikke Klopp. De henter stadig, de store unge talenter vi kunne ønske.

Der går mange år før vi igen bliver en storklub som kontinuerligt vinder titler og store pokaler.

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 12. aug, 2017 10:31

Jeg havde håbet Klopp med hans tilgang, kunne tiltrække de store unge talenter som Dortmund gjorde. Men desværre lader det til, at det mere var Dortmund som tiltrak og ikke Klopp. De henter stadig, de store unge talenter vi kunne ønske.

Der går mange år før vi igen bliver en storklub som kontinuerligt vinder titler og store pokaler.
Hader at være negativ - men vi bliver ikke "storklub igen" som vinder titler kontinuerligt medmindre vi får ejerskab i form af en rig araber, kineser, russer eller anden hvor penge ikke er noget man tænker på.. de er der bare.

Tænker dog også om vi i PL er udfordret på ingen klub kan vide sig sikre på noget som helst. Konkurrencen er benhård og der er 6-7 klubber som kæmper om top 4.

Som spiller vil man vinde trofæer men det er fanme svært i PL.

Tager man til Spanien, Tyskland eller Italien ved man der er 2 hold som med garanti er i top og ofte er i top.

Det må alt andet lige være attraktivt at have den sikkerhed som Barca eller RM giver for at kæmpe med om guldet. Selv Chelsea er ikke garant for et mesterskab eller City.

pingel

Indlæg af pingel » lørdag, 12. aug, 2017 11:06

Hvad med Gylfi? Skal vi ikke bare smide nogle penge efter en erfaren AM med assists og set pieces? Han er til at købe - koster dog lidt ekstra - og vil kunne lukke lidt af hullet Coutinho efterlader...

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 12. aug, 2017 11:52

pingel skrev:Hvad med Gylfi? Skal vi ikke bare smide nogle penge efter en erfaren AM med assists og set pieces? Han er til at købe - koster dog lidt ekstra - og vil kunne lukke lidt af hullet Coutinho efterlader...
Er Gylfi ikke lidt ala Joe Allen. En spiller som stikker lidt ud hos en klub midt i PL, men ikke lige har som skal til hos en klub i det øvre lag.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 12. aug, 2017 12:10

Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:
Aggerdoo skrev:

Virgil van Dijk
Naby Keita
Oxlade-Chamberlain
Moussa Dembele
Manuel Lanzini

Jeg mener godt, at vi kan hente bedre end Lanzini og Dembele, trods alt. Men nej, noget tyder på, at vi ikke kan hente spillere fra den absolutte top. Det lader dog heller ikke til, at vi gør de helt store forsøg. Det er sjældent, vi ser de troværdige medier for alvor sætte os i forbindelse med en etableret profil a la Reus, Lacazette, Dybala - bare for at nævne nogle eksempler.

Jeg frygter virkelig, at dette transfervindue ender med, at vi ikke får nogle af vores første prioriteter, og at vi samtidig sælger Coutinho og erstatter ham med Mahrez, Gylfi eller noget i den stil for alt for mange penge.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » lørdag, 12. aug, 2017 13:26

Kasper88 skrev:Det har Ox'en sgu heller ikke! Vi skal ikke have Arsenals skrald.
Ox'en er jo ikke Arsenals skrald. Han spillede hele kampen igår for dem - og generelt vil hverken Wenger eller Arsenals fans af med ham. At han ikke er deres superstjerne, gør ham ikke til skrald.

Nej, han er ikke Coutinho niveau, men imø mindst på niveau med Can og Gini og pt. et højere niveau end Grujic - derudover har han til forskel fra alle de tre speed i fødderne og kan nemt gå ind og dække Mane og Salah's plads i tilfælde af at de skulle blive skadet.

Jeg tror han kunne blive en rigtig god tilføjelse til truppen - men det må ikke blive på bekostning af at Keita kommer ind til vinter/næste sommer eller at Coutinho så får lov at gå. Men genial til bredden og kan være med til at sikre os imod at Can evt. vil smutte næste sommer. Men jeg tror såmænd slet ikke at Wenger vil sælge ham, eller at Klopp vil købe ham, så det er egentlig underordnet.

