Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 19. jun, 2021 07:22

Jeg tror godt Liverpool kunne finde på at hente Adam Hlozek og kun ham til angrebet i dette vindue.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 19. jun, 2021 09:49

Ghanian club confirm sale of 17-year-old attacker to Liverpool

With Liverpool believed to have signed 17-year-old Ghana forward Abdul Fatawu Issahaku from Steadfast FC, the club’s president has now confirmed his sale.

https://www.thisisanfield.com/2021/06/g ... liverpool/

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 19. jun, 2021 10:09

Kelly skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 07:22
Jeg tror godt Liverpool kunne finde på at hente Adam Hlozek og kun ham til angrebet i dette vindue.
Ja rygterne kører ihverfald og prisen er ok.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 19. jun, 2021 11:21

Oomph242 skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 10:09
Kelly skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 07:22
Jeg tror godt Liverpool kunne finde på at hente Adam Hlozek og kun ham til angrebet i dette vindue.
Ja rygterne kører ihverfald og prisen er ok.
Det er ikke ligefrem den profil som spiller mesterskabet hjem til Liverpool.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 19. jun, 2021 11:37

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 11:21
Oomph242 skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 10:09
Kelly skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 07:22
Jeg tror godt Liverpool kunne finde på at hente Adam Hlozek og kun ham til angrebet i dette vindue.
Ja rygterne kører ihverfald og prisen er ok.
Det er ikke ligefrem den profil som spiller mesterskabet hjem til Liverpool.
Næ men umiddelbart virker det heller ikke til, at vi satser på det. På nuværende er vi jo sejlet et godt stykke agter ud.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 19. jun, 2021 12:58

Oomph242 skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 11:37
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 11:21
Oomph242 skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 10:09
Kelly skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 07:22
Jeg tror godt Liverpool kunne finde på at hente Adam Hlozek og kun ham til angrebet i dette vindue.
Ja rygterne kører ihverfald og prisen er ok.
Det er ikke ligefrem den profil som spiller mesterskabet hjem til Liverpool.
Næ men umiddelbart virker det heller ikke til, at vi satser på det. På nuværende er vi jo sejlet et godt stykke agter ud.
Ja. Ingen tvivl om det. Desværre.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 19. jun, 2021 22:15

TG12 skrev:
fredag, 18. jun, 2021 08:46
Dårligt nyt, hvis Leicester lykkedes med at opsnappe Daka, fordi vi ikke kan købe før vi har solgt :wall:


https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... o-20842887
Hvis der virkelig er så små mønter at gøre med, er dette allerede det mest katastrofale vindue i de 25-26 år jeg har fulgt LFC, er med på der ikke var vinduer i sin tid, men i forstår vel. Så har man brugt alle pengene på et 3-4. valg(i 1. omgang og som reelt er fodbold indvalid når man ser på den skades historik) .

og er før skudt i skoen at jeg ikke er fan af Klopp, der er 100 % tilfældet,hans spillestil med en midtbane uden assist og mål og en falsk 6´er eller 9´er kald det hvad du vil, der heller ikke kan score er bare ikke rock´n roll fodbold i min verden, men pisse mozart efter min mening altså. Og hans kroniske klynk er jo også træls at høre på...Jeg venter spænd på han klynker over Konate er skadet, på trods af han burde juble over de minutter han er fit
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 19. jun, 2021 22:21

Thommo skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 22:15
TG12 skrev:
fredag, 18. jun, 2021 08:46
Dårligt nyt, hvis Leicester lykkedes med at opsnappe Daka, fordi vi ikke kan købe før vi har solgt :wall:


https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... o-20842887
Hvis der virkelig er så små mønter at gøre med, er dette allerede det mest katastrofale vindue i de 25-26 år jeg har fulgt LFC, er med på der ikke var vinduer i sin tid, men i forstår vel. Så har man brugt alle pengene på et 3-4. valg(i 1. omgang og som reelt er fodbold indvalid når man ser på den skades historik) .

og er før skudt i skoen at jeg ikke er fan af Klopp, der er 100 % tilfældet,hans spillestil med en midtbane uden assist og mål og en falsk 6´er eller 9´er kald det hvad du vil, der heller ikke kan score er bare ikke rock´n roll fodbold i min verden, men pisse mozart efter min mening altså. Og hans kroniske klynk er jo også træls at høre på...Jeg venter spænd på han klynker over Konate er skadet, på trods af han burde juble over de minutter han er fit
Jeg vil nu mene Klopp er det bedste vi kan få pt og en kæmpe opgradering i forhold til BR. Men uden store penge går det ikke i toppen af PL, Klopp og co må jo lidt tage chancer, Konate vil jeg dog mene er en noget stor chance at tage.
Senest rettet af Oomph242 lørdag, 19. jun, 2021 23:28, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 19. jun, 2021 23:08

