Herligt med et indlæg hvor der er en brugerprofil med en normal iq bag indlæget, det går jeg ud fra man godt må skrive da mit indlæg blev kaldt dumt, og det citerede var direkte stupidt "dumme amalie værdigt" og bare tag det til dig fowlerxxx grotesk navn når man fremstår så langt fra en legende.
Grunden til mit oprindelige indlæg var at det blev/bliver jo fremstillet som den spanske syge, ikke desto mindre kunne jeg gå til tandlæge 16. marts blandt andet(og det gjorde jeg altså) det blev så lukket ned dagen efter, og jeg ved på egen krop at masser af menneske liv intet regnes for noget af det offentlige, der er så lige oppe med plejehjælp for demente som misrygtes og spinraza til børn som der nu ikke er penge til............Vi skulle jo redde 82 åriges liv....i snit, fremfor børn......Og soldater som ikke får psykolog........og ansøgere til flexjob og førtids pension som syltes fuldstændig vanvittigt, og børn med diagnoser som syltes og misrøgtes for vildt.......og jeg kunne blive ved, men i følger nok ikke TVA, men influencers på 11 år så hvad fa´en. Men igen lad os stoppe alt for at forlænge livet et par mdr.!!!!!!!!!!!!!!! på nogle ældre.....Og har altså 2 levende forældre plus pap som lever, men er i risiko gruppen, men kan stadig godt se rationelt på tingene, tag ansvar for eget liv, uden at smadre samfundet.
ved ikke om fowler og den anden spade må kalde mit indlæg dumt, og jeg ikke må kalde dem for iq udfordrede, og med sikkerhed 25 % under min, som er ganske hæderlig. Sådanne stupide indlæg er velsagtens lige præcis grunden til der efterhånden kun er 10-12 faste brugere herinde. Der var plads til meninger engang, og det var egentligt fedt nok.
P.S og lige netop rationale og selvindsigt er der godt nok gigantisk mangel på i dagens verden, i to stupide f.... og j..... må google hvad min sætning betyder. og vende tilbage hvis i fatter det og har input.
Men igen jeg får nok karantæne for at ytre sandheden(ytre betyder fortælle f og j

)
Der er ikke synd for LFC fans, at ting sker....Det er min mening.