Sky skriver nu, at Monaco ikke vil sælge Lemar. Bliver spændende at se, hvad der så sker.Mads T. skrev:Det er jeg ret sikker på at vi gør. Det bliver vidst en sindsyg afslutning på det her vindueAggerdoo skrev:
Lykkes vi ikke med Lemar kan det måske tænkes at vi matcher Chelseas bud på Oxlade?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det jeg har hørt er at Monaco vil have 92 millioner euro for Lemar. Vi har budt 55. Hvis vi smider Origi oveni, så er jeg sikker på at der kommer en handel.
Jeg tror ikke vi køber begge. Nogle på RAWK mener at vide, at Ox var førstevalget, mens Lemar var backup.
Men ja, spændende bliver det.
Jeg tror ikke vi køber begge. Nogle på RAWK mener at vide, at Ox var førstevalget, mens Lemar var backup.
Men ja, spændende bliver det.
Der er en scoutingafdeling der har haft gang i en voldsomt imponerende brandert hvis man vurderer Ox til at være bedre end Thomas Lemar. Det kan vist udelukkende være grundet prisforskellen, selvom det jo tyder op at Ox har en øh...kreativ, forventning om hvad han skal have i løn.
Imod moderne fodbold.
Det ville fandme være fesent at gå fra Lemar til Ox'en. Så er vi lidt tilbage i vores gængse gang med at købe overvurderede engelske navne. Desuden vil Ox'en have garanti for fast spilletid og det kan han godt glemme alt om. Sign ham nu bare Chelsea, så vi kan få den ud af verden. Lur mig om han ikke også vil have en latterlig hyre oveni hatten for sit alibi-bold.Mads T. skrev:Det er jeg ret sikker på at vi gør. Det bliver vidst en sindsyg afslutning på det her vindueAggerdoo skrev:
Lykkes vi ikke med Lemar kan det måske tænkes at vi matcher Chelseas bud på Oxlade?
Corner taken quickly...
Alibi-bold? Er det mon derfor at alle Arsenalfans begræder at han vil væk?
Det er måske noget af det dummeste jeg har læst på dette forum, men hver sin smag (som du jo er så stor fortaler for).
Men så er det jo godt at vi kan kaste det dobbelte beløb efter et overvurderet fransk navn i stedet eller noget.
Det er måske noget af det dummeste jeg har læst på dette forum, men hver sin smag (som du jo er så stor fortaler for).
Men så er det jo godt at vi kan kaste det dobbelte beløb efter et overvurderet fransk navn i stedet eller noget.
Triggered.
Hvis det han leverede så sent som i går ikke var alibi-bold, så må du kalde mig Mads T. Jeg har ingen idé om, hvorfor du man-crusher på Ox som du gør, for udover at du har påpeget, at han er ung og har potentiale og kan spille mange pladser, så har du egentlig ikke lydt som en, der har indsigt i ham som spiller og hvorvidt han passer ind i LFC og ej heller givet en analyse, der overbeviser om det. Det jeg til gengæld så af Ox'en i går, var en spiller, der ikke deltog. Ox, Ramsey, Ozil og Sanchez spillede albifodbold, hvor de værst af alt ikke løb hjem når de tabte bolden eller blev overløbet. En sådan spiller passer slet ikke ind i Klopps system. Gang på gang luntede Ox når Mané løb forbi ham eller vi kombinerede os gennem i Oxs side. Så var Holding jo guf for Mané. No wonder, at Ox blev pillet ud. Luddoven attitude ligesom de tre andre nævnte.
Det dummeste du har læst på forum? Tak for titlen. Den er jeg stolt af og beæret. Vil sige, at din påstand om, at Lemar skulle være overvurderet dog også er en ganske udmærket en.
Den ene 21 år. Den anden 24 år.
Den ene et kæmpe talent på et kompetent fransk landshold. Den anden, engelsk landsholdspiller. Så kan man drage ud af det, hvad man vil. De er sjældent tæt på at vinde noget i hvert fald.
Den ene fast mand hos AS Monaco og en del af deres flotte præstation i ChL. Den anden kæmper om at komme på holdet i Arsenal og så er det tilmed som wingback.
Den ene 9 mål og 11 assists i Ligue 1 og 2 mål og 5 assists i ChL sidste sæson. Den anden 29 kampe og kun 2 mål, men trods alt 7 assists i Premier League og sølle 1 mål og 1 assist i ChL.
