Everton - LFC >> Kamptråden
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 47
- Kontakt:
Everton - LFC >> Kamptråden
Hvornår:
Onsdag d. 1. december, kl. 21.15
Turnering:
Premier League
TV-kanal:
Xee
Online:
Viaplay
LFCTV Go (forskudt)
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!
Radiokanal:
LFCTV GO
Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.
Der tilføjes afstemning om Man of the match kort efter kampens afslutning
Onsdag d. 1. december, kl. 21.15
Turnering:
Premier League
TV-kanal:
Xee
Online:
Viaplay
LFCTV Go (forskudt)
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!
Radiokanal:
LFCTV GO
Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.
Der tilføjes afstemning om Man of the match kort efter kampens afslutning
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 58
Re: Everton - LFC >> Kamptråden

Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
- Cynwal
Lidt opladning til Mersey-battle. Jeg tror denne Darren Farley / Agent Rafa gør ondt på den bitre, blå del af byen

Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Selverkendelsen af at vi starter juleprogrammet en smuk 1. december mod everton, og så er det første jeg tænker på at jeg skal sent i seng og vil være træt næste morgen på arbejde.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
- Cynwal
Mané's scoring (Mané’s scoring),
All around us (all around us),
Kopites singing, having fun,
It's the season,
Love and understanding,
Merry Christmas, Everton.
- Redtothebone
Det ultimative vil være vi fører komfortabelt i anden halvleg og Liverpool away begynder at synge om agent Rafa Benitez
JEG BOYKUTTER VM I QATAR
- Cynwal
Det tror jeg nok, at Rafa selv gerne vil have sig frabedt. Det tror jeg ikke, at Travelling Kop vil begive sig af med, netop ud af respekt for Senor Rafa.Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 30. nov, 2021 12:30Det ultimative vil være vi fører komfortabelt i anden halvleg og Liverpool away begynder at synge om agent Rafa Benitez
Troede lige, at vi slap for den ene af de to voldspsykopater, men han havde desværre bare karantæne mod Brentford.
- Cynwal
Både Pickford og Richarlison er sandsynligvis i startellever:
https://www.fourfourtwo.com/news/richar ... 8287457000
Mason Holgate har stadig karantæne.
-
- Geografisk sted: Skee
Frygter et fysisk hårdt lokalopgør, hvor tacklinger foregår med støvleknopperne forrest, og ofte i knæhøjde. Denne kamp kan ødelægge vores sæson med skader, og på et tidspunkt hvor vi har et travlt juleprogram lige om hjørnet.Cynwal skrev: ↑tirsdag, 30. nov, 2021 21:36Både Pickford og Richarlison er sandsynligvis i startellever:
Everton vil komme blæsende med 180 i timen, i deres jagt på den først sejr siden september. Og de vil for alt i verden ikke tabe til den røde nabo.
Måske vi skal starte med Milner i stedet for Thiago. Thiago er inde i en god periode, og jeg orker ikke han skal et par måneder på sidelinjen.
Jeg vil gerne sælge den for en uafgjort, til gengæld slipper vi for skader
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp
Jurgen Klopp
Har det nærmest på samme måde - hvilket er aldeles absurd. Fodbold er et boldspil med elementer af fysisk kontakt, ikke en kampsport hvor man smadrer ind i hinanden. Desværre giver dommerne i England lov til det hårde spil, og det er som om der særligt i lokalderby'et bliver givet længere snor af en i forvejen løs line. Kampene mod Everton har altid været hårdt spillet, men før i tiden, fx i 90'erne og 00'erne, blev der hyppigt uddelt røde kort. Det sker desværre ikke længere.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 01. dec, 2021 14:07Frygter et fysisk hårdt lokalopgør, hvor tacklinger foregår med støvleknopperne forrest, og ofte i knæhøjde. Denne kamp kan ødelægge vores sæson med skader, og på et tidspunkt hvor vi har et travlt juleprogram lige om hjørnet.Cynwal skrev: ↑tirsdag, 30. nov, 2021 21:36Både Pickford og Richarlison er sandsynligvis i startellever:
Everton vil komme blæsende med 180 i timen, i deres jagt på den først sejr siden september. Og de vil for alt i verden ikke tabe til den røde nabo.
