Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 13. apr, 2018 18:26

Jesper skrev:God analyse, sjampen. Men hvorfor er Dybala kæmpet urealistisk? Er det pga klubbens transferstrategi? Vi har da trods alt købt verdens dyreste forsvarsspiller. Og vi er i en CL semifinale og efter alt at dømme også i CL næste år. Jeg synes vi efterhånden på så mange plan nærmer os de virkelige giganter i Europa.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Han bliver mega dyr, tror han bliver dyrere end Coutinho. Mener også at han forlængede sin kontrakt i efteråret hvis jeg husker rigtigt. Synes dog også som Sjampen at Dybala er urealistisk.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 13. apr, 2018 19:29

YNWA! skrev:
Jesper skrev:God analyse, sjampen. Men hvorfor er Dybala kæmpet urealistisk? Er det pga klubbens transferstrategi? Vi har da trods alt købt verdens dyreste forsvarsspiller. Og vi er i en CL semifinale og efter alt at dømme også i CL næste år. Jeg synes vi efterhånden på så mange plan nærmer os de virkelige giganter i Europa.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Han bliver mega dyr, tror han bliver dyrere end Coutinho. Mener også at han forlængede sin kontrakt i efteråret hvis jeg husker rigtigt. Synes dog også som Sjampen at Dybala er urealistisk.
Jeg tror også han bliver noget dyrere end Coutinho. Juventus sælger altid rigtig dyrt.

Werner, Neves, Meyer, Draxler, Vrij og en målmand kunne jeg godt være på. Realistisk og spillere der kan betales indenfor vores transferbudget.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 13. apr, 2018 21:16

Jeg tror faktisk ikke, at en eneste transfer denne sommer bliver dyrere end Coutinho. På en eller anden måde tænker jeg, at sporene efter både Neymar (på trods af succes - men på grund af påstået utilfredshed), Coutinho (manglende gennembrud), Mbappé (god sæson - men £180M?) og Dembele (manglende gennembrud) skræmmer lidt.

Jeg forestiller mig, at de højeste transferpriser kommer til at ligge omkring £100M. Ved ikke, hvem det ender med at være, men navne som Hazard, Griezmann, Lewandowski og Dybala kunne måske ende i den gruppe.

Og så kommer undtagelsen lige. For jeg udelukker ikke, at Neymar skifter til Real for et beløb meget lig det, som PSG gave for ham. Jeg spekulerer ligefrem i, at han havde en klausul i sin Barca-kontrakt, som sagde, at han ikke måtte skifte til Real, selv hvis de indfriede frikøbsklausulen, hvorved PSG helt bevidst har ageret som mellemled. Min spekulation opstod, fordi PSG var villige til at lave en forhåndsaftale om køb af Mbappe for €180M denne sommer. For mig var Mbappe ellers et logisk køb for Real, men med muligheden for at snuppe Neymar, har de måske bevidst valgt ikke at byde på Mbappe og ladet PSG få ham. Men det er bare mine spekulationer.

Udover Neymar kan jeg ikke se, jvem på markedet, der skulle kunne gå for £140M som Coutinho? For Salah bliver ikke solgt, og Kane er det ikke værd.
Kloppite

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 13. apr, 2018 21:50

Prisen stiger altid i et VM år.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 14. apr, 2018 07:33

texy skrev:Jeg tror faktisk ikke, at en eneste transfer denne sommer bliver dyrere end Coutinho. På en eller anden måde tænker jeg, at sporene efter både Neymar (på trods af succes - men på grund af påstået utilfredshed), Coutinho (manglende gennembrud), Mbappé (god sæson - men £180M?) og Dembele (manglende gennembrud) skræmmer lidt.

Jeg forestiller mig, at de højeste transferpriser kommer til at ligge omkring £100M. Ved ikke, hvem det ender med at være, men navne som Hazard, Griezmann, Lewandowski og Dybala kunne måske ende i den gruppe.

Og så kommer undtagelsen lige. For jeg udelukker ikke, at Neymar skifter til Real for et beløb meget lig det, som PSG gave for ham. Jeg spekulerer ligefrem i, at han havde en klausul i sin Barca-kontrakt, som sagde, at han ikke måtte skifte til Real, selv hvis de indfriede frikøbsklausulen, hvorved PSG helt bevidst har ageret som mellemled. Min spekulation opstod, fordi PSG var villige til at lave en forhåndsaftale om køb af Mbappe for €180M denne sommer. For mig var Mbappe ellers et logisk køb for Real, men med muligheden for at snuppe Neymar, har de måske bevidst valgt ikke at byde på Mbappe og ladet PSG få ham. Men det er bare mine spekulationer.

Udover Neymar kan jeg ikke se, jvem på markedet, der skulle kunne gå for £140M som Coutinho? For Salah bliver ikke solgt, og Kane er det ikke værd.
Det er da en meget god konspiration omkring Neymar/Mbappe faktisk :D

Jeg synes nu nok, at Kane skal lande på samme pris som de ovennævnte, og Salah ville stikke dem alle og nærme sig prisen for Neymar, men han sælges naturligvis ikke.

Hvis vi ville hoste op med 100 mille for Dybala, så er jeg ikke sikker på at Juve ville være uinteresserede. Det er de færreste klubber, der kan sige nej til så mange penge, og økonomien er vel generelt ikke fremragende i Italiensk fodbold, eller ?

