Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 31. aug, 2022 08:59

Jeg syntes det giver top mening at man ikke henter Paquetta hvis man ikke lige syntes han passer godt ind på holdet.

Set i bakspejlet var forlængelsen med Ox en fejl. Men altså første sæson derefter scorede han fire mål og missede kun 4 kampe med skader, så det var jo egentlig ok.

Og så er tv aftalerne bare stoppet med at vokse og det gør at spillerne bliver sværere at sælge fordi midterholdende ikke hvert femte år kan fordoble deres lønbudget. Og det skulle klubben jo nok have opfanget hurtigere(Origi er måske et andet eksempel). Corona forværrede selvfølgelig denne situation yderligere og det var ikke optimalt heller.


Sent from my iPhone using Tapatalk

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » onsdag, 31. aug, 2022 11:06

Det er vel et spørgsmål om proportioner: Ox blev ikke til det vi håbede - men i samme periode købte United minimum 20 spillere, der vel alle performede endnu dårligere..,

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 31. aug, 2022 13:24

pingel skrev:
onsdag, 31. aug, 2022 11:06
Det er vel et spørgsmål om proportioner: Ox blev ikke til det vi håbede - men i samme periode købte United minimum 20 spillere, der vel alle performede endnu dårligere..,
Nemlig. Og jeg vil da også sige at med Oxlade var der da en klar plan for hvordan han skulle passe ind og tilføre noget til midtbanen, blandt andet målfarlighed, og så fik vi en eller to måneder hvor det virkelig spillede inden skaden. Hvor Man Utd købte Ronaldo fordi de var bange for at City skulle få ham.

Fowler89
Indlæg: 1293
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 31. aug, 2022 17:23

pingel skrev:
onsdag, 31. aug, 2022 11:06
Det er vel et spørgsmål om proportioner: Ox blev ikke til det vi håbede - men i samme periode købte United minimum 20 spillere, der vel alle performede endnu dårligere..,
Der er noget galt med United. Ligemeget hvem de køber, ligemeget hvor mange astronomiske millioner de betaler skuffer deres indkøb. Hvis vi eller et andet hold hentede Sancho, Martial, De Beek, Alex Telles havde de sikkert slået til.

Mon ikke Antony, Martinez og Casemiro kommer på listen over overbetalte og underpræsterede spillere.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. aug, 2022 18:03

Jeg håber også vi er bedre forberedt til næste sommers transfervindue. Vi skal ikke fanges igen-igen. Det er ved at blive en dårlig vane.

En midtbanespiller var vores første prioritet. Men det glippede, og vi havde ingen back-up plan. Hvis der kommer en midtbanespiller, tror jeg det bliver en nødløsning, som vi så med Ben Davies og Ozan Kabak.

https://www.rousingthekop.com/2022/08/3 ... dline-day/

Det her vindue er helt klart til dumpe karakter.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1293
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 31. aug, 2022 19:44

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 31. aug, 2022 18:03
Jeg håber også vi er bedre forberedt til næste sommers transfervindue. Vi skal ikke fanges igen-igen. Det er ved at blive en dårlig vane.

En midtbanespiller var vores første prioritet. Men det glippede, og vi havde ingen back-up plan. Hvis der kommer en midtbanespiller, tror jeg det bliver en nødløsning, som vi så med Ben Davies og Ozan Kabak.

https://www.rousingthekop.com/2022/08/3 ... dline-day/

Det her vindue er helt klart til dumpe karakter.
Jeg vil sige, at det er noget uambitiøst, at vi ikke får nogle forstærkninger - især når vi er i en krisetid med skader osv.

Klubben kommer til at halte ift konkurrenterne i år, hvis der ikke bliver handlet (pun intended)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 31. aug, 2022 22:17

Klubben er dumpet på gigantisk vis i det her transfervindue. Vi har lige haft en sæson hvor vi var helt fantastiske. To pokaler og med i alle mulige finaler. Truppen er rutineret. For rutineret, for mange ældre spillere, for mange kampe. Selvfølgelig giver det et hav af skader i en sæson der starter tidligere end normalt og igennem hele sæsonen vil være voldsomt komprimeret.
Vi har solgt vores bedste spiller og han er erstattet med en ung spændende spiller, som man dog ikke kan forvente er en 1-1 erstatning. Og intet andet. Vores trup trænger i alle led til nye stærke spillere, nyt frisk blod.
Det her blive en sæson hvor sikkert gør det fint i de tre cup turneringer, men vi kommer til at kæmpe en meget meget hård kamp for at komme med i næste sæsons Champions League. Jeg er sindssygt skuffet over klubbens strategi.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 01. sep, 2022 07:46

Lad os nu se i løbet af dagen, jeg tror de har gang i noget til. defensiv midt, der godt kunne gå ud over Villa. Vurderet ud fra Twitter
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » torsdag, 01. sep, 2022 09:12

Krydser fingre for Douglas Luiz - ligner en typisk Liverpoolhandel… Ikke et førstevalg på nogen måde, men kan komme ind fra dag 1 - og med potentiale for udvikling.

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 01. sep, 2022 09:33

Keita, Thiago, Hendo - det er simpelthen for skrøbeligt det her. Og så kommer Fab til at spille for mange kampe - og får en overbelastningsskade....

The kids are (i den grad) all right - men når for alvor gælder, så er det jo ikke dem, der skal bære det hele.

Er der ikke en god stabil "go to"-spiller som Gini derude et sted??

Fowler89
Indlæg: 1293
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 01. sep, 2022 10:36


Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 01. sep, 2022 11:11

Fowler89 skrev:
torsdag, 01. sep, 2022 10:36
Vigtigt med købsoption
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » torsdag, 01. sep, 2022 11:20

Fowler89 skrev:
torsdag, 01. sep, 2022 10:36
Okay
Hvis man læser lidt om ham , dukker der historier som denne op:
“Under sin tid i Barcelona blev han dog udsat for kritik fra blandt andet Luis Suárez og Ernesto Valverde for sit positionsspil, og for hans tilsyneladende modvilje mod at afgive bolden i den retning, som det offensive hold forsøgte at bevæge sig mod, nemlig modstanderens mållinje”

Ikke lige en klopp spiller må man sige 🤪

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » torsdag, 01. sep, 2022 11:24

Han hjælpe os med ikke at komme bagud i hver eneste kamp, som jeg ser det…

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » torsdag, 01. sep, 2022 11:38

pingel skrev:
torsdag, 01. sep, 2022 11:24
Han hjælpe os med ikke at komme bagud i hver eneste kamp, som jeg ser det…
Det må vi da håbe.
På Juventus fora går snakken mest på st de ærger sig over det kun er lån og ikke et salg - ikke en højt ratet spiller , må håbe klopp ved hvad han laver

Besvar