67 - Harvey Elliott
Re: 67 - Harvey Elliott
Mål i jubilæumskamp nr 100
Vildt at han allerede har så mange kampe
Vildt at han allerede har så mange kampe
"We're not racist, we only hate the mancs"
Samme niveau som Grealish - bedre end Palmer og Loftus Cheek?Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 23. nov, 2023 12:08Det er vel ikke et krav. En del på det engelske landshold spiller ikke fast for deres klubhold. Harry Maguire har i store perioder siddet på bænken, men alligevel spillet på det engelske landshold. Det samme gælder Phil Foden, Kalvin Philips, Marcus Rashford og Cole Palmer.Redtothebone skrev: ↑onsdag, 22. nov, 2023 11:35Måske han lige skal blive god nok til Liverpool førstHr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 21. nov, 2023 23:44To mål af Elliott til aften mod Nordirland. Han må være tæt på det rigtige landhold.![]()
Jeg skriver heller ikke han skal have en fast plads. Men at han fortjener sin debut. Elliott har igennem længere tid gjort det godt for U21. Det samme kan siges om Jones.Oomph242 skrev: ↑onsdag, 22. nov, 2023 15:51Jeg tror han er langt bag i køen.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 21. nov, 2023 23:44To mål af Elliott til aften mod Nordirland. Han må være tæt på det rigtige landhold.
Med spillere som Mount, Foden, Bellingham, Sake, Grealish, K Phillips, Cole Palmer, Loftus-Cheek, Maddison og Henderson.
så skal der mange skader til før han får spilletid.
Men af dem du nævner, ser jeg Elliott klart bedre end Hendo, Loftus-Cheek, Philips, Palmer, Mount, og på samme niveau i øjeblikket som Grealish. Foden, Bellingham og Saka er bedre.
Det er bias, sorry to say.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det er dit perspektiv. Jeg er uenig.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Brug lige 3 minutter på at se samtlige vinkler af Harvey's drømmekasse fra weekenden mod Spurs:
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Så er skæbnen igen ond ved Harvey Elliot.
Han meldes ude i 6 uger, med en fraktur i foden, efter at have været afsted med England U21:

Fuld artikel: https://www.thisisanfield.com/2024/09/h ... jury-blow/
Han kan blive den helt store taber ifm skifte fra Klopp til Slot, uden at han har haft den store indflydelse på det.
Han meldes ude i 6 uger, med en fraktur i foden, efter at have været afsted med England U21:

Fuld artikel: https://www.thisisanfield.com/2024/09/h ... jury-blow/
Han kan blive den helt store taber ifm skifte fra Klopp til Slot, uden at han har haft den store indflydelse på det.
Vi SMADRER det PIShold !
Pis, det er virkelig dårligt nyt. Han burde passe fint til den ændrede spillemåde men har ikke rigtig fået spilletid endnu og så det her. Øv
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Redtothebone
Det er virkeligt en skam, for det var nu han ville begynde at få spilletid.
De første 3 kampe lader det til Slot har satset på stærkeste hold, fordi der kun var en kamp om uge, men nu kommer kampene på en snor resten af året, så det bliver brug for hele truppen. Lad os håbe Curtis er ved at være klar igen og Endo stepper op.
De første 3 kampe lader det til Slot har satset på stærkeste hold, fordi der kun var en kamp om uge, men nu kommer kampene på en snor resten af året, så det bliver brug for hele truppen. Lad os håbe Curtis er ved at være klar igen og Endo stepper op.
YNWA
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Der er også Nyoni. Ham tror jeg der er store forventninger til i klubben. Trent kan han rykkes ind i Slot's system? Så kan vi også få Bradley i gang.
- Cynwal
Jeg synes vi begynder at se en væsentlig bedre TAA, hvor det defensive system gør, at han ikke eksponeres så meget og virker fejlplaceret på HB. Jeg er selv KÆMPE fan af unge Bradley, men der skal nok blive godt med spilletid og dermed udvikling for hans vedkommende. Vi kommer i den grad til at rotere fra nu af og frem til januar-pausen, med mindre den da bliver annulleret, nu hvor Klopp er væk....Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 11. sep, 2024 12:45Der er også Nyoni. Ham tror jeg der er store forventninger til i klubben. Trent kan han rykkes ind i Slot's system? Så kan vi også få Bradley i gang.
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Harvey E. er tilbage på græs. Så kommer der forhåbentlig snart bold med i træningen igen:
Vi SMADRER det PIShold !