Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hekkem skrev:Når nu citat funktionen tillader 10 citater, kunne det så ikke være en god ide at på sætte en 'nyt indlæg' knap, ved siden af citat knappen?
Tror der er rigtig mange der vælge blot at trykke citere, da citer knappen er syndlig ved alle indlæg der bliver lavet.
Det er bare ikke så simpelt, som det måske kunne virke til.
Men jeg skal have det i baghovedet.
Du kan kopier "Skriv indlæg" knappens style kode (template) og sæt koden ind ved siden af "citer". Du skal selvf. lave et nyt passende ikon. Kan godt hjælpe dig med koden hvis det har en en interesse
Hekkem skrev:Når nu citat funktionen tillader 10 citater, kunne det så ikke være en god ide at på sætte en 'nyt indlæg' knap, ved siden af citat knappen?
Tror der er rigtig mange der vælge blot at trykke citere, da citer knappen er syndlig ved alle indlæg der bliver lavet.
Det er bare ikke så simpelt, som det måske kunne virke til.
Men jeg skal have det i baghovedet.
Ja, så var det faktisk ikke så bøvlet alligevel....
Så folk selv kan finde de steder de vil se kampen på hvis de af forskellige årsager skal se den over nettet. slipper for mange spørgsmål omkring streamning af kampe, i kamp trådene.
Skal gerne lave en "manuel" til hvordan de forskellige ting virker hvis det er. Her tænkes de programmer som man kan bruge.
Så folk selv kan finde de steder de vil se kampen på hvis de af forskellige årsager skal se den over nettet. slipper for mange spørgsmål omkring streamning af kampe, i kamp trådene.
Skal gerne lave en "manuel" til hvordan de forskellige ting virker hvis det er. Her tænkes de programmer som man kan bruge.
Vi kan ikke tillade os at linke til noget der er ulovligt, og reelt skal jeg også være efter jer som gør det..... (men jeg kan godt følge din tankegang)
Kunne man forestille sig et undeforum til alle de der irreterende Pub diskusioner? Ved godt den har været oppe at vende før. Det er bare så utrolig træls de nærmest har overtaget Diverse afdelingen med alt deres (for os andre ligegyldige) snak.
El Jefecito skrev:Kunne man forestille sig et undeforum til alle de der irreterende Pub diskusioner? Ved godt den har været oppe at vende før. Det er bare så utrolig træls de nærmest har overtaget Diverse afdelingen med alt deres (for os andre ligegyldige) snak.