Thommo skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 22:15
TG12 skrev:
fredag, 18. jun, 2021 08:46
Dårligt nyt, hvis Leicester lykkedes med at opsnappe Daka, fordi vi ikke kan købe før vi har solgt :wall:


https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... o-20842887
Hvis der virkelig er så små mønter at gøre med, er dette allerede det mest katastrofale vindue i de 25-26 år jeg har fulgt LFC, er med på der ikke var vinduer i sin tid, men i forstår vel. Så har man brugt alle pengene på et 3-4. valg(i 1. omgang og som reelt er fodbold indvalid når man ser på den skades historik) .

og er før skudt i skoen at jeg ikke er fan af Klopp, der er 100 % tilfældet,hans spillestil med en midtbane uden assist og mål og en falsk 6´er eller 9´er kald det hvad du vil, der heller ikke kan score er bare ikke rock´n roll fodbold i min verden, men pisse mozart efter min mening altså. Og hans kroniske klynk er jo også træls at høre på...Jeg venter spænd på han klynker over Konate er skadet, på trods af han burde juble over de minutter han er fit
Dit kroniske klynk er sgu også træls at høre på :alcohol: transfervinduet er åben 70 dage endnu snup en kold bajer nyd solen ro på :alcohol:
YNWA

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » søndag, 20. jun, 2021 15:26

Thommo skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 22:15

Hvis der virkelig er så små mønter at gøre med, er dette allerede det mest katastrofale vindue i de 25-26 år jeg har fulgt LFC, er med på der ikke var vinduer i sin tid, men i forstår vel. Så har man brugt alle pengene på et 3-4. valg(i 1. omgang og som reelt er fodbold indvalid når man ser på den skades historik) .

og er før skudt i skoen at jeg ikke er fan af Klopp, der er 100 % tilfældet,hans spillestil med en midtbane uden assist og mål og en falsk 6´er eller 9´er kald det hvad du vil, der heller ikke kan score er bare ikke rock´n roll fodbold i min verden, men pisse mozart efter min mening altså. Og hans kroniske klynk er jo også træls at høre på...Jeg venter spænd på han klynker over Konate er skadet, på trods af han burde juble over de minutter han er fit
Jeg har selv min tvivl på om Klopp er den rette mand til at "vedligeholde" en topklub, eller han blot er go til at transformere en klub til at blive topklub.

Men kronisk klynk? Alle managers klynker af og til, det er en del af deres jobbeskrivelse, enten for at spille mind-games eller fjerne fokus fra holdet, men jeg synes faktisk Klopp er en af de allermest velovervejede og velbegrundende når han endelig klynker/brokker sig. Han slynger sjældent bare lort ud i stil med eksempelvis Mourinho, men er velartikuleret og saglig når han brokker sig.

Dette tror jeg også tror er en af grundene til stort set alle andre fans ikke har noget dårligt at sige om Klopp.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 20. jun, 2021 21:55

Thommo skrev:
lørdag, 19. jun, 2021 22:15
Hvis der virkelig er så små mønter at gøre med, er dette allerede det mest katastrofale vindue i de 25-26 år jeg har fulgt LFC, er med på der ikke var vinduer i sin tid, men i forstår vel. Så har man brugt alle pengene på et 3-4. valg(i 1. omgang og som reelt er fodbold indvalid når man ser på den skades historik) .

og er før skudt i skoen at jeg ikke er fan af Klopp, der er 100 % tilfældet,hans spillestil med en midtbane uden assist og mål og en falsk 6´er eller 9´er kald det hvad du vil, der heller ikke kan score er bare ikke rock´n roll fodbold i min verden, men pisse mozart efter min mening altså. Og hans kroniske klynk er jo også træls at høre på...Jeg venter spænd på han klynker over Konate er skadet, på trods af han burde juble over de minutter han er fit
Det var alligevel en voldsom kritik, af manden der lykkedes med at få gjort et middelmådigt Liverpool hold med kun en enkelt top 4 placering i de seks sæsoner før hans ankomst til suveræne engelske mestre i sidste sæson.

En mand der har cementeret Liverpools position i top 4 af PL i en tid, hvor klubber som især Arsenal og Tottenham, men også Chelsea og Man Utd har været spillet ud af det gode selskab.

En mand der med Liverpool endelig vandt CL igen og vendte en sæson, der truede med at blive en slags 2013/14 reprise, til den vildeste succes med en parade og en fejring af en anden verden.

