Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
OT: Kom lige til at bevæge mig ind på Scums danske debatforum. Det skulle jeg så ikke have gjort. Det er jo rystende læsning.
Sjovt at de "hader" Gerrard så meget. Det må være træls at have så meget misundelse i sig. Derudover er det bare et ufatteligt lavt niveau de fleste skriver på.
Det er vel ikke værre end at I "hader" Ronaldo så meget?
Problemet består vel i, at der er rigtig mange på ot.dk der ikke kan indse at Steven Gerrard er en af de bedste centrale midtbanespillere i verden. Hvorimod de fleste herinde godt kan se c. ronaldo er en af de allerbedste kantspillere i verden.
Der er den store forskel.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Er der ingen der følger med i kampen mellem City og Blackburn?
Jeg er lige kommet hjem fra fodboldtræning - de gamle knogler skal jo holdes i gang, da det ellers gør afsindigt ondt at komme i form igen - og så højdepunkter fra 1. halvleg.
Foreløbig fører City med 2-1. Bedømt på højdepunkterne ser specielt Petrov men også Vassel skarpe ud.
Men det ku da være godt om City blev punkteret på hjemmebane inden på søndag - så kom nu Blackburn.
clauzen skrev:Manch. City - Blackburn var en OK kamp. Petrov var forskellen i første halvleg på de to hold. Finnan/Arbeloa skal have ham lukket ned på søndag.
Santa Cruz 2 x hovestød v. forreste stolpe. Måske ærgerligt med Crouch's karantæne på søndag.
Tjaa der er jeg ikke helt enig, syntes ikke det er måden vi skal slå dem på.
Der er altså gode chancer for pointtab til ét -og to i tabellen i dag, hvorimod Chelsea nok ikke laver samme brøler mod Newcastle, som mod Aston Villa, men nu får vi se.
Everton kan ihvertfald godt tage mindst 1 point fra Arsenal, og med lidt held kan West Ham altså godt drille ManU..
Senest rettet af Pongolle lørdag, 29. dec, 2007 18:18, rettet i alt 2 gange.
Chelsea er uden Lampard, Cudicini, Terry, Drogba, Malouda, Cech, Carvalho og A Cole! Alligevel kan de stille et fornuftigt hold. Ikke mange hold ville kunne klare det, men heldigt for dem at de ikke møder skarpere hold end Nyborg i dag
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.