Ja, fejlet totalt. Alle ved at vores problemer ligger defensivt, og vi lykkedes ikke med ag hente en central forsvarer. Nu skal vi se på Lovren og Klavans klovnerier i CL og en topkamp, der vel er tættere end nogensinde. Vi skulle bruge en god, driftsikker venstreback, men vi henter Robertson fra Hull og prøver at spise fansene af med, at Moreno er født på ny... Det er en katastrofe.Sledgehammer skrev:Totalt, ligefrem? Er du slet ikke glad for Salah, Keita, Oxen og Robertson?Aggerdoo skrev:Hvis det er tilfældet, er det en kæmpe, kæmpe skuffelse. Så vil klubben have fejlet totalt i mine øjne. Katastrofalt ikke at få en midtstopper ind.Mads T. skrev:Så kan vi godt lukke det vindue (inden F5 knappen bliver slidt op):
Bevares, jeg er da også skuffet hvis ikke vi får en CF. Men derfra og til at sige at man har "fejlet totalt" er der imo et spring.
Og som jeg har sagt hele vejen igennem, er jeg hverken vild med Salah eller Oxlade. Det mener jeg, vi burde kunne gøre bedre, særligt når vi kan tilbyde CL.
Nu er det bare virkelig, virkelig vigtigt, at vi beholder Coutinho. Gør vi ikke det, så stikker det helt af...