Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » lørdag, 29. dec, 2007 20:22

Fabregas overspillede jo fuldstændig den der "albue". Der var ingenting, fik helt ondt af Arteta. Det gjorde ikke mit syn på Fabregas bedre, føj jeg bryder mig ikke om ham.

Gerrard08

Indlæg af Gerrard08 » lørdag, 29. dec, 2007 20:24

Anders B skrev:Fabregas overspillede jo fuldstændig den der "albue". Der var ingenting, fik helt ondt af Arteta. Det gjorde ikke mit syn på Fabregas bedre, føj jeg bryder mig ikke om ham.
Godt at hører jeg ikke er den eneste, hold kæft hvor jeg hader ham!! så er det sagt..

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » lørdag, 29. dec, 2007 20:45

Gerrard08 skrev:
Anders B skrev:Fabregas overspillede jo fuldstændig den der "albue". Der var ingenting, fik helt ondt af Arteta. Det gjorde ikke mit syn på Fabregas bedre, føj jeg bryder mig ikke om ham.
Godt at hører jeg ikke er den eneste, hold kæft hvor jeg hader ham!! så er det sagt..
Jeg melder mig i koret. Han er et af de ulækreste svin i ligaen. Nu har han fået to af sine 'gode venner', Xabi Alonso og Mikel Arteta udvist. Fy for satan.
I like my sugar sweet

El Jefecito

Indlæg af El Jefecito » lørdag, 29. dec, 2007 20:48

Martin VP skrev:
Gerrard08 skrev:
Jeg melder mig i koret. Han er et af de ulækreste svin i ligaen. Nu har han fået to af sine 'gode venner', Xabi Alonso og Mikel Arteta udvist. Fy for satan.
Skal vi starte en klub :lol: Ej, han er bare usympatisk på en fodboldbane. Men hvis han ikke havde været så god havde vi nok heller ikke hadet ham så meget.

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » lørdag, 29. dec, 2007 21:28

Spurs - Reading bliver vist på canal+ sport2 i øjeblikket,

1-1 ved halvleg, 2-1 målet kommer efter 53 min, så 8 mål de sidste 37 min :?
Billede

hansilivlykke

Indlæg af hansilivlykke » lørdag, 29. dec, 2007 21:49

Martin VP skrev:
Gerrard08 skrev:
Enig, han er ikke et forbilled på den front. Små 3 minutter efter laver han selv et frispark med at smide en nevertoon spiller ned samt smider bolden væk og slipper med et gult kort, og tager ca. 2 minutter for at komme ud af banen da Wenger tager ham ud, uden at dommeren ligger tid til :roll:

Ellers en god kamp nevertoon spillede - altså i første halvleg, lavede 3 store fejl i anden og arse lavede en kasse ved alle 3 "gaver"
DK største spiller pt :roll: NB var hammerne heldig kun at få 2 gulekort, dagens dommer skulle klart have givet ham direkte rødt i anden halvleg da han fik sit andet gule efter en grov sviner

El Jefecito

Indlæg af El Jefecito » lørdag, 29. dec, 2007 21:51

hansilivlykke skrev:
Martin VP skrev:
Gerrard08 skrev:
Enig, han er ikke et forbilled på den front. Små 3 minutter efter laver han selv et frispark med at smide en nevertoon spiller ned samt smider bolden væk og slipper med et gult kort, og tager ca. 2 minutter for at komme ud af banen da Wenger tager ham ud, uden at dommeren ligger tid til :roll:

Ellers en god kamp nevertoon spillede - altså i første halvleg, lavede 3 store fejl i anden og arse lavede en kasse ved alle 3 "gaver"
DK største spiller pt :roll: NB var hammerne heldig kun at få 2 gulekort, dagens dommer skulle klart have givet ham direkte rødt i anden halvleg da han fik sit andet gule efter en grov sviner
Hov Hov, det er altså Rommedahl!

