Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
DaBonks
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 34
Hekkem, og andre der ser mere fodbold end mig selv, har du set Younes Belhanda spille?
Jeg kender ham kun af navn og så fra YouTube, men umiddelbart er han kropsstærk, hurtig på fødderne og god med bolden, samt angrebsivrig og direkte. Han har vist også haft en fod i nogle af alle Olivier Girouds mål for Montpellier.
Han kunne være et alternativ til nogle af de andre franske talenter som nok ryger til de rigere klubber.
-
Hekkem
- Alder: 51
God med snævre driblinger. Han minder meget om en ung Muhammed Zidan.
Han kan spille offensive midtbane, eller kant. Han spiller oftest venstre kant i en 4-2-3-1 formation for Montpellier. Han har vision, teknik og har et godt drive. Flere franske sites mener han minder meget om Robert Pires.
Første gang jeg lagde mærke til ham var for et par år siden til Toulon ungdomsturnering i Frankrig. Her spillede han for Frankrig på den centrale midtbane. Scorede ikke nogle mål, men Frankrig nåede semifinalen, hvor de blev slået af Danmark. Belhanda var dog ikke med mod Danmark på grund af karantæne for to gule kort tidligere i turneringen. Han blev valgt som turneringens tredje bedste spiller.
Han har siden valgt at spille for Morroco. Han var med i ANC for Morroco. Han var en af lyspunkter for Morroco, der ikke rigtig leverede varen og vandt kun den sidste kamp i gruppespillet, på et mål af Belhanda. Der samtidigt også var hans første mål for Morroco.
Barcelona, Bayern München og Arsenal skulle være ude efter ham. Han har dog udtalt han helst vil blive i Montpellier.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
DaBonks
- Geografisk sted: Århus
Tak for rapporten

-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Sats ALT på Kagawa, om han så skal springe banken, lønmæsigt, må han blive LFC spiller. hvis han "kun" får 15 mill årligt og vi kommer i CL, er det jo egentligt ligegyldigt han får en monster hyre. Eden er hyppet for vildt, mit bud er Kagawa er minimum lige så god, og vel nok også en del bedre.
Jeg foretrækker ihverfald klart Kagawa over Hazard
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Jesper
Jeg håber at ny sportsdirektør i samarbejde med Kenny eller en ny manager vil arbejde med at få et 4-2-3-1 system som fast spilsystem og at vi kun skal købe spillere, som passer til det system. Og her mangler vi efter min mening noget hurtighed og kreativitet. Jeg syntes at en spiller som Victor Moses kunne være et bud på en venstrekant og han er vist transferfri til sommer. Han har i hvert fald imponeret mig med sin sublime hurtighed og kreativitet. På den anden fløj mangler vi ligeledes en hurtig spiller, selv om Downing til tider viser lidt af hvad jeg forventer. Jeg kunne godt se Lennon få en rød trøje på.. Jeg hælder aller mest til nogle af de super geniale fund, som hvert år spyttes ud af La
Messia.. De kan vel ikke alle få fast spilletid, så måske der var en lille mulighed..
Og så mangler der en med kreativitet og målscorerinstinkt: Denne "race" er dyr, for det er jo en type alle vil have, men sådan som jeg ser det, så er det et must. Her kunne man måske vende blikket mod Spanien, hvor der er et væld af de rette typer. At se Europas League har i år for mig været en åbenbaring og at se de spanske hold, som ligger lige under de to store har været interessant. Er det her vi skal lede?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Kongegaard
- Alder: 37
af Kongegaard » søndag, 22. apr, 2012 22:16
Ud til sommer:
Kuyt, Downing, Carroll, Maxi og Adam
Ind til sommer:
Higuain, Hazard, Cavani, Eriksen og Alonso ..
Bum bum, og så er der ikke mere at snakke om der!
Gerrard og Agger er Liverpool
-
Skovdal
- Geografisk sted: Esbjerg
Kongegaard skrev:Ud til sommer:
Kuyt, Downing, Carroll, Maxi og Adam
Ind til sommer:
Higuain, Hazard, Cavani, Eriksen og Alonso ..
Bum bum, og så er der ikke mere at snakke om der!
He-he ... Du er godt nok optimistisk