Måske vi skal starte med Milner i stedet for Thiago. Thiago er inde i en god periode, og jeg orker ikke han skal et par måneder på sidelinjen.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
- Cynwal
Arrhhh, Ricalison røg da ud i oktober 2020: http://www.soccer-blogger.com/2020/10/1 ... -sent-off/Mysjkin skrev: ↑onsdag, 01. dec, 2021 14:21Har det nærmest på samme måde - hvilket er aldeles absurd. Fodbold er et boldspil med elementer af fysisk kontakt, ikke en kampsport hvor man smadrer ind i hinanden. Desværre giver dommerne i England lov til det hårde spil, og det er som om der særligt i lokalderby'et bliver givet længere snor af en i forvejen løs line. Kampene mod Everton har altid været hårdt spillet, men før i tiden, fx i 90'erne og 00'erne, blev der hyppigt uddelt røde kort. Det sker desværre ikke længere.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 01. dec, 2021 14:07Frygter et fysisk hårdt lokalopgør, hvor tacklinger foregår med støvleknopperne forrest, og ofte i knæhøjde. Denne kamp kan ødelægge vores sæson med skader, og på et tidspunkt hvor vi har et travlt juleprogram lige om hjørnet.Cynwal skrev: ↑tirsdag, 30. nov, 2021 21:36Både Pickford og Richarlison er sandsynligvis i startellever:
Han fik så et par spilledages karantæne, og Thiago var ude i vel 2-3 måneder.
Det var dog ét rødt kort for lidt i den kamp, da Pickford på mærkværdig vis undslap både dommerens og VAR's bevågenhed, da han saksede Van Dijk. Det var jo himmelråbende vanvittigt.
Paul Tierney dømmer, og Michael Oliver er VAR. Jeg håber, at de er bevidste om historikken, og at Tierney hurtigt langer et gult kort ud, hvis Richarlison & co ikke er kommet for at prøve at spille fodbold....Mysjkin skrev: ↑onsdag, 01. dec, 2021 14:21Har det nærmest på samme måde - hvilket er aldeles absurd. Fodbold er et boldspil med elementer af fysisk kontakt, ikke en kampsport hvor man smadrer ind i hinanden. Desværre giver dommerne i England lov til det hårde spil, og det er som om der særligt i lokalderby'et bliver givet længere snor af en i forvejen løs line. Kampene mod Everton har altid været hårdt spillet, men før i tiden, fx i 90'erne og 00'erne, blev der hyppigt uddelt røde kort. Det sker desværre ikke længere.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 01. dec, 2021 14:07Frygter et fysisk hårdt lokalopgør, hvor tacklinger foregår med støvleknopperne forrest, og ofte i knæhøjde. Denne kamp kan ødelægge vores sæson med skader, og på et tidspunkt hvor vi har et travlt juleprogram lige om hjørnet.Cynwal skrev: ↑tirsdag, 30. nov, 2021 21:36Både Pickford og Richarlison er sandsynligvis i startellever:
Og Mané skal ikke lade sig provokere til at gøre noget dumt.
10 key things to know about Everton vs. Liverpool
It’s Merseyside derby time and one that Liverpool need to emerge victorious from and their current run of form bodes well in doing just that.
https://www.thisisanfield.com/2021/11/1 ... liverpool/
Sejr og ingen skader - pllleeease
It’s Merseyside derby time and one that Liverpool need to emerge victorious from and their current run of form bodes well in doing just that.
https://www.thisisanfield.com/2021/11/1 ... liverpool/
Sejr og ingen skader - pllleeease
Vi har alle grimme minder om oktober 2020!
Dengang var Benitez ikke træner for Everton, så mon ikke han har talt lidt med spillerne om at lignende ikke bør foregå igen ?
Mit eget naive håb 🥲
Sejr og ingen skader!
Kom så Liverpool
YNWA
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dengang var Benitez ikke træner for Everton, så mon ikke han har talt lidt med spillerne om at lignende ikke bør foregå igen ?
Mit eget naive håb 🥲
Sejr og ingen skader!
Kom så Liverpool
YNWA
Sent from my iPhone using Tapatalk