Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Surf » fredag, 21. dec, 2012 11:23

AllanShore skrev:Helt ærligt, hvis tanken er at snyde med lodtrækningen, tror I så at man til generalprøven laver den præcis samme trækning? Og i samme flæng offentliggøre den? I så fald burde de nok ansætte nogle nye i fusker afdelingen.
Nej selvfølgelig ikke, men der er jo ingen her inde der ikke ved, at det er en tilfældighed med en vis sandsynlighed. Det er jo næsten at tro at vi er idioter.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 21. dec, 2012 16:31

IanRush skrev:
AndreasN skrev:Mistænksomt at generalprøven til Champions League lodtrækningen viste nøjagtigt samme lodtrækning som den endelige.
Kunne du ikke forklare mig, hvorfor det er mistænktsomt?
Det står ikke soleklart? Men min mening om UEFA er også, at de er bundkorrupte.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » fredag, 21. dec, 2012 17:46

AndreasN skrev:
IanRush skrev:
AndreasN skrev:Mistænksomt at generalprøven til Champions League lodtrækningen viste nøjagtigt samme lodtrækning som den endelige.
Hvis de er korrupte, så må det jo betyde, at nogen har betalt dem for at opnå noget. Jeg har lidt svært ved at se, hvem det i så fald skulle være i dette tilfælde? 'The usual suspects' (Barcelona, Bayern, Real Madrid og ManU) har jo ikke ligefrem fået fantastiske lodtrækninger.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

IanRush

Indlæg af IanRush » fredag, 21. dec, 2012 19:04

AndreasN skrev:
IanRush skrev:
Nej det gør det ikke. Derfor jeg beder dig uddybe det. Hvad får de ud af, at generalprøven og den rigtige lodtrækning er ens?

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 21. dec, 2012 19:31

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 888552.ece

Nedtur for et flot spillende malaga hold. men håber bare det rammer nogen af de større købeklubber...

og AD meireles, fy skamme

http://www.bold.dk/nyt/Maratonstraf-til ... e-Meireles
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 21. dec, 2012 20:09

thefugle skrev: og AD meireles, fy skamme

http://www.bold.dk/nyt/Maratonstraf-til ... e-Meireles
Har set episoden på youtube, og kan selv med den bedste vilje, ikke se han spytter. Og flot med så lang en straf :roll: Så skal glidende tacklinger give 2-300 kampes karantæne til sammenligning, og skaller livstid i fængsel, og det barton gjorde dødsstraf.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » fredag, 21. dec, 2012 21:14

Thommo skrev:Har set episoden på youtube, og kan selv med den bedste vilje, ikke se han spytter. Og flot med så lang en straf Så skal glidende tacklinger give 2-300 kampes karantæne til sammenligning, og skaller livstid i fængsel, og det barton gjorde dødsstraf.
Det kan jeg heller ikke, men principielt sanktioners handlinger mod dommeren vel altid hårdere.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 22. dec, 2012 09:22

Thø-hø!
The Special One er ude med en lille snitter til Rafa:
"Jose Mourinho, 49, tells Chelsea manager Rafael Benitez to concentrate on his own job after the Spaniard made comments about the Real Madrid manager and his possible availability in the summer.
"As a Chelsea fan all I can say is that I hope he wasn't thinking about Real Madrid during the Corinthians game," said Mourinho."
(http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/gossip/)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » lørdag, 22. dec, 2012 09:28

IanRush skrev:
AndreasN skrev:
IanRush skrev:
Nej det gør det ikke. Derfor jeg beder dig uddybe det. Hvad får de ud af, at generalprøven og den rigtige lodtrækning er ens?
Det må UEFA jo vide. Jeg finder det bare mistænksomt. Andet har jeg ikke sagt.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » lørdag, 22. dec, 2012 09:45

Cynwal skrev:Thø-hø!
"Jose Mourinho, 49, tells Chelsea manager Rafael Benitez to concentrate on his own job after the Spaniard made comments about the Real Madrid manager and his possible availability in the summer.
"As a Chelsea fan all I can say is that I hope he wasn't thinking about Real Madrid during the Corinthians game," said Mourinho."
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 22. dec, 2012 10:29

Cynwal skrev:Thø-hø!
:lol:

Mourinho kunne godt begå sig som komiker. En person med kant, som der ikke er mange af i dagens fodbold.