Lemar all day long, baby. Kaster med glæde det dobbelte efter ham. Han er pengene værd, modsat Ox.

Hvis det han leverede så sent som i går ikke var alibi-bold, så må du kalde mig Mads T. Jeg har ingen idé om, hvorfor du man-crusher på Ox som du gør, for udover at du har påpeget, at han er ung og har potentiale og kan spille mange pladser, så har du egentlig ikke lydt som en, der har indsigt i ham som spiller og hvorvidt han passer ind i LFC og ej heller givet en analyse, der overbeviser om det. Det jeg til gengæld så af Ox'en i går, var en spiller, der ikke deltog. Ox, Ramsey, Ozil og Sanchez spillede albifodbold, hvor de værst af alt ikke løb hjem når de tabte bolden eller blev overløbet. En sådan spiller passer slet ikke ind i Klopps system. Gang på gang luntede Ox når Mané løb forbi ham eller vi kombinerede os gennem i Oxs side. Så var Holding jo guf for Mané. No wonder, at Ox blev pillet ud. Luddoven attitude ligesom de tre andre nævnte.
Det dummeste du har læst på forum? Tak for titlen. Den er jeg stolt af og beæret. Vil sige, at din påstand om, at Lemar skulle være overvurderet dog også er en ganske udmærket en.
Den ene et kæmpe talent på et kompetent fransk landshold. Den anden, engelsk landsholdspiller. Så kan man drage ud af det, hvad man vil. De er sjældent tæt på at vinde noget i hvert fald.
Den ene fast mand hos AS Monaco og en del af deres flotte præstation i ChL. Den anden kæmper om at komme på holdet i Arsenal og så er det tilmed som wingback.
Den ene 9 mål og 11 assists i Ligue 1 og 2 mål og 5 assists i ChL sidste sæson. Den anden 29 kampe og kun 2 mål, men trods alt 7 assists i Premier League og sølle 1 mål og 1 assist i ChL.
Lemar all day long, baby. Kaster med glæde det dobbelte efter ham. Han er pengene værd, modsat Ox.
Corner taken quickly...
What? Lemar er måske min drømmesigning til en plads på den venstre centrale midtbane. Gini gør det godt, men vi snakker altså en anden kaliber med Lemar. Jeg håber ikke, at han bliver købt ind til kanten, da han efter min mening har sine styrker mere centralt i midtbanen, men selvfølgelig med licens til at trække ud til siden, som han netop ville kunne med vores system med tre mand på midten.Mads T. skrev:Alibi-bold? Er det mon derfor at alle Arsenalfans begræder at han vil væk?
Og det er bestemt ikke alle Arsenal-fans, der ville begræde det, hvis Ox forsvandt.
Edit:
Sorry, havde ikke tænkt over, at Lemar havde sin egen tråd.
Jeg giver ikke meget for disse sammenligninger, det er 2 vidt forskellige ligaer, hvor jeg vel mene PL er noget stærkere at spille i end den franske. I Frankrig har de 2 gode hold, 2-4 lige under og så alt det andet. Det må alt andet være nemmere at komme til chancer mod de ringeste hold i deres ligaer end i PL.Kasper88 skrev:Triggered.![]()
Det er lidt som at sammenligne æbler og pærer

Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
Nu sammenligner Kasper sådan set også deres præstationer i CL...Repsej skrev:Det er lidt som at sammenligne æbler og pærerKasper88 skrev: Den ene fast mand hos AS Monaco og en del af deres flotte præstation i ChL. Den anden kæmper om at komme på holdet i Arsenal og så er det tilmed som wingback.
Den ene 9 mål og 11 assists i Ligue 1 og 2 mål og 5 assists i ChL sidste sæson. Den anden 29 kampe og kun 2 mål, men trods alt 7 assists i Premier League og sølle 1 mål og 1 assist i ChL.![]()
[quote="Kasper88"][/quote]
Neh forstår bare ikke behovet for endnu engang at pointere at du ikke bryder dig om Ox. Han har efter min mening præsteret godt for Arsenal på nærmest alle pladser på banen. De gange han har fået chancen på midten har han været glimrende. Og så er det jo håbløst at du vurderer ham som værende doven oven på en kamp mod et sprudlende Liverpoolmandskab, hvor hele Arsenalmandskabet sejlede og hvor det er tydeligt for enhver, at Ox ikke burde have spillet da han er mentalt fraværende.