hansilivlykke

Indlæg af hansilivlykke » lørdag, 29. dec, 2007 21:56

Anders B skrev:
hansilivlykke skrev:
Martin VP skrev:
Gerrard08 skrev:

:oops: :oops: min fejl - undskyld

El Jefecito

Indlæg af El Jefecito » lørdag, 29. dec, 2007 21:58

hansilivlykke skrev:
Anders B skrev:
hansilivlykke skrev:
Martin VP skrev:
Gerrard08 skrev:

:oops: :oops: min fejl - undskyld
Vi kan alle fejle.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » lørdag, 29. dec, 2007 22:34

Martin VP skrev:
Gerrard08 skrev:
Er ligeledes ganske enig i at Fabregas overspiller så det batter. Er dette engelsk fodbold? Er der ikke en englænder på hans hold, der lige kan fortælle ham at dette gør man ikke i engelske fodbold. Nåh nej, der er jo ingen englændere på det hold.

Han bør overveje hvorledes han vil være på banen, hvis han ikke vil have samme ry som c. ronaldo har haft.

Kan godt forstå Arteta ikke helt forstår den udvisning. Ja, han har højt løftede albue i situationen, men ikke mere en hvad der sker i en hovedstødsduel.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

hansilivlykke

Indlæg af hansilivlykke » lørdag, 29. dec, 2007 22:37

Hekkem skrev:
Martin VP skrev:
Gerrard08 skrev:
Er ligeledes ganske enig i at Fabregas overspiller så det batter. Er dette engelsk fodbold? Er der ikke en englænder på hans hold, der lige kan fortælle ham at dette gør man ikke i engelske fodbold. Nåh nej, der er jo ingen englændere på det hold.

Han bør overveje hvorledes han vil være på banen, hvis han ikke vil have samme ry som c. ronaldo har haft.

Kan godt forstå Arteta ikke helt forstår den udvisning. Ja, han har højt løftede albue i situationen, men ikke mere en hvad der sker i en hovedstødsduel.[/quote]

Ikke en hovedstødsduel, men jo Hekkem du har da ret - det ville virkelig klæde ham samt flere andre desværre at stoppe med dette shit - vores egen Arbeloa har da lært det

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » lørdag, 29. dec, 2007 22:47

veffe skrev:
Styf skrev:En meget begivenhedsrig dag i dag i Premier League. Fantastisk den måde West Ham slog Scum på. Det gav virkelig mine titeldrømme fornyet håb. Vi skal bare slå Manchester City i morgen hvilket selvfølgelig bliver meget svært og så vinde den kamp vi mangler på hjemmebane imod West Ham og så er vi lige pludselig kun tre point efter Scum.

Der var så mange dejlige aspekter i dette nederlag til Scum. Ronaldo brændte et straffespark som dog aldrig skulle have været dømt og så fik de ovenikøbet deres egen medicin med to West Ham scoringer i slutningen af kampen. Som om det ikke var nok blev det endda lillebro Ferdinand som satte dem igang. Fantastisk at se Scum blive besejret på denne måde og så var det endda et fortjent nederlag. Det eneste skræmmende er hvordan West Ham kunne køre Scum så meget rundt som de gjorde i dag når man sammenligner med hvor lidt vi kunne præstere imod dem da vi mødte dem.

Jeg er så glad for dette nederlag at jeg ikke ænser at Chelsea meget heldigt på en fejlagtig dommerkendelse scorede til allersidst og vandt smalt over Newcastle. Hvis vi bare vinder den kamp vi mangler vi alligevel foran Chelsea og de ser bestemt ikke skræmmende ud.

Nu skal man selvfølgelig ikke gøre os bedre end vi er og glæde os for tidligt men jeg tror sagtens at Everton nu kan tage point fra Arsenal og hvis vi så vinder i morgen ser det altså rigtigt godt ud. Jeg tror dog at vi får en meget svær kamp i morgen men det kunne være så fedt at vinde den. Nu vil jeg så sætte mig ned og for en gangs skyld holde med Everton.