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 22. dec, 2012 11:26

- [GFH Capital's] intentions, if successful in its acquisition, is to move the club back to the Premier League as quickly as possible and help to build a sustainable future for the club, both on and off the field. This is expected to not only benefit the club and the surrounding community, but also the entire city of Leeds.

- Our parent company GFH has successfully steered through tough economic times and we find ourselves in a position of strength and in an enviable market position to lead on fantastic deals such as this. = Vi har røven fuld af penge, Man City style

Think its safe to say. Vi siger velkommen tilbage Leeds United til den bedste engelske liga hvis ikke allerede næste år, så i 2013/14.

Personligt synes jeg det er røv fedt, den klub mangler lidt i den bedste række. Dog synes jeg os det er lidt synd at det skal være pga oliefolket. Men anyways så håber jeg de kommer op, tror os som de siger i artiklen, GFH Capital, så vil de gerne "awaken the sleeping giant", og tror faktisk os, ihvert fald der vil være mange engelsk spillere der kunne lokkes af en høj løn, og muligheden for at være på det leeds hold der kommer op i PL.

OM de så kan holde sig i PL det ved man jo ikke, mange penge har jo ikke gjort QPR PLs bedste, eller Soto for den sags skyld. Men held og lykke til Leeds, har altid ønsket dem tilbage.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 23. dec, 2012 09:54

Hold nu kæft altså! Det er jul, og ikke 1. april:
"England can win the 2014 World Cup, says Roy Hodgson"
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20824602
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » torsdag, 27. dec, 2012 22:36

Sunderland har ifølge SkySports givet karantæne til 38 personer, fordi de gentagende gange har stået op i løbet af kampen.

Føj, hvor jeg dog væmmes ved, at man på den måde bekæmper alt, hvad der hedder atmosfære og stemning til kampene i England med undskyldningen om, at det skyldes sikkerhedsmæssige grunde. Uha ja, jeg kan godt se, at jeg er i overhængende livsfarer, når jeg står op under FCKs kampe. :wall:

Derudover er det endnu mere langt ude, at man undskylder sig med, at supporterne, der ikke ønsker at stå op ikke får noget ud af kampene. Ved i hvad? Så må i sætte jer et andet sted, for her støtter vi rent faktisk spillerne på banen. Der er jo ingenting at sige til, at stemningsfyldte stadion i England efterhånden kan tælles på en hånd. Og nej, Anfield er ikke et af dem.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » fredag, 28. dec, 2012 10:43

AndreasN skrev:Sunderland har ifølge SkySports givet karantæne til 38 personer, fordi de gentagende gange har stået op i løbet af kampen.

Føj, hvor jeg dog væmmes ved, at man på den måde bekæmper alt, hvad der hedder atmosfære og stemning til kampene i England med undskyldningen om, at det skyldes sikkerhedsmæssige grunde. Uha ja, jeg kan godt se, at jeg er i overhængende livsfarer, når jeg står op under FCKs kampe. :wall:

Derudover er det endnu mere langt ude, at man undskylder sig med, at supporterne, der ikke ønsker at stå op ikke får noget ud af kampene. Ved i hvad? Så må i sætte jer et andet sted, for her støtter vi rent faktisk spillerne på banen. Der er jo ingenting at sige til, at stemningsfyldte stadion i England efterhånden kan tælles på en hånd. Og nej, Anfield er ikke et af dem.
Har du hørt om Hillsborough?

Besvar