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 37

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 14. apr, 2018 09:12

Hr. Drejer skrev:Prisen stiger altid i et VM år.
True story

Men hvis Real vinder CL kunne det jo være at den bebudede sommerrengøring ikke bliver så voldsom.

Men stadig Chelsea vil ikke sælge Hazard for 80 millioner pund bare fordi Zidane påpeger at Coutinho ikke har været fantastisk i Spanien.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 14. apr, 2018 09:33

Niels K skrev:
texy skrev:Jeg tror faktisk ikke, at en eneste transfer denne sommer bliver dyrere end Coutinho. På en eller anden måde tænker jeg, at sporene efter både Neymar (på trods af succes - men på grund af påstået utilfredshed), Coutinho (manglende gennembrud), Mbappé (god sæson - men £180M?) og Dembele (manglende gennembrud) skræmmer lidt.

Jeg synes nu nok, at Kane skal lande på samme pris som de ovennævnte, og Salah ville stikke dem alle og nærme sig prisen for Neymar, men han sælges naturligvis ikke.

Hvis vi ville hoste op med 100 mille for Dybala, så er jeg ikke sikker på at Juve ville være uinteresserede. Det er de færreste klubber, der kan sige nej til så mange penge, og økonomien er vel generelt ikke fremragende i Italiensk fodbold, eller ?
Vores og Juventus økonomi vist nogenlunde ens. De rager nærmest alle tv penge i Italien til sig og har også tjent godt på CL de sidste par år. Så helt fattige er de ikke.

Dybala tror jeg vi får svært ved, at købe han er typisk Real Madrid matriale.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » lørdag, 14. apr, 2018 14:11

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 14. apr, 2018 14:41

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:

Vores og Juventus økonomi vist nogenlunde ens. De rager nærmest alle tv penge i Italien til sig og har også tjent godt på CL de sidste par år. Så helt fattige er de ikke.

Dybala tror jeg vi får svært ved, at købe han er typisk Real Madrid matriale.
Ja Juve til Liverpool er ikke en almindelig transfer som sådan, medmindre han har drømt om Liverpool eller vil arbejde med Klopp.

Han er omvendt endnu ikke helt stor nok til at være en galactico signing, men vi nærmer os da.

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 14. apr, 2018 16:46

Hvad er det lige i Klopps transferhistorik, der skulle tilsige en interesse i Dybala? Klopp kommer aldrig til at købe en etableret spiller fra en af de store klubber.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 14. apr, 2018 17:18

AJJ skrev:Hvad er det lige i Klopps transferhistorik, der skulle tilsige en interesse i Dybala? Klopp kommer aldrig til at købe en etableret spiller fra en af de store klubber.
Det var også en af grundende til at jeg skrev i mit oprindelige svar at jeg ikke syntes det lød som noget Herr Klopp kunne finde på.

Men man må så også spørge:
- hvor ofte har Klopp reelt haft muligheden for at købe spillere fra andre topklubber?

Hverken Liverpool eller Dortmund har haft giga budgetter og kunne lokke med markante lønstigninger og de har heller ikke kunnet lokke med at være solidt etablerede topklubber med nærgaranti for pokaler.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » søndag, 15. apr, 2018 07:48

Godt nok i den yngre afdeling, men der rygtes fra et medie, jeg ikke må og vil linke til, at Bobby Duncan (Steve's fætter) ikke kan blive enige med Man City om kontrakten, og selvom vi afviste ham, da han var 10, så skulle han være på vej til os.

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... n-13980102

Mere om Bobby fra Huyton:

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... uncan.html

Med Bobby Duncan, Brewster og Solanke, så må der da være mulighed for, at vi kan have sikret os en fremtid, engelsk stjerneangriber ?

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 15. apr, 2018 16:19

Niels K skrev:
Med Bobby Duncan, Brewster og Solanke, så må der da være mulighed for, at vi kan have sikret os en fremtid, engelsk stjerneangriber ?
Tror du så dommerne begynde at tildele os straffe når vores angribere får arnen revet halvt af i feltet?

Medmindre vi afviste ham som 10-årig, og man City ikke vil give ham flere nye tilbud, fordi han er et forkælet problembarn. Så lyder det da som noget der er værd at overveje. Og selv hvis han har disciplinære/attitude problemer så kan Gerrard, Critchley og Klopp nok få ham på rette spor. Ellers må de hyre Carragher ind for at hjælpe.

Men klopp har jo hintet lidt til at det måske bliver svært at finde tilgængelige spillere der kan forstærke ligaholdet mærkbart. Og så kan man jo investere lidt ekstra i U18 og U23 holdene.

Selvom det bliver svært skal vi selvfølgelig forsøge at hente nogle klassespillere. Men det så vi også i sommer at hvis vi har fem store transfer tarvets, så får vi måske kun to spillere i i det vindue.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 15. apr, 2018 23:45

Hvad siger I om rygterne med Suso retur? Vil pengene stemme over ens med potentialet. Mon han er klar til at sidde på bænken igen?
Senest rettet af liverpoolfc86 søndag, 15. apr, 2018 23:54, rettet i alt 1 gang.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 15. apr, 2018 23:53

Drømme signings til sommer:
Sessegnon

James Maddison

Fekir

Icardi

Besvar