Salah er vel nede i £60m efterhånden. TAA har også kun et år tilbage af kontrakten prisen kan godt blive en del lavere, Nunez til £50m Hvem skulle køberen være?, Kelleher tror jeg godt kan gå til en højere pris end £25m der er mangel på hans slags.Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 14:05I know. Men han kan loge lade et ord falde.Oomph242 skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 13:40Arne får intet at sige som head coach. Det bliver en Edwards beslutning...Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 13:16https://www.plbold.dk/nyhed/arne-slot-v ... l-stjerne/
Så får han et stort + i min bog
Nunez og Salah ryger. Salah har toppet, og Nunez vil altid være en upålidelig angriber. TAA tror jeg søger nye udfordringer, og han har et udmærket venskab med Bellingham, sååå. Kelleher skal have fast spilletid.
Salah £100 M.
TAA £60 M.
Nunez £50 M.
Kelleher £25 M.
Og derudover sparer vi Thiago, Adrian og Matips løn, hvilket vel er £400.000 om ugen.
Så der bliver en del at lege med for Richard Hughes. Hvis de fire nævnte spillere kan generere £235 M. så bør vi kunne købe 3 klassespillere og et stort talent for pengene.
Jeg tror der satses endnu yngre end vi har været vant til og endnu billigere. Der skal hentes kapital til indkøb af nye klubber. Her er Liverpool aktivet som kan generer pengene..
Arne er den perfekte undskyldning for 6-10 pladser de næste 3-4 sæsoner+...
Vores tid som første udfordre er slut, vi går en statistik og data tid i møde...