Dagens Kampe
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Dagens Kampe
Med tanke på, at det ser ud til, at Amorin ryger i Manchester FU nu, eller i landskampspausen, så vil jeg sende en venlig tanke til Richard Hughes og Michael Edwards, som fravalgte Ruben Amorin - og det havde jo været en helt forkert spillestil til Liverpool med 3-4-3 - og i stedet valgte Verdens Bedste Slot til Verdens Fedeste Klub.
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Dér blev Arsenal snydt for et straffe.
Dér blev Nyborg så snydt for et straffe.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Nyborg fik da absolut ingen domme i deres retning.
Satan et lorte resultat
Satan et lorte resultat
Og dér var Arsenal så max klamme på endnu en dødbold.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
-
Alt i alt fortjent at Arsenal vinder. De lavede en 'Slot' til sidst. Jeg er misundelig på den kvalitet de har i deres bagerste kæde.
Til gengæld er jeg ikke misundelig på deres begrænsede evne til at score i åbent spilHr. Drejer skrev: ↑søndag, 28. sep, 2025 19:37Alt i alt fortjent at Arsenal vinder. De lavede en 'Slot' til sidst. Jeg er misundelig på den kvalitet de har i deres bagerste kæde.
-
80% af deres mål scores efter en dødbold. Det er vildt med så dygtige spillere på banen.Mysjkin skrev: ↑søndag, 28. sep, 2025 19:42Til gengæld er jeg ikke misundelig på deres begrænsede evne til at score i åbent spilHr. Drejer skrev: ↑søndag, 28. sep, 2025 19:37Alt i alt fortjent at Arsenal vinder. De lavede en 'Slot' til sidst. Jeg er misundelig på den kvalitet de har i deres bagerste kæde.
Pt. er Arsenal stærkere end os, tænker jeg.
Hvis ikke vi tager os sammen bliver vi ikke mestre i år. Vores spil hænger ikke sammen, og defensiven + Salah har set bedre dage.
Hvis ikke vi tager os sammen bliver vi ikke mestre i år. Vores spil hænger ikke sammen, og defensiven + Salah har set bedre dage.
YNWA