Jeg står personligt undrende overfor den hårde tone rette imod Klopp i det indlæg. Og kan ærligt talt ikke se, hvorfor kritikken overhovedet kommer lige nu, hvor transfer-vinduet kun lige er åbnet, og de fleste klubber ikke har hentet nogle spillere endnu. Modsat mange af vores konkurrenter, har vi allerede hentet en spiller til den position, hvor vi i løbet af sidste sæson var hårdest ramt. Konatés kvalitet og fremtidige skader, kan jeg ikke udtale mig om. Men man har været villige til at betale det dobbelte for ham, end hvad man kunne hente Kabak for. Så der må være en stor tro på hans kvaliteter og fremtid.

Jeg synes, at det er samme tendens vindue efter vindue. Efter CL sejren var der rama-skrig over, at vi ikke byggede videre på truppen. Alligevel endte vi med at køre en suveræn PL triumf hjem. Sidste sommer var utålmodigheden og vreden tilbage, indtil vi sidst i vinduet alligevel hentede Jota og Thiago. Så var der ro på.... indtil vi fik 700 skader.

I forhold til transfers. Lad os nu se tiden an. Det behøver ikke at være verdens ende, at vi ikke fik signet den østrigste topscorer.

I forhold til Klopp, Der må jeg bare erklære mig uenig. I min optik er han verdens bedste manager. Der render ikke nogen rundt derude, som jeg tilnærmelsesvis hellere ville have til at bære ansvaret for Liverpool. Hverken Pep, Gerrard eller nogen anden. Og selv hvis Konaté skulle ende med at blive vores eneste indkøb, så føler jeg mig overbevist om, at vi er tilbage i kampen om titlen i næste sæson. Uanset hvem, de andre måtte købe.
Kloppite

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » søndag, 20. jun, 2021 23:01

@Thommo..

Din mening om klopp kan jeg ikke tage fra dig, må blot erklære mig lodret uenig og kan høre på dig at der nok ikke er så meget at gøre for at trække dig i en anden retning, så den lader vi vist bare ligge og fred være med det..

Mht. din kommentar om transfer vinduet så er det til gængæld noget af det mest underlige og malplacerede jeg længe har hørt. Hvordan kan nogen overhovedet dømme et vindue som først lige er åbnet samtidig med at der spilles EM for en kæmpe fiasko. Hvad havde du helt præcist regnet med at der ville være sket allerede nu?

-----------------
bblauritzen



Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 21. jun, 2021 12:21

Dagens rapporter siger så at Daka vælger Leicester over Liverpool fordi han er blevet garanteret mere spilletid der.

Det er fandme ærgerligt, hvis det er sandt de kan købe ham for 23 mio £ lyder jo som et røverkøb.

Må så også samtidig betyde at Klopp stadig ser Firmino have en fremtid i klubben, jeg er dog ret sikkert på der nok skal komme nyt både til midtbanen og angrebet.

Jeg er overbevist om vi spiller med om titlen igen i den kommende sæson.
YNWA

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 21. jun, 2021 13:10

Redtothebone skrev:
mandag, 21. jun, 2021 12:21
Dagens rapporter siger så at Daka vælger Leicester over Liverpool fordi han er blevet garanteret mere spilletid der.

Det er fandme ærgerligt, hvis det er sandt de kan købe ham for 23 mio £ lyder jo som et røverkøb.

Må så også samtidig betyde at Klopp stadig ser Firmino have en fremtid i klubben, jeg er dog ret sikkert på der nok skal komme nyt både til midtbanen og angrebet.

Jeg er overbevist om vi spiller med om titlen igen i den kommende sæson.
De laver potentielt et køb ala. Dortmound gjorde med Haaland.

Nu er det usikkert om han bliver tilnærmelsesvist ligeså god, som nordmanden, og måske er det en fear of missing out der brænder i mig. Men for pokker det kan vise sig at være et godt køb for Leicster.

Formår de at holde på Maddison, Albrighton, Thielemans, Barnes, har de en spændende fremtid forude.

I forhold til om vi spiller med om mesterskabet næste sæson, vil jeg lige afvente og se hvordan hver enkelt trup ser ud efter transfermarkedet lukker.

Chelsea har en ufattelig talentfuld og bred trup. Får de tilføjet 1-2 gode signing bliver de rigtig giftige. City er city og deres allerede stærke trup, skal vanen tro nok få en saltvandsindsprøjtning. United er svær at spå om, de rette signings vil kunne flytte dem, men spørgsmålet er om Ole har evnerne til at drive de videre.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 21. jun, 2021 14:50

Ja Leicester gør det sgu, tager virkelig hatten af for dem god manager, nyt træningsanlæg og dygtige på transfermarkedet.

Jeg synes det er fedt de blander sig i toppen og pt giver de Tottenham og Arsenal kæmpe baghjul
YNWA

Besvar