Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Et kvarter før tid - Bernd Schneyder har lige scoret til 3-2 på Bernabeu over Villareal.
Peter Sørensen mener at RM er verdens bedste hold lige nu.. Hmmm.. Af de sidste 37 mål RM har lavet er de 30 signeret Robinho, Raul og en heller hest.. Ganske godt gået.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Fint nok at Arsenal slog Manchester City for dem ligger vi jo og kæmper med. Vi kan alligevel ikke følge med Arsenal og vil også som mange af jer andre meget hellere se dem som engelske mestre end Scum. Dog håber jeg stadig på at vi måske kan komme ind i en fremragende stime og så hente Chelsea selvom det bliver rigtigt svært så jeg håber meget på at Portsmouth kan tage point fra dem i dag og så skal vi selvfølgelig vinde vores kamp senere i dag.
Styf skrev:Fint nok at Arsenal slog Manchester City for dem ligger vi jo og kæmper med. Vi kan alligevel ikke følge med Arsenal og vil også som mange af jer andre meget hellere se dem som engelske mestre end Scum. Dog håber jeg stadig på at vi måske kan komme ind i en fremragende stime og så hente Chelsea selvom det bliver rigtigt svært så jeg håber meget på at Portsmouth kan tage point fra dem i dag og så skal vi selvfølgelig vinde vores kamp senere i dag.
Ja, et eller andet sted er det både ufatteligt og ufatteligt trist, at man skal sidde og holde med Arsenal af hele to grunde: Dels fordi de helst skal slutte foran ManU, og dels fordi de i dagens kamp spiller mod en af vores konkurrenter i kampen om at blive den bedste af de næstbedste - og måske få en fjerdeplads.
Fanden da, hvor er det trist.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Styf skrev:Fint nok at Arsenal slog Manchester City for dem ligger vi jo og kæmper med. Vi kan alligevel ikke følge med Arsenal og vil også som mange af jer andre meget hellere se dem som engelske mestre end Scum. Dog håber jeg stadig på at vi måske kan komme ind i en fremragende stime og så hente Chelsea selvom det bliver rigtigt svært så jeg håber meget på at Portsmouth kan tage point fra dem i dag og så skal vi selvfølgelig vinde vores kamp senere i dag.
I vores nuværende situation vil jeg være tilfreds ned 4. pladsen. Jeg håber dog ligesom dig at vi snart kommer i gang, det kunne være godt med en god slutspurt i både PL,CL og FA cuppen.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3