af JudgeArdaStudge » onsdag, 18. dec, 2024 21:57
Gomez, Endo, Elliott og Morton har set rigtig stærke ud. En solid og kontrolleret første halvleg af hele holdet, der går meget frem i deres pres og derved kan Southampton ikke spille sig længere frem på banen, da de kun har en angriber alene på top. Det har været spil til et mål og heldigvis har vi grebet nogle af de chancer og eksekveret dem flot.
Nu håber jeg, at Chiesa kommer ind om ikke så længe. Danns må også gerne, samt vores akademiprodukt, der har været i klubben siden han var helt lille og derfor udelukkende er et produkt af vores eget fantastiske talentarbejde, nemlig vores helt egen Rio Ngumoha, som er vores helt egen...
Og så er det jo dejligt, at Tsimikas også er at finde på bænken, med tanke på Robertsons karantæne og skottens skrantende niveau. Egentlig gad jeg også godt se McConnell, han var spændende under Klopp, men jeg kan ikke huske om man kun har tre eller alle fem udskiftninger i Cup-kampe.
Mon ikke indskiftningerne bliver Chiesa og Tsimikas, så sidstnævnte lige kan få lidt bold i benene, da han må formodes snarligt at skulle spille venstrebacken igen.
Senest rettet af
JudgeArdaStudge onsdag, 18. dec, 2024 22:01, rettet i alt 2 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp