Newcastle United FC - LFC >> Kamptråden PL runde 2
Re: Newcastle United FC - LFC >> Kamptråden PL runde 2
Er der nogen der kan forklare mig hvordan Gordon får rødt men Grav kun fik gult?
Szobo MOM indtil videre
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Der er stor forskel i kraften de kommer ind i modstanderen med. Gordons er med alt for voldsom og hensynsløs kraft.
Vi SMADRER det PIShold !
Nu kan vi vel få lidt ro på? Jeg synes faktisk det blev bedre de sidste 10 min hvor vi holdt bedre på bolden. Szobo spiller godt, og det gør Jones ikke. Så ind med Bradley i stedet for Jones, så bør vi kunne sætte os på kampen.
Gordon går ind med knopperne først med stor kraft. Begge dele i langt alvorligere grad en Gravenberchs sene tackling
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Klasse af os; når vi har allermest brug for ét mål, så scorer vi. Og så sender vi lige en tak til de højere magter over at VVD ikke blev alvorligt skadet af den sviner fra Gordon.
Kerketz har holdt Elanga i kort snor. Han spiller lidt bedre. Szobo spiller godt på backen. VVD spiller godt. Konate sejler rundt. Midtbanen er kommet mere med. Salah må gerne kommer mere med i kampen.
God 2. halvleg.
Kerketz har holdt Elanga i kort snor. Han spiller lidt bedre. Szobo spiller godt på backen. VVD spiller godt. Konate sejler rundt. Midtbanen er kommet mere med. Salah må gerne kommer mere med i kampen.
God 2. halvleg.
Tak for svar begge
- Cynwal
Gravenberch har også spillet en god 1. halvleg.
Vi SMADRER det PIShold !
Ha ha skide Saudier så lukkede han røven på jer
NU implodere Nyborg HAHA Latterlige tosser!
- Cynwal
KÆFT hvor fedt. ....og Slot kommer først op på bænken, efter Ekittike har scoret. 

Vi SMADRER det PIShold !
Hugo Etikeke er den bedste 9er vi har haft siden Fernando Torres tiden.. Han minder mig om præcis El Nino, for vildt. Flot flot mål 2 kampe 2 mål… Måske han laver hattrick snart i den røde trøje…
2-0 og Mo Salah har spillet en kamp uden assist eller mål… LFC er verdensklasse mandskab, og de andre hold ryster i bukserne! 

Heldige Konaté…