Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 19. jun, 2025 23:03

Selvom han kun har et år tilbage, så kan han blive dyr. Spurs fik et bud på £55 M. + £15 M. i bonusser afvist i januar.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » fredag, 20. jun, 2025 08:26

TG12 skrev:
torsdag, 19. jun, 2025 15:48

Der er givetvis spillere som mener eller gerne vil spille alle kampe.

Men eftersom antallet af kampe stiger hele tiden, tror jeg hverken det er realistisk, eller klogt- hvis man ønsker at se topniveau fra spillerne.

Jeg tror spillere skal affinde sig med at ved at blive roteret - uanset om du hedder Wirts, Salah eller Van Dijk, gør at de spiller bedre i de kampe de spiller. Det skulle så logisk nok resultere i flere mål, clean sheet eller assist bonusser. Jeg ville da også personligt hellere spille 50 kampe Per sæson hvor jeg kan levere mit bedste, end 70 kampe hvor jeg kun kan levere 80%.

En backup til Gravenberch bør uden problemer kunne få svarende til 25-35 kampe per sæson, i minutter, igennem en en kombination af starter og sol indskifter. Der bør kunne tilfredsstille mange.
Gravenberch og Van Dijk spillede 49 kampe sidste sæson for og Salah 52, du tror simpelthen de vil acceptere at skulle spille under halvdelen af det antal kampe ?
YNWA

AJJ

Indlæg af AJJ » fredag, 20. jun, 2025 10:23

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 19. jun, 2025 23:03
Selvom han kun har et år tilbage, så kan han blive dyr. Spurs fik et bud på £55 M. + £15 M. i bonusser afvist i januar.
Der er kæmpeforskel på januar og sommervindue.

TG12

Indlæg af TG12 » fredag, 20. jun, 2025 10:41

Redtothebone skrev:
fredag, 20. jun, 2025 08:26
TG12 skrev:

Men eftersom antallet af kampe stiger hele tiden, tror jeg hverken det er realistisk, eller klogt- hvis man ønsker at se topniveau fra spillerne.

Jeg tror spillere skal affinde sig med at ved at blive roteret - uanset om du hedder Wirts, Salah eller Van Dijk, gør at de spiller bedre i de kampe de spiller. Det skulle så logisk nok resultere i flere mål, clean sheet eller assist bonusser. Jeg ville da også personligt hellere spille 50 kampe Per sæson hvor jeg kan levere mit bedste, end 70 kampe hvor jeg kun kan levere 80%.

En backup til Gravenberch bør uden problemer kunne få svarende til 25-35 kampe per sæson, i minutter, igennem en en kombination af starter og sol indskifter. Der bør kunne tilfredsstille mange.
Gravenberch og Van Dijk spillede 49 kampe sidste sæson for og Salah 52, du tror simpelthen de vil acceptere at skulle spille under halvdelen af det antal kampe ?
Nu røg vi også ud af CL og FA Cuppen tidligt, som gjorde antallet af kampe blev reduceret.

Gravenberch, så ekstremt træt ud i flere kampe fra marts-maj. Salahs performance faldt også dramatisk i forået.

De havde helt sikkert spillet bedre og haft gavn af, at få hvil, enten ved ikke at spille, eller kun at spille 30-60 minutter.

Jeg tror primært deres nedgang i form, skyldes træthed. Hvem ved måske kunne Salah faktisk have taget G+A rekorden, hvis han havde fået mere hvile. Han er heller ikke en helt ung mand længere. Havde vores nøgle spillere Gravenberch, Macca, Salah, VVD fået mere hvilke tror jeg sådan set også vi var kommet længere i CL - måske endda hele vejen.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » fredag, 20. jun, 2025 13:49

Liverpool reach agreement with Bournemouth to sign Milos Kerkez. Deal for 21yo left-back worth around £40m + now on to documentation stage. Hungary international expected to undergo medical next week & join #LFC from #AFCB on 5yr contract @TheAthleticFC

- David Ornstein
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 20. jun, 2025 14:27

TG12 skrev:
fredag, 20. jun, 2025 10:41
Redtothebone skrev:
fredag, 20. jun, 2025 08:26
TG12 skrev:

Nu røg vi også ud af CL og FA Cuppen tidligt, som gjorde antallet af kampe blev reduceret.

