Nu du nævner den seneste kamp på Anfield mod Newcastle - det var den kamp vi skabte crazy mange chancer. Vi havde en xG på omkring 7. Kampen burde aldrig nogensinde have blevet spændende.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 26. feb, 2025 17:31Jeg be'r til de højere fodboldguder om en ny sejr i dag. Vi skal bare vinde! Jeg var på Anfield sidste gang Newcastle kom på besøg, og dengang vandt vi 4-2, og Isak scorede, og var en konstant trussel for vores forsvar. Ham skal vi have styr på!
@Cynwal
Utroligt at Salah har scoret 9 mål mod Leeds. De har stort set været i Championship i hele Salahs tid i den røde trøje.
LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden PL 27. spillerunde
Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden PL 27. spillerunde
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61

Dias isf Gakpo og Tsimikas isf Roberson og Szoboszlai isf Curtis Jones
Vi SMADRER det PIShold !
- Redtothebone
Så blev det lige en noget mere overkommelig opgave
YNWA
Der er medvind på cykelstien. Haaland ude, Isak ude
TAA bliver nok slået til plukfisk af Gordon, det er mere reglen end undtagelsen efterhånden. Resten af holdet må præstere.
Ja. Hvis vi så bare husker at træde i pedalerne skal det nok gå.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Det ligner straffe til Salah imo. Hvad tænker panelet?
- Redtothebone
Ja er jo helt gak han gav frispark den anden vej
YNWA
Klart straffe i min bog. Og så synes jeg ikke engang jeg er farvet.
Først går han ind og obstruerer Salah med begge arme uden øjne på bold overhovedet. Da der ikke havde den ønskede effekt, hiver han bare benene væk under Salah i stedet.
Alle dage et straffe.
Vi har ikke dommeren med os. Han dømmer frispark til Newcastle for det mindste, men har ikke samme standard den anden vej. Og så har han ved to tilfælde undladt at give gult til Newcastle ifm frispark der stoppede kontraløb.RedRedRed skrev: ↑onsdag, 26. feb, 2025 21:38Klart straffe i min bog. Og så synes jeg ikke engang jeg er farvet.
Først går han ind og obstruerer Salah med begge arme uden øjne på bold overhovedet. Da der ikke havde den ønskede effekt, hiver han bare benene væk under Salah i stedet.
Alle dage et straffe.
Kom så gutter, glimrende start - Newcastle har fået godt momentum de sidste 10 minutter, lad os ikke slippe gassen!!

"YNWA"
- Redtothebone
God med en pause ser en lille smule energi forladt ud
YNWA
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi arbejder stenhårdt. Vi kæmper alle mand! Nu må vi gerne skabe flere chancer. Og så er jeg glad for at Isak ikke er med. Han vil ikke bomme på de chancer Callum Wilson har fået.
Det ser fint ud idag. Lidt højere tempo, så punktere LFC den her kamp fuldstændig. 2-0 føringen skal gerne komme inden det 60. minut ellers kan der komme panik i den ligesom mod Everton 2-2 resultatet…..
Mo Salah skal sætte flere mål ind, han er oppe på 30 i alt(hele sæsonen) og Man U er på 33 mål i Premier League. Kæft det var en “mærkelig, men sjov” stats….
Mo Salah næste mål odds 5,5. Kæmpe banker; odds 2,1 på Mål/ assist i 2.H… Lad os smadrer dem!!!
Newcastle ser utrolig svage ud, uden Isak - så ser dem slet ikke som et CL kandidat iår…
Mo Salah skal sætte flere mål ind, han er oppe på 30 i alt(hele sæsonen) og Man U er på 33 mål i Premier League. Kæft det var en “mærkelig, men sjov” stats….
Mo Salah næste mål odds 5,5. Kæmpe banker; odds 2,1 på Mål/ assist i 2.H… Lad os smadrer dem!!!

Newcastle ser utrolig svage ud, uden Isak - så ser dem slet ikke som et CL kandidat iår…