Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Mon Kramer er i godt humør?
Det her er vel Spurs første sejr over Gunners i 50 år. (cirka)
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Det tæller ikke når det er i Mickey Mouse cuppen.mig_der skrev:Mon Kramer er i godt humør?
Du kan bande på at det gælder!El Jefecito skrev:Det tæller ikke når det er i Mickey Mouse cuppen.mig_der skrev:Mon Kramer er i godt humør?

Uanset hvilke 22 mand der løber på banen, har INGEN lyst til at tabe denne runde.
Hov hov - det er kun 8 år siden vi sidst slog demmig_der skrev:Mon Kramer er i godt humør?

Det var til gengæld et flot mål af Bendtner, som efterhånden har for vane at score mod Spurs, bare synd det var i den forkerte endeEl Jefecito skrev:Det tæller ikke når det er i Mickey Mouse cuppen.mig_der skrev:Mon Kramer er i godt humør?

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Ja, han må være populær hos Spurs-fans'ne.
Og jeg er sgu osse ved at blive lidt glad for ham. De sidste to gange, jeg tilfældigt er zappet over i en Arsenal kamp har Bendtner hhv. fået rødt kort og scoret selvmål.
Og jeg er sgu osse ved at blive lidt glad for ham. De sidste to gange, jeg tilfældigt er zappet over i en Arsenal kamp har Bendtner hhv. fået rødt kort og scoret selvmål.
Super resultat.. 5-1 over arsenal er altså super godt gjort, også selvom arsenal ikke stillede med det beste hold.
ser helst at Spurs vinder cupen. Chelski må i hvert fald ikke
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Endelig fik Tottenham lidt succes. Måske kan de også endelig vinde et trofæ for de fik da i hvert fald endelig slået Arsenal efter mange års ventetid men på hvilken måde. Arsenal blev godt nok trynet i en grad som jeg slet ikke troede kunne lade sig gøre. Bendtner gjorde sig godt nok også uheldigt bemærket med både selvmål og infight med sin egen holdkammarat Adebayor.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
Nu skal Chelsea først lige kvalificere sig til finalen, Det er ikke nemt at skal til Goodison og "kun" føre med 1 mål.93'Kofoed skrev:Super resultat.. 5-1 over arsenal er altså super godt gjort, også selvom arsenal ikke stillede med det beste hold.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
Men det lykkedes for Chelsea. Vandt her til aften ude over Everton 1-0 på mål af J Cole.Jonas Lassen skrev:Nu skal Chelsea først lige kvalificere sig til finalen, Det er ikke nemt at skal til Goodison og "kun" føre med 1 mål.93'Kofoed skrev:Super resultat.. 5-1 over arsenal er altså super godt gjort, også selvom arsenal ikke stillede med det beste hold.
-
- Alder: 32
Derby er bagud 0-3 til Preston.
Ikke så overraskende

Ikke så overraskende

Og han skulle efter sigende endda være Liverpool-fan. Jo, en spiller, som jeg også gerne så i Liverpool.Guffi182 skrev:Hvor ville jeg gerne have Keane til Liverpool
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Udligning ved Tevez.
I øjeblikket ligner det en rundbarbering af Tottenham
I øjeblikket ligner det en rundbarbering af Tottenham

The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process