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
Krelle
- Geografisk sted: Vejle
Jeg har set en del af Dortmunds kampe i denne sæson, og man kan kun være imponeret. Jeg er 100 % af den holdning at Liverpool skal gøre alt for at hente Kagawa til klubben. Han er evig farlig og er virkelig den kreative offensive spiller vi mangler.
Derudover skal en farlig kant hentes, her hopper jeg med på Adam Johnson vognen. Manden imponerer næsten hver gang for City når han endelig spiller, og det viser virkelig han er værd at byde på.
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » mandag, 23. apr, 2012 20:47
Men nu skal vi også være realistiske. Dortmund har vundet ligaen to år i træk og er direkte i Champions League, mens vi kan tilbyde Europa League og en outsider til 4. pladsen næste sæson, hvis alt går godt. Hvorfor skulle vi være relevant for Kagawa? Ligaen i sig selv har selvfølgelig indflydelse, men det kræver, at hverken scum, City, Chelski, Tottenham og Arsenal er interesseret, før en spiller som ham vil overveje Liverpool.
Jeg er godt nok spændt på at se, hvad der sker i næste transerfervindue, for der skal satme punges ud, hvis vi skal hente nogle store navne.
Liverpool Football Klopp
-
Mercu
AndreasN skrev:Men nu skal vi også være realistiske. Dortmund har vundet ligaen to år i træk og er direkte i Champions League, mens vi kan tilbyde Europa League og en outsider til 4. pladsen næste sæson, hvis alt går godt. Hvorfor skulle vi være relevant for Kagawa? Ligaen i sig selv har selvfølgelig indflydelse, men det kræver, at hverken scum, City, Chelski, Tottenham og Arsenal er interesseret, før en spiller som ham vil overveje Liverpool.
Jeg er godt nok spændt på at se, hvad der sker i næste transerfervindue, for der skal satme punges ud, hvis vi skal hente nogle store navne.
*host* 4.plads *host*
Vi de seneste tre sæsoner ikke været i nærheden af 4.pladsen, ret beset er vi faktisk kun kommet længere væk fra den. Efterhånden må en god sæson siges at være en placering i top 6
Medmindre vi får en ny træner, og køber stærkt ind til sommer altså - hmm, jeg tvivler

-
AndreasN
af AndreasN » mandag, 23. apr, 2012 21:44
Det er også, derfor jeg skriver, vi er outsidere til 4. pladsen. Tottenham, Arsenal, Chelski og Newcastle er vel de seriøse kandidater, mens vi må betragtes som outsidere. Muligt at jeg er optimist.
Liverpool Football Klopp
-
Ynwa-23
- Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
- Alder: 33
af Ynwa-23 » tirsdag, 24. apr, 2012 00:20
AndreasN skrev:Det er også, derfor jeg skriver, vi er outsidere til 4. pladsen. Tottenham, Arsenal, Chelski og Newcastle er vel de seriøse kandidater, mens vi må betragtes som outsidere. Muligt at jeg er optimist.
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.
-
AndreasN
af AndreasN » tirsdag, 24. apr, 2012 07:41
Hvordan vil du argumentere mod, at Newcastle ikke vil være blandt favoritterne næste år? De ligger til 4. Pladsen i år, og den har de imø også fortjent. Newcastle er en klasse eller to højere end os - tag bare et hurtigt kig på deres angribere ift vores.
Liverpool Football Klopp
-
Krelle
- Geografisk sted: Vejle
AndreasN skrev:Men nu skal vi også være realistiske. Dortmund har vundet ligaen to år i træk og er direkte i Champions League, mens vi kan tilbyde Europa League og en outsider til 4. pladsen næste sæson, hvis alt går godt. Hvorfor skulle vi være relevant for Kagawa? Ligaen i sig selv har selvfølgelig indflydelse, men det kræver, at hverken scum, City, Chelski, Tottenham og Arsenal er interesseret, før en spiller som ham vil overveje Liverpool.
Du har helt ret, det er svært at se, hvordan vi skal kunne hente en spiller, som netop har vundet to mesterskaber og er med i CL. Derfor er det også svært at være optimistisk, når vi kun kan tilbyde EL.
Det bliver rigtig spændende, at se hvor aktive vi bliver i transferperioden, og om man har lært af tidligere fejl.