LFC - Real Madrid >> Kamptråden Champions League

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
10
28%
84 – Conor Bradley ud i 87.min
13
36%
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
1
3%
17 - Curtis Jones ud i 83. min.
6
17%
10 – Mac Allister
4
11%
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ud i 68. min.
1
3%
7 - Luis Diaz
1
3%
18 – Cody Gakpo ind i 68. min.
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ind i 83. min.
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind i 87.min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 36

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

LFC - Real Madrid >> Kamptråden Champions League

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 26. nov, 2024 20:46

Billede

Indgangsbøn:
Kæft hvor er det mærkeligt! Sidste sæson ville jeg have givet en arm for at skrive et kampoplæg hvor vi sku' ,møde Real Madrid på Anfield i Champions League. Men jeg kan simpelthen ikke hidse mig op. Al fokus er på kampen på søndag, og de muligheder den indebærer. For min skyld ku' vi stille med U19/21, så vi var fri for at risikere flere skader inden på søndag. På den anden side forpligter det også at være i Champions League. Det er eksponering på den helt store klinge, og det er kampe som den, der kan gøre at vi kan holde Mo Salah og VVD. Trent vil jo muligvis hellere spille for modstanderen. Sagt på en anden måde: jeg er ligeglad med resultatet - men bliver da glad hvis vi vinder - men endnu mere glad, hvis vi slipper uden skader. For jeg tror det bliver den vante garde der får lov til at stille op, men mere om det til sidst i kamptråden. Til gengæld slipper vi alle for at sidde og råbe ad flimmerkassen, når Vinicius Jr. ligger og ruller rundt eller på anden måde opfører sig uterligt og uforskammet, eftersom han er ude med en skade.

Dommerteamet er hovedsageligt fra Frankrig, tilsat en enkelt italiener:
Billede

Indbyrdes statistik:
Billede
For en sjælden gangs skyld er vi oppe mod en modstander, som statistisk har overhånden.
Det har de på basis af følgende resultater i de indbyrdes opgør:
Billede
Kampene markeret med rødt er alle finaler i Chempions League (..og Mesterholdenes), og der har RM desværre 2 sejre mod 1 til LFC tilbage i 1981. Bemærk: Vi har ikke vundet over Real siden 2009, hvor de så til gengæld fik en sæk på Anfield med 4-0

Liverpool
Allison er kun tæt på at være tilbage i træning, så Kolde Kelleher på kassen. Trent er også tilbage i træning, men han gemmes til senere, så Bradley fra start. På VB må Robbo finde energi, da Tsimikas er ude med en ankelskade. . Midterforsvaret går jeg med VVD og Konaté,

På midtbanen skal Gravenberch selvfølgelig have lov til at måle sig selv mod Modrić, Camavinga, Bellingham, og det samme skal Macca og Szoboszlai, Macca og Konaté står for i øvrigt til karantæne i næste kamp (mod Girona ude) hvis de får et gult i morgen aften, men det tror jeg ikke Slot bekymrer sig om.

I front er nemt, for eftersom Mo Salah er mere "in than out" i startopstillingerne, så starter holdet Talismand. ...og så tror jeg Slot ku' fristes til at gentage successen med Gakpo og Diaz på venstre og centralt.

Så i mit hovede ser det sådan her ud:
Billede

hva sit' I derude....?
Vi SMADRER det PIShold !

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Re: LFC - Real Madrid >> Kamptråden Champions League

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 26. nov, 2024 21:02

Karius mareridtet fra 2018. Jeg kommer aldrig til at glemme det. Klovnen er kontraktløs og har spillet 5 kampe siden 2020.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 26. nov, 2024 21:37

Fowler89 skrev:
tirsdag, 26. nov, 2024 21:02
Karius mareridtet fra 2018. Jeg kommer aldrig til at glemme det. Klovnen er kontraktløs og har spillet 5 kampe siden 2020.
Jeg stod på Det Olympiske Stadion i Kyiv den aften. Det eneste posivtive der er at sige om den kamp er, at om eftermiddagen mødte jeg for første gang min kone (gift i 2020) og i dag bor vi sammen i Danmark,
Vi SMADRER det PIShold !

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 26. nov, 2024 21:53

Cynwal skrev:
tirsdag, 26. nov, 2024 21:37
Fowler89 skrev:
Jeg stod på Det Olympiske Stadion i Kyiv den aften. Det eneste posivtive der er at sige om den kamp er, at om eftermiddagen mødte jeg for første gang min kone (gidt i 2020) og i dag bor vi sammen i Danmark,
Noget godt kom der da ud af det så :) Tillykke med konen, gætter på hun er fra Ukraine.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » onsdag, 27. nov, 2024 04:59

Fowler89 skrev:
tirsdag, 26. nov, 2024 21:53
Cynwal skrev:
Fowler89 skrev:
Jeg stod på Det Olympiske Stadion i Kyiv den aften. Det eneste posivtive der er at sige om den kamp er, at om eftermiddagen mødte jeg for første gang min kone (gift i 2020) og i dag bor vi sammen i Danmark,
Noget godt kom der da ud af det så :) Tillykke med konen, gætter på hun er fra Ukraine.
Præcis
Vi SMADRER det PIShold !

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 27. nov, 2024 10:01

Cynwal skrev:
onsdag, 27. nov, 2024 04:59
Fowler89 skrev:
tirsdag, 26. nov, 2024 21:53
Cynwal skrev:
Fowler89 skrev:
Præcis
Du havde da en del mere held i Ukraine end Ian Ayre, må man sige - dengang han tog dertil for at hente Konoplyanka :lol: Men det viste sig vist at være held i uheld....

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 27. nov, 2024 10:45

Ukrainere fra den ukrainske liga har alle dage skuffet. Der er vel kun Shevchenko?