I forhold til Lemar, så brugte jeg bare din terminologi til at beskrive ham. Jeg foretrækker også et køb af Lemar, men forstår blot ikke nedgørelsen af Ox, som har bevist sig i verdens stærkeste liga.
Neh forstår bare ikke behovet for endnu engang at pointere at du ikke bryder dig om Ox. Han har efter min mening præsteret godt for Arsenal på nærmest alle pladser på banen. De gange han har fået chancen på midten har han været glimrende. Og så er det jo håbløst at du vurderer ham som værende doven oven på en kamp mod et sprudlende Liverpoolmandskab, hvor hele Arsenalmandskabet sejlede og hvor det er tydeligt for enhver, at Ox ikke burde have spillet da han er mentalt fraværende.
I forhold til Lemar, så brugte jeg bare din terminologi til at beskrive ham. Jeg foretrækker også et køb af Lemar, men forstår blot ikke nedgørelsen af Ox, som har bevist sig i verdens stærkeste liga.
Oxen hat vidst ikke spillet i PL den gang det var verdens stærkeste liga. Det kan altså måles ved at se hvor mange hold der når langt i CL. Her har selv franske hold de sidste par sæsoner overhalet PL.Mads T. skrev:Neh forstår bare ikke behovet for endnu engang at pointere at du ikke bryder dig om Ox. Han har efter min mening præsteret godt for Arsenal på nærmest alle pladser på banen. De gange han har fået chancen på midten har han været glimrende. Og så er det jo håbløst at du vurderer ham som værende doven oven på en kamp mod et sprudlende Liverpoolmandskab, hvor hele Arsenalmandskabet sejlede og hvor det er tydeligt for enhver, at Ox ikke burde have spillet da han er mentalt fraværende.Kasper88 skrev:
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Van djik må gerne være næste signing end satse fuldt ud på Thomas Lemar, da Monaco giver sig næppe ved havelågen. Der er snak om en pris på 90M pund(!!!!)
Her er en video, som viser hvorfor Van Djik minder om Klopps tidligere stor spiller Hummels i Dortmund:
Her er en video, som viser hvorfor Van Djik minder om Klopps tidligere stor spiller Hummels i Dortmund:
You'r Never Walk Alone. ///
Njaa der står også deres mål og ass i deres respektive ligaerAJ skrev:Nu sammenligner Kasper sådan set også deres præstationer i CL...Repsej skrev:Det er lidt som at sammenligne æbler og pærerKasper88 skrev: Den ene fast mand hos AS Monaco og en del af deres flotte præstation i ChL. Den anden kæmper om at komme på holdet i Arsenal og så er det tilmed som wingback.
Den ene 9 mål og 11 assists i Ligue 1 og 2 mål og 5 assists i ChL sidste sæson. Den anden 29 kampe og kun 2 mål, men trods alt 7 assists i Premier League og sølle 1 mål og 1 assist i ChL.![]()

Bill Shankly :
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Må indrømme at jeg bliver skuffet hvis ikke VVD kommer. Vi har hele sidste år råbt på defensive forstærkninger og det eneste der er kommet ud af det er en ung VB.
Hvis vi lukker vinduet i morgen med kun Salah, Solanke og Robertson ingoing så er det i min optik ikke godt nok.
Hvis vi lukker vinduet i morgen med kun Salah, Solanke og Robertson ingoing så er det i min optik ikke godt nok.
Lukker vi torsdag med Lemar + VVD samt beholder Coutinho, så ønsker jeg mig intet til hverken fødselsdag eller jul.
Det sker nok ikke at alle 3 ønsker går hjem, men jeg synes vi ligner en klub der rent faktisk vil det her og er parat til at betale prisen. £7 mio ekstra betalte vi for at sikre Keita. Blot for at undgå at andre sneg sig indenom inden næste sommer.
Det sgu ikke tosset.
Med de 3 i truppen (og Lallana) udover dem som ydmygede arsenal, så kan vi rent faktisk spille med om titlen i år.
MAKE US DREAM!
Det sker nok ikke at alle 3 ønsker går hjem, men jeg synes vi ligner en klub der rent faktisk vil det her og er parat til at betale prisen. £7 mio ekstra betalte vi for at sikre Keita. Blot for at undgå at andre sneg sig indenom inden næste sommer.
Det sgu ikke tosset.
Med de 3 i truppen (og Lallana) udover dem som ydmygede arsenal, så kan vi rent faktisk spille med om titlen i år.
MAKE US DREAM!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.