Gravenberch, så ekstremt træt ud i flere kampe fra marts-maj. Salahs performance faldt også dramatisk i forået.

De havde helt sikkert spillet bedre og haft gavn af, at få hvil, enten ved ikke at spille, eller kun at spille 30-60 minutter.

Jeg tror primært deres nedgang i form, skyldes træthed. Hvem ved måske kunne Salah faktisk have taget G+A rekorden, hvis han havde fået mere hvile. Han er heller ikke en helt ung mand længere. Havde vores nøgle spillere Gravenberch, Macca, Salah, VVD fået mere hvilke tror jeg sådan set også vi var kommet længere i CL - måske endda hele vejen.
Jeg er helt enig. Der er da næppe tvivl om at de alle gerne vil spille så meget som muligt, men omvendt bør de også være voksne nok til at forstå, at det er i alles interesse, at vi stiller det stærkest mulige hold i alle kampe, også selvom det indebærer at selv folk som Salah og VvD en gang imellem må tage plads på bænken. Udover at det forebygger udmattelse og skader, så holder det hele truppen skarp og i kamptræning, hvilket kun kan være en fordel i kampen om de trofæer som det hele i sidste ende handler om. Trofæer til klubben = hæder og $$$ til spillerne.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » fredag, 20. jun, 2025 15:23

Liverpool want versatile young forwards. Someone who can play sort of all three positions. Arne Slot is keen on that versatile aspect.

[@LewisSteele_]

As part of Liverpool's summer rebuild they are targeting centre backs, including Marc Guéhi.

A deal for Guéhi this summer will be dependent on Palace's asking price for the England international, who is in the final year of his contract.

[@_pauljoyce]

Milos Kerkez turned down interest from Manchester City to sign for Liverpool.

[@MsiDouglas]

Castello Lukeba of Leipzig could be one to watch. I think it’s clear Liverpool have kept an eye on him.

Liverpool have had scouts at many Leipzig games this season.

[@LewisSteele_]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 21. jun, 2025 07:33

The Telegraph's nordlige korrespondent er ude og køle rygterne om Isak til LFC ned:

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Isak skal vist indgive transfer-request hvis det skal blive en mulighed.
Han er en blædende god afslutter, på vej til hans prime. Fylder 26 til september, men så er der alle hans skader!
Her er en liste fra Transfermarkt over Isaks skader:
Billede

Det er berkymrende læsning, og minder mig om Naby Keita eller Federico Chiesa i denne sæson.
Vi SMADRER det PIShold !

VanDjik4
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af VanDjik4 » lørdag, 21. jun, 2025 11:08

Cynwal skrev:
lørdag, 21. jun, 2025 07:33
The Telegraph's nordlige korrespondent er ude og køle rygterne om Isak til LFC ned:

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Isak skal vist indgive transfer-request hvis det skal blive en mulighed.
Han er en blædende god afslutter, på vej til hans prime. Fylder 26 til september, men så er der alle hans skader!
Her er en liste fra Transfermarkt over Isaks skader:
Billede

Det er berkymrende læsning, og minder mig om Naby Keita eller Federico Chiesa i denne sæson.
Vil sige, Ja tak hvis han kan fåes til penge samme salg af Darwin Nunez på de omkring 60 mio pund…. Så det en no brainer og få Isak ind som nr.9… Voldsomt hold vi får uanset hvad, om det er Diaz eller Isak på toppen…

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 21. jun, 2025 12:11

Hvis det er sandt Slot vil have en angriber der kan spille flere roller, og Atheltico er interesserede i Nunez- Så er det da var rom fluks at lukke en handel der sender Nunez + penge til Madrid og sender Alavarez til os.

Besvar