Tottenhams kamp må jeg også lige kommentere på. Det var godt nok helt vanvittigt hvad der skete i den kamp og den måde det hele eksploderede på i anden halvleg. Flot præstation af Tottenham og i særdeleshed Berbatov som jo scorede hele fire gange men jeg har nu også lidt ondt af Reading. Det er sjældent at man scorer fire mål på udebane og så stadigvæk taber.
@Styf denne er ikke møntet direkte på dig men til ALLE der pointere hændelsen.

Jeg har set kampen og HELDIGT var det absolut ikke at de vandt, tværtimod UHELDIGT det ikke blev større.
Chelsea vadede i chancer i hele 1 halveg og kun held og en godt spillende keeper gjorde at de ikke scorede flere mål.

Og så vil jeg gerne have at der bliver henvist et link i fodboldreglerene, hvor det tydeligt står at man bliver offside på et PÅSKUD af en medspiller :?

Scum tabte, hvilket er fatastisk (især når vi nu ikke selv er gode nok som mange herinde skriver :roll: )
Arse vinder desværre nok.
Det jeg mente med heldigt var at de var heldige at score til sidst. Jeg ved skam godt at Chelsea stort set havde spillet Newcastle ned igennem hele kampen så deres sejr var fortjent nok men de var da meget heldige med at få foræret det mål til sidst.

Man vil altid være offside hvis bolden kommer fra en medspiller ligegyldigt om den tackles, rettes af, sparkes, afleveres eller på anden vis skulle komme hen til spilleren.

Jeg er sgu godt nok skuffet over Everton. Det så virkelig godt ud ved pausen og de var i rimelig kontrol. I starten af anden halvleg giver de så Arsenal to lette mål og ikke engang Bendtners fuldstændigt hovedløse udvisning formår de at udnytte positivt. De havde virkelig deres chance i dag men udnyttede den ikke. Jeg havde ellers set frem til lidt hjælp fra lillebror men sådan skulle det altså ikke være. Vi må også bare konstatere at Arsenal stadig ser stærke ud men de skal nok miste nogle point på et senere tidspunkt. På trods af at både Chelsea og Arsenal vandt på nogle lidt trælse måder i dag hvor jeg virkelig føler at begge hold blev foræret sejren af henholdvis dommeren og Everton har det alligevel været en god dag med Scums nederlag.

Nu skal vi bare lige selv ordne Manchester City i morgen og så få lagt afstand til dem samtidig med at vi kan æde os lidt ind på de andre hold. Det bliver ekstremt svært men jeg er optimist. Det er nu drengene skal vise hvad de er værd og om vi forsat kan drømme seriøst om titlen.
Senest rettet af Styf søndag, 30. dec, 2007 17:24, rettet i alt 1 gang.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » søndag, 30. dec, 2007 15:10

Det er altså det, der betegner et bundhold.

Derby brænder straffe (Kunne ha været kommet på 2-0), Steve Howard brænder, 1½ min senere, Santa Cruz udligner, bad luck..

2 min senere, 2-1 til Blackburn
Billede

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » søndag, 30. dec, 2007 15:24

Pongolle skrev:Spurs - Reading bliver vist på canal+ sport2 i øjeblikket,

1-1 ved halvleg, 2-1 målet kommer efter 53 min, så 8 mål de sidste 37 min :?
Ja men det var jo også en helt vanvittig kamp med b. la 4 mål af Berbatov. Man må da så sandelig sige at Reading er med i nogle MEGET underholdende kampe. Endte kampen mod Portsmouth ikke også 7-4? :D
Billede

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » tirsdag, 01. jan, 2008 14:01

Godt Nytår Drenge og Piger :D

1-0 til Fulham på Straffe, mod Cska London

Besvar