LFC - FC Barcelona >> Kamptråden [Efter: side 10]
Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden
Meget svært at vælge MoM her. Alisson, Wijnaldum og Origi. Urimeligt Arnold ikke får en stemme.
FUCK HJEM MED JER PUTAS!!!!!!
Fuck alt jeg nogensinde har sagt, livstidskontrakt til Klopp. Og Origi i øvrigt. Og Brighton napper forresten også City.
Fuck alt jeg nogensinde har sagt, livstidskontrakt til Klopp. Og Origi i øvrigt. Og Brighton napper forresten også City.
Imod moderne fodbold.
Det her er fucking sindsygt.
Jeg har aldrig oplevet noget lignende, bortset fra 2005
Vi er bare verdens bedste
Jeg har aldrig oplevet noget lignende, bortset fra 2005
Vi er bare verdens bedste
"We're not racist, we only hate the mancs"
Keita, Salah og Firmino ude. Største præstation nogensinde?!
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 39
Jeg tager alt min pessimisme, sarkasme og skepsis og tørrer max røv i den.
EPISK!
MAGISK!
HISTORISK!
Og ikke mindst bare helt utroligt FORTJENT!
God aften til Jer lads, jeg tvivler stærkt på min puls tillader nattesøvn

Sent from my iPhone using Tapatalk
EPISK!
MAGISK!
HISTORISK!
Og ikke mindst bare helt utroligt FORTJENT!
God aften til Jer lads, jeg tvivler stærkt på min puls tillader nattesøvn

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg græder...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Jeg husker ingen større.Jesper skrev:Keita, Salah og Firmino ude. Største præstation nogensinde?!
Jeg elsker jer alle sammen!!!!!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Sindsygt...
Jeg nægter at stemme på en MOM. Det ville være unfair overfor resten af holdet..!
Jeg nægter at stemme på en MOM. Det ville være unfair overfor resten af holdet..!
Vi havde altså Djimi Traoré i startopstillingen i 2005Oomph242 skrev:Jeg husker ingen større.Jesper skrev:Keita, Salah og Firmino ude. Største præstation nogensinde?!

Men jeg er næsten enig... Det her er fandme en mandfolkepræstation!
#MetooYNWA! skrev:Jeg græder...
"We're not racist, we only hate the mancs"
Barcelona mod PSG vil jeg sige. Bagud 4-0 fra det første opgør og med en scoring imod sig hjemme vinder de alligevel 6-1 og går videre.Oomph242 skrev:Jeg husker ingen større.Jesper skrev:Keita, Salah og Firmino ude. Største præstation nogensinde?!
@AJ: Vi kalder den Remontada eller måske en Gin Divvy ?Niels K skrev:pingel skrev:Tror du skal læse artiklen, den er rimelig kortWormie skrev:Mane også ude af Barca kampen?
"Rhian Brewster set for huge Liverpool opportunity in absence of Mohamed Salah, Roberto Firmino and Sadio Mane"
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... l-16194430Men ellers kan jeg afsløre at den handler om vores pre-season tour, og ikke aftenens kamp...
Bortset fra det, så er Mané jo den eneste bekendte vi stiller med offensivt, og han kan også nogle numre, der kan komme bag på de fleste, men hvem vi ellers stiller med vil være svære at forberede sig på grundet deres få kampe i år, og at de oven i købet skal på banen samtidig:
Divvy, Studge, Brewster, Chambo og Shaq. Det bliver altså en helt ny cocktail, som vi må navngive efter kampen

Sådan!YNWA-1892 skrev:4-0. Videre.
Det er for sindsygt det her! Godt at Origi startede inde og ikke Moreno! Godt jeg ikke er træner! Og godt Klippet er vores træner!
Hvordan fanden skal man nu sove?!