Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Det er i det her afsnit, men ikke det her klip... Mener det er i forbindelse med et klip med Sunderland, at Breinholt spørger om han holder med et hold i England og han svarer Liverpool
Arda skrev:Sevans, det vil jeg jo gerne ha' set så.
Sagde disse to ikke det samme, det mener jeg helt bestemt, de gjorde:
Toft får lidt street cred, hvis han er Liverpool fan, men han er vidst mere nostalgisk, end han er god til sit job, no offence, Toft.
Jo, ihvertfald ham til højre sagde det. FCK og Liverpool så blev det ikke bedre.. Så han får også lige et hak i respekt bogen, for Liverpool vel at mærke
ScouserTommy skrev:Gad vide om City er ved at lave en LFC? 4 100% chancer brændt inden der var spillet 4 minutter, det har selv vi vist ikke præsteret endnu...
...og fører nu 1-0 efter et mål, hvor det er en Bolton spiller der rør den sidst!
... jeg tror dog ikke David Ngog kan gøre van Persie kunsten efter
Christ, hvor er man dog bare fuldstændig tom indvendig!
ScouserTommy skrev:Gad vide om City er ved at lave en LFC? 4 100% chancer brændt inden der var spillet 4 minutter, det har selv vi vist ikke præsteret endnu...
...og fører nu 1-0 efter et mål, hvor det er en Bolton spiller der rør den sidst!
... jeg tror dog ikke David Ngog kan gøre van Persie kunsten efter
Christ, hvor er man dog bare fuldstændig tom indvendig!
Samme følelse jeg sidder med. Ikke rasende som efter kampene mod fx Bolton eller Swansea, bare tom. Som om det hele bare er ligemeget nu. I hvert fald hvad PL angår. Vi skal stadig satse 110% på FA Cuppen.
ScouserTommy skrev:Nicklas Bendtner sikkert på straffespark.
Er han alligevel en spiller LFC kunne bruge?
Nu er fodbold jo ikke ligesom håndbold eller amerikansk fodbold, så man kan hive en gut ind for at tage et straffe (field goal) og så efterfølgende rive ham ud på bænken igen, når dem med de almindelige spilkompetencer skal til.
ScouserTommy skrev:Nicklas Bendtner sikkert på straffespark.
Er han alligevel en spiller LFC kunne bruge?
Nu er fodbold jo ikke ligesom håndbold eller amerikansk fodbold, så man kan hive en gut ind for at tage et straffe (field goal) og så efterfølgende rive ham ud på bænken igen, når dem med de almindelige spilkompetencer skal til.
Bare det var. Så kunne vi sætte en halvskadet MBE ind og sparke straffe (jeg betragter ikke hans spark mod Cardiff som en afbrænder, men som en superredning af keeperen...)
edit: Pogrebnyak på 5 mål i 3 kampe indtil nu. Sq en giftig herre Fulham har fundet der. Hvem der bare havde en angriber med sådan et scoringssnit...
Der er seriøst stor forksel på effektiviteten hos os også Manchester United, her idag mod Tottenham. Manchester United har meget lidt spil, men scorer så til gengæld nærmest hver gang, de har bevæget sig op i modstanderens straffesparksfelt.
Liverpool igår (og store dele af sæsonen), det stik modsatte.