LFC - Manchester Fucking United >> Kamptråden PL runde 8
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: LFC - Manchester Fucking United >> Kamptråden PL runde 8
Vi har slidt mod deres fleksible wingbacks. Det har været et problem, specielt i Kerketz side, hvor de har skabt deres farligste chancer. Men vi ved at de spiller med wingbacks, og det er lidt bekymrende at vi ikke er sat bedre op til at modstå det pres. Vi har haft et par chancer, men det har de også. Måske er det også i det lys vi finder Konates usikkerhed; vores back har ikke spillet godt indtil videre.
Jeg kan ikke se forbedringer i vores spil. Men der mangler også en hel halvleg.
Jeg kan ikke se forbedringer i vores spil. Men der mangler også en hel halvleg.
Det mest bekymrende er at man endnu engang er klart næstbedst.
Jeg kan slet ikke gennemskue taktikken eller game planen.
Uanset hvor man kigger hen, er modstanderne altid i overtal.
Der findes altid et gigantisk hul på midtbanen - hvorfor ligger man konstant 4-5 mand op mellem deres bagerste?
De deltager jo aldrig i spillet, og når de ikke findes andre steder på banen, bliver spillet det her forkrampede til siden og bag ud utroligt langsomme spil.
Det må være så nemt at spille i mod. Modstanderne skal jo bare vente på bolden bliver smidt væk, uden at lave ret mange defensive løb og så ellers gå direkte den anden vej.
At man ikke i det mindste prøver noget andet er mig en gåde, det kan jo ikke være mere tydeligt, at det bare slet ikke fungerer.
Det er nok lige rigeligt at kalde det sindssyge, men så måske mangle evnen til forandringer:
“Definitionen på sindssyge: At gøre det samme igen og igen og forvente et andet resultat”
Jeg kan slet ikke gennemskue taktikken eller game planen.
Uanset hvor man kigger hen, er modstanderne altid i overtal.
Der findes altid et gigantisk hul på midtbanen - hvorfor ligger man konstant 4-5 mand op mellem deres bagerste?
De deltager jo aldrig i spillet, og når de ikke findes andre steder på banen, bliver spillet det her forkrampede til siden og bag ud utroligt langsomme spil.
Det må være så nemt at spille i mod. Modstanderne skal jo bare vente på bolden bliver smidt væk, uden at lave ret mange defensive løb og så ellers gå direkte den anden vej.
At man ikke i det mindste prøver noget andet er mig en gåde, det kan jo ikke være mere tydeligt, at det bare slet ikke fungerer.
Det er nok lige rigeligt at kalde det sindssyge, men så måske mangle evnen til forandringer:
“Definitionen på sindssyge: At gøre det samme igen og igen og forvente et andet resultat”
- Redtothebone
Spillet er ikke imponerende men synes godt nok også Oliver er en skandale, der skal jo fløjtes af ved målet når der er en hovedskader, Oliver stopper endda op og kigger og kan se han tager sig til hovedet og løber så bare videre.
Så giver han frispark til lorteklubben efter Mac allister bliver sparket ned lige foran ham.
Da Isak kommer fri vinker de offside, der er aldrig en skid offside og de stopper den efterfølgende chance.
Selvfølgelig krydreret med at de får lov t trække tiden hele tiden og smider sig for det mindst, og ja rotten Bruno er selvfølgelig konstant henne ved dommeren.
I guder hvor jeg han den pis klub og Oliver der ingen greb har om kampen.
Så giver han frispark til lorteklubben efter Mac allister bliver sparket ned lige foran ham.
Da Isak kommer fri vinker de offside, der er aldrig en skid offside og de stopper den efterfølgende chance.
Selvfølgelig krydreret med at de får lov t trække tiden hele tiden og smider sig for det mindst, og ja rotten Bruno er selvfølgelig konstant henne ved dommeren.
YNWA
- Redtothebone
Vil gerne se Chiesa og Frimpong på banen der mangler fart og vildskab
YNWA
- Redtothebone
Stemning på stadion lyder også helt død
YNWA
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Du glemmer: Da keeper Lammens løber med bolden, taber den og så bare samler den op igen og løber videre!!Redtothebone skrev: ↑søndag, 19. okt, 2025 18:33Selvfølgelig krydreret med at de får lov t trække tiden hele tiden og smider sig for det mindst, og ja rotten Bruno er selvfølgelig konstant henne ved dommeren.
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
Den her kontra (hvis vi kan kalde den det) er vel også et godt eksempel på, at vi har solgt al hurtighed væk. Så fladt og langsomt når Gakpo og Salah forsøger at løbe kontra og Mac Allister skal servicere dem.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Vi har heller ikke heldet med os
Imod moderne fodbold.
Vi har jo en lynhurtig mand - Frimpong, men han får ikke meget spilletid.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 19. okt, 2025 18:40Den her kontra (hvis vi kan kalde den det) er vel også et godt eksempel på, at vi har solgt al hurtighed væk. Så fladt og langsomt når Gakpo og Salah forsøger at løbe kontra og Mac Allister skal servicere dem.
- Redtothebone
Ja der har været så meget det er svært at huskeCynwal skrev: ↑søndag, 19. okt, 2025 18:40Du glemmer: Da keeper Lammens løber med bolden, taber den og så bare samler den op igen og løber videre!!Redtothebone skrev: ↑søndag, 19. okt, 2025 18:33Selvfølgelig krydreret med at de får lov t trække tiden hele tiden og smider sig for det mindst, og ja rotten Bruno er selvfølgelig konstant henne ved dommeren.
YNWA
Slot er fatsvag for ikke at starte Chiesa
Sent from my iPhone using Tapatalk
LORT
Vi er så jammerligt uduelige i det forsvar
"We're not racist, we only hate the mancs"
- JudgeArdaStudge
Anfield var et fort under Klopp.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Slot begynder at ligne Rodgers…