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 12. aug, 2017 13:30

Han er skrald. Primus eksemplet på en overvurderet engelsk fodboldspiller.
Corner taken quickly...

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » lørdag, 12. aug, 2017 13:43

Kasper88 skrev:Han er skrald. Primus eksemplet på en overvurderet engelsk fodboldspiller.
Utroligt at du kan formå at hive debatniveuet ned på et helt nyt niveau. Pinligt

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 12. aug, 2017 14:34

Ja, ja. Lad nu ikke dine frustrationer over LFC tage overhånd herinde. Jeg er af den holdning, at Ox'en ikke er god nok, at du så finder behov for at blive personlig, det må du selv om, men du er jo også kun 38 år. :roll:

I øvrigt har Ox'en kun gjort det anstændigt på LWB eller RWB og det spiller vi ikke engang med i LFC. En sådan småklubsmentalitet kommer ikke til at rykke os og det er nu engang det jeg vil, at klubben skal. Men spar mig for dine personangreb - Ironisk at påstå, andre sænker niveauet herinde, mens du selv falder så lavt som til at lave personangreb - That's rich.
Corner taken quickly...

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 12. aug, 2017 15:22

Jean Seri så jeg gerne de køber
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » lørdag, 12. aug, 2017 15:50

Kelly skrev:Jean Seri så jeg gerne de køber
Der er generelt en god del midtbanespillere fra Ligue 1 der ville se godt ud. Seri er et godt bud, hans holdkammerat Wylan Cyprien var også et godt bud med blev desværre korsbåndsskadet i slutningen af sidste sæson. Bayern snuppede desværre Corentin Tolisso der også er fremragende. De fleste kender vel Fabinho fra Monaco, nu hvor Chelsea har nappet Bakayoko. Monaco var så hurtige og erstattede ham med Tielemans der bliver solgt for 100+ millioner om et par år. Morgan Sanson fra Marseille ser også voldsomt spændende ud. Der er også meget hype om Alexis Blin, som jeg dog ikke har set specielt meget godt fra, men så heller ikke har set specielt meget. Leon Goretzka fra Schalke og Danilo Pereira fra Porto kunne også være 2 meget forskellige, men gode muligheder.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 12. aug, 2017 17:19

Bojangles skrev:
Kasper88 skrev:Det har Ox'en sgu heller ikke! Vi skal ikke have Arsenals skrald.
Ox'en er jo ikke Arsenals skrald. Han spillede hele kampen igår for dem - og generelt vil hverken Wenger eller Arsenals fans af med ham. At han ikke er deres superstjerne, gør ham ikke til skrald.

Nej, han er ikke Coutinho niveau, men imø mindst på niveau med Can og Gini og pt. et højere niveau end Grujic - derudover har han til forskel fra alle de tre speed i fødderne og kan nemt gå ind og dække Mane og Salah's plads i tilfælde af at de skulle blive skadet.

Jeg tror han kunne blive en rigtig god tilføjelse til truppen - men det må ikke blive på bekostning af at Keita kommer ind til vinter/næste sommer eller at Coutinho så får lov at gå. Men genial til bredden og kan være med til at sikre os imod at Can evt. vil smutte næste sommer. Men jeg tror såmænd slet ikke at Wenger vil sælge ham, eller at Klopp vil købe ham, så det er egentlig underordnet.
100% enig og så lader det til, at han rigtig gerne vil spille for os.
Bilic vil heller ikke af med Lanzini, som er inde over det argentinske landshold, og som jeg også tror, kan blive en del bedre hos os.
Rodgers vil helt sikkert også helst beholde Dembele, som jeg tror kan blive en helt fantastisk spiller i det rette miljø.
Allesammen opnåelige til rimelige priser.
Van Dijk håber jeg på, at vi lander nu her, og så skulle vi meget gerne have en aftale klar med Naby, og så må vi jo matche andre klubbers bud til næste sommer, så han ender hos os.

Besvar