Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 22. jun, 2012 19:57

Jf. Marca er Real Madrid på vej til at skrive kontrakt med Modric.

Det betyder, at Real vel snart er ved at have lidt for mange centrale midtbanespillere. Det kunne måske åbne op for, at det kunne være muligt at hente spillere som Granero, Sahin eller Lass, der blot ser ud til at rykke endnu længere væk fra Reals hold. Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at se én af de tre i den røde trøje.

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » fredag, 22. jun, 2012 23:16

Aggerdoo skrev:Jf. Marca er Real Madrid på vej til at skrive kontrakt med Modric.

Det betyder, at Real vel snart er ved at have lidt for mange centrale midtbanespillere. Det kunne måske åbne op for, at det kunne være muligt at hente spillere som Granero, Sahin eller Lass, der blot ser ud til at rykke endnu længere væk fra Reals hold. Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at se én af de tre i den røde trøje.
Lass, nej tak.. Selvom han er i Madrid synes jeg slet ikke han er en spiller vi kunne få gavn af.
Granero ville være en OK spiller at. Kunne tilføje lidt i bredden, men mere tror jeg heller ikke.
Nuri Sahin ville være en meget spændende spiller at få.. :) Han er de 3 nævnte spillere jeg helst så til Liverpool :)
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 23. jun, 2012 11:19

Fredag 22. juni

Det 20-årige stortalentet James Rodriguez skal følges av Man U, som kan være beredt på å legge inn et bud på £20M. Vingen/spissen fra Columbia skal imidlertid også interessere Liverpool, og det antydes at det kan komme et bud fra Anfield på £23M. Ifølge agenten til spilleren kan det være aktuelt for Porto å selge.
sportsnewsireland.com

Smid boksen og hent en af fremtidens store stjerner.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 23. jun, 2012 11:41

Kelly skrev:Fredag 22. juni

Det 20-årige stortalentet James Rodriguez skal følges av Man U, som kan være beredt på å legge inn et bud på £20M. Vingen/spissen fra Columbia skal imidlertid også interessere Liverpool, og det antydes at det kan komme et bud fra Anfield på £23M. Ifølge agenten til spilleren kan det være aktuelt for Porto å selge.
sportsnewsireland.com

Har du set ham spille?
Fan af Manchester United

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 23. jun, 2012 12:16

AllanShore skrev:

sportsnewsireland.com

Har du set ham spille?
Ja det har jeg faktisk. Godt nok kun i en kamp. Han er lynhamrende hurtig og kan drible. Rigtig rigtig spændende spiller. I øvrtigt lavede Messi for nyeligt en kamp, hvor overskuddet gik til børn. Det var 2 stejrnespækket hold, James var på det ene hold.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » lørdag, 23. jun, 2012 12:57

Én kamp er vel ikke nok til at bedømme en spiller og sige, vi skal smide et kæmpe beløb efter ham. Det er godt nok noget af et sats, synes jeg.

Det er vel det samme, hvis nogen så Jack Robinsons debut mod Arsenal og var klar med et bud på 150 mio kr.

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 23. jun, 2012 13:27

Aarhus skrev:Én kamp er vel ikke nok til at bedømme en spiller og sige, vi skal smide et kæmpe beløb efter ham. Det er godt nok noget af et sats, synes jeg.

Det er vel det samme, hvis nogen så Jack Robinsons debut mod Arsenal og var klar med et bud på 150 mio kr.
Nu er det jo ikke mig der skal bedømme spillerne Liverpool evt henter. Jeg kan kun have min egen mening, og den står i ovennævnte.

Liverpool transfer news
According to sky Italia AS Roma have won the full ownership rights of Fabio Borini for 4.9m Euro. #LFC

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 23. jun, 2012 14:05

sportsnewsireland.com

Det at han har lavet 13 kasser i 34 kampe i ligaen, er da fine tal af en kant må man sige.
Verden er smask fuld af hyklere....

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 23. jun, 2012 15:52

Da det er tvivlsomt om Lucas når at blive spilleklar til sæsonstart. Af den grund ser jeg det som en af sommerens vigtigste signings, at vi henter en habil gardering på DM positionen. Derudover rater jeg også en hurtig og udfordrende kant højt.