Det er en fornøjelse at se Mudryk kvaje sig. Antony 2.0

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 27. nov, 2024 11:02

Nu hvor Real Madrid er i byen, gad vide om der så laves en aftale om Trent? Jeg tror da de vil forhøre sig. Vi er jo også blevet linket til en del Real Madrid spillere, senest Aurélien Tchouaméni. Måske vil kampen give anledning til en byttehandel?

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 27. nov, 2024 12:07

Fowler89 skrev:
onsdag, 27. nov, 2024 10:45
Ukrainere fra den ukrainske liga har alle dage skuffet. Der er vel kun Shevchenko?

Det er en fornøjelse at se Mudryk kvaje sig. Antony 2.0
Zinchenko havde en ok periode i City, men dalede så i niveau. Men nej der er ikke kommet meget derfra

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 27. nov, 2024 12:29

Hr. Drejer skrev:Nu hvor Real Madrid er i byen, gad vide om der så laves en aftale om Trent? Jeg tror da de vil forhøre sig. Vi er jo også blevet linket til en del Real Madrid spillere, senest Aurélien Tchouaméni. Måske vil kampen give anledning til en byttehandel?
De der byttehandler som bliver skrevet om hver sommer sker aldrig. Det ville være forræderisk, hvis Trent sover med fjenden inden kampen. Jeg tvivler på, at der sker noget før nytår på den front.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 27. nov, 2024 13:58

Yarmolenko, rebrov og tymoschuk har også haft fornuftige karrierer, men nej, der er lidt langt mellem snapsene.

Kunne egentlig godt se Nunez volde real nogle problemer.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 27. nov, 2024 14:20

Fowler89 skrev:
onsdag, 27. nov, 2024 12:29
Hr. Drejer skrev:Nu hvor Real Madrid er i byen, gad vide om der så laves en aftale om Trent? Jeg tror da de vil forhøre sig. Vi er jo også blevet linket til en del Real Madrid spillere, senest Aurélien Tchouaméni. Måske vil kampen give anledning til en byttehandel?
De der byttehandler som bliver skrevet om hver sommer sker aldrig. Det ville være forræderisk, hvis Trent sover med fjenden inden kampen. Jeg tvivler på, at der sker noget før nytår på den front.

Præcis, og hvis man får en spiller i bytte er det somregel dead-wood ala Antonio Núñez.

Hvis Real virkelig vil have Trent har de på alle måder "upper-hand" grundet kontraktsituationen. Medmindre de er bekymrede for lønbudgettet, er der intet incitament for dem til at levere en af deres dygtige og relativt unge spillere, som Tschouameni, Camavinga, Valverde eller lignende, som vi kunne bruge.

Hvis de tilbyder nogen i bygge vil det være spillere som; Vasquez, eller Mendy...

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 27. nov, 2024 15:06

Der var engang hvor jeg var helt oppe at kører over at skulle møde Real Madrid, nu har jeg det sgu lidt som den gode Cynwal, det er lidt svært at hidse sig op over den her kamp, det er her nye gruppespil synes jeg ikke har gjort turneringen bedre. Men lad os håbe Madrid på vanlig vis kan få pulsen op at kører når de begynder på deres shit housery og dark arts, jeg er allerede indstillet på tidsudtrækning, ufine tricks i nærkampe og en dommer der bliver omringet og forsøgt manipuleret ved hver given lejlighed.

Kan dog se vi har fået François Letexier som dommer, han dømte også EM finalen, så han må trods alt være vurderet til en af de bedre dommere.

Jeg tænker der bliver nogle gode dueller på kanterne med Mbappe overfor Bradley, Salah overfor Mendy og vel Diaz overfor Valverde i den anden side.

Jeg ser ikke rigtig Real Madrid spille, men det jeg har set i år fra CHL og mod Barca, der har de til tider virker meget kaotiske i deres bagkæde og haft mange boldtab, derfor tror jeg Slot starter med Salah, Nunez og Diaz på toppen, de tre synes jeg presser rigtig godt sammen. Hvis de starte med Asencio i midterforsvaret så skal der lægges max pres på ham.

Jeg tror vi napper den 3-1 :D
YNWA

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 27. nov, 2024 17:19

TG12 skrev:
onsdag, 27. nov, 2024 14:20
Fowler89 skrev:
onsdag, 27. nov, 2024 12:29

Præcis, og hvis man får en spiller i bytte er det somregel dead-wood ala Antonio Núñez.

Hvis Real virkelig vil have Trent har de på alle måder "upper-hand" grundet kontraktsituationen. Medmindre de er bekymrede for lønbudgettet, er der intet incitament for dem til at levere en af deres dygtige og relativt unge spillere, som Tschouameni, Camavinga, Valverde eller lignende, som vi kunne bruge.

Hvis de tilbyder nogen i bygge vil det være spillere som; Vasquez, eller Mendy...
Mendy siger jeg ikke nej til.

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 27. nov, 2024 17:23

Tom_Jorsal skrev:
onsdag, 27. nov, 2024 13:58
Yarmolenko, rebrov og tymoschuk har også haft fornuftige karrierer, men nej, der er lidt langt mellem snapsene.

Kunne egentlig godt se Nunez volde real nogle problemer.
Sorry, at det bliver lige lovlig off-topic nok, men Rebrov er det perfekte eksempel på Ukrainere ikke kan i Europa. Han var en større stjerne end Shevchenko i Kiev, men havde en skuffende karriere i Europa, endte med at bliver lånt ud til Fenerbahce osv. Yarmolenkos karriere var meh... Kæmpe stjerne i Dinamo Kiev men knap så god i Dortmund eller West Ham. Tymoschuk var stabil nok i Bayern og Rusland.

Besvar