Kunne vi hente Lassana Diara og Adam Johnson ville jeg være over the moon! Specielt Lass har jeg altid haft et godt øje til.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » lørdag, 23. jun, 2012 16:21

Måske en def midt ville være en vigtig signing, men jeg rater personligt kanterne højest. Downing skal tage sig sammen, Sterling må gerne blomstre fra nu af, og så mangler vi i hvert fald 1, hvis ikke 2 gode-udfordrende kantspillere... kan godt lide Downing typen, der, hvis han er i topform, slår rigtigt mange gode indlæg fra kanten, men 1 af disse i vores trup er nok. Det er mere end lidt ældre og mere erfaren udgave af Sterling jeg synes vi skal lede efter... er D. Sturridge fra Chelsea ikke ret god? Når jeg ser på vores kampe, så spiller vi ret godt og dominerer meget, men det er som om at vores kanter ikke er flashy nok, der mangler lige de 2 store trusler derude, som kan drible sig forbi et par mand og skabe en fremragende angrebssituation til Carroll og little luis. Så tror jeg egentlig det der selvtillidsproblem, nogen mener de 2 angribere har, forsvinder. Tror faktisk vi går en god sæson imøde. Men det kræver nogle kanter med pace og flair.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 23. jun, 2012 20:04

sportsnewsireland.com

Jeg tror simpelthen ikke på, at vi har en chance for at hente ham. Det er han for stort et talent til, og der vil formentlig være større klubber end os ude efter ham.

Ikke desto mindre, ville han være en fantastisk tilføjelse. Han er præcis den type spiller vi står og mangler, og han har et kolossalt potentiale. For min skyld, må vi MEGET gerne smide 200 mio. efter ham. Hellere ham end Johnson, Sturridge eller Afellay!

Bruce
Alder: 50

Indlæg af Bruce » lørdag, 23. jun, 2012 23:05

Thommo skrev:

sportsnewsireland.com

Det at han har lavet 13 kasser i 34 kampe i ligaen, er da fine tal af en kant må man sige.
Tja - under normale omstændigheder er det da et fint scoringssnit, men nu er det jo altså for Porto i den portugisiske liga, hvor de 3-4 største klubber har mange uforholdsmæssigt nemme kampe, så 13 mål i 34 kampe er vel svært direkte at sige supergodt/OK/skuffende til.

Jeg synes dog det kunne være en meget spændende spiller at få til klubben - selvom jeg blankt erkender primært kun at have set ham spille mod de små hold i Portugal, hvor han har været vældig god.

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 24. jun, 2012 00:17

Bruce skrev:
Thommo skrev:

sportsnewsireland.com

Tja - under normale omstændigheder er det da et fint scoringssnit, men nu er det jo altså for Porto i den portugisiske liga, hvor de 3-4 største klubber har mange uforholdsmæssigt nemme kampe, så 13 mål i 34 kampe er vel svært direkte at sige supergodt/OK/skuffende til.

Jeg synes dog det kunne være en meget spændende spiller at få til klubben - selvom jeg blankt erkender primært kun at have set ham spille mod de små hold i Portugal, hvor han har været vældig god.
Øh hej, 13 mål er mere end hvad nogen af vores angribere kunne præstere i år i PL, i mindre kampe endda. Så jeg vil da mene 13 mål i 34 kampe er ret godt klaret for en kant! Ikke engang en angriber. Kan godt være der er nemmere kampe for topholdene dernede, men vil heller ikke sige at der er få nemme kampe i PL, for topholdene altså, og på papiret!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » søndag, 24. jun, 2012 10:22

thefugle skrev:
Bruce skrev:
Thommo skrev:

sportsnewsireland.com

Øh hej, 13 mål er mere end hvad nogen af vores angribere kunne præstere i år i PL, i mindre kampe endda. Så jeg vil da mene 13 mål i 34 kampe er ret godt klaret for en kant! Ikke engang en angriber. Kan godt være der er nemmere kampe for topholdene dernede, men vil heller ikke sige at der er få nemme kampe i PL, for topholdene altså, og på papiret!
http://football.indesit.com/eu/2012/01/ ... ekulajevs/

Køøøøøøøøøøøb!
Imod moderne fodbold.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 24. jun, 2012 11:38

glemmer vi ikke vi har en af fremtidens stjerner på wing'
Raheem Sterling
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar