Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Vest
Alder: 28

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Vest » lørdag, 01. sep, 2012 00:40

På Sterlings Facebook-side står der at Owen skifter. Om det er sandt eller ej, så er han jo angriber. Tag ham dog ind så han kan komme med noget erfaring og så de unge kan lære af ham.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. sep, 2012 00:45

Hvis owen skifter, håber jeg godt nok Mugge får indføjet *pukesmiley* for får brug for den, i enormt stor stil.

Men mon Sterling ikke gasser
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Miskat

Indlæg af Miskat » lørdag, 01. sep, 2012 00:51

Jeg tror ikke på Owen. Så desperate må vi simpelthen ikke have gået hen og blevet sidst i vinduet. Ét er at det er årtier siden manden har lavet mål, hvilket er præcis det vi mangler, noget andet er sgu da, at manden har været et kæmpe Liverpool-ikon for derefter at skifte til United og blive smidt i skraldespanden.

Jeg tror ikke, som en anden bruger indikerede, at vi er Real, PSG eller Shitty, men faktum er stadig at vi har sendt Carroll væk på leje uden at hente en direkte erstatning. Det må være klart for enhver efter i går at Morgan skal have tid før han nærmer sig førsteholdet og Borini vil jeg vente med at bedømme til længere inde i sæsonen, men det helt relevante spørgsmål er bare: hvem skal lave 20+ mål for os i indeværende sæson? Hvis svaret er Suarez kræver det en seriøs omgang skudtræning og en Gerrard der virkelig rammer tidligere tiders niveau. Jeg frygter bare at manden løber ind i en skade og vi står uden nogen offensive trusler. Vi kan nå at overraske endnu. Håber godt nok på en målscorer-signing her på falderebet.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 01. sep, 2012 00:53

Javist, Owen har spillet for Fergie og de falske røde - det er der også andre Liverpool-spillere der har. Paul Ince, for eksempel.

Kan Owen holde sig skadesfri og acceptere en lav løn (evt præstationsbaseret) og en rolle som backup i Liverpool ville jeg sgu være okay med det, ærligt talt. At have Owen på bænken ville da alt andet lige være bedre end ikke at have en angriber at all. Lille Owen viste da trods alt sidste sæson at han stadig ved hvor målet står med 3 mål på 2 kampe (mod Leeds og Aldershot, granted, men still, det er mål)

Og i øvrigt kan alle lave en Facebook side for en berømthed - det behøver ikke at være Sterling selv.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. sep, 2012 00:54

Miskat skrev: Håber godt nok på en målscorer-signing her på falderebet.
Det faldereb er til nytår

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 01. sep, 2012 00:55

Jeg brækker mig, hvis vi henter Owen. :doh1:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 01. sep, 2012 00:57

Hvem kan i øvrigt huske, hvornår vi sidst startede en sæson uden en spiller med nummer 9?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. sep, 2012 00:58

ThunderZtorm skrev: At have Owen på bænken ville da alt andet lige være bedre end ikke at have en angriber at all. .
Det synes jeg nu ikke, så har LFC da i den grad solgt sig selv som en ussel man-whore. Og LFC skal ikke hjælpe til at det vinder trofæer.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. sep, 2012 01:01

Arda skrev:Hvem kan i øvrigt huske, hvornår vi sidst startede en sæson uden en spiller med nummer 9?
Der er nu heller ingen i truppen der er 9 tallet værdigt, hellere ingen værdig 9´er end at tænke på at Voronin havde nummer 10 :wall:

Nå fik det vist skrevet lidt tve tydigt, men håber pointen er der et sted ;)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 01. sep, 2012 01:03

Og Cole har nummer 10 nu.

Kunne bare være, der var nogle, der kunne svaret til min lille quiz.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 01. sep, 2012 01:04

Thommo skrev:
ThunderZtorm skrev: At have Owen på bænken ville da alt andet lige være bedre end ikke at have en angriber at all. .
Det synes jeg nu ikke, så har LFC da i den grad solgt sig selv som en ussel man-whore. Og LFC skal ikke hjælpe til at det vinder trofæer.
Er det kun pga de 3 år hos Manc, eller er der andre årsager til hadet?

Jeg må sgu indrømme at jeg gerne så Owen score for Liverpool igen - naturligvis skal han ikke bare hentes bare fordi det kunne være sjovt, men fordi man mener han ville kunne bidrage med noget. Ellers kunne vi lige så godt være ekstreme og hive Fowler tilbage også :P

Noget helt andet er, der må da være andre interessante muligheder når det gælder klubløse spillere - dem kan vi jo hente løs af uden problemer.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. sep, 2012 01:06

Ser ham dog som meget mere værdig til 10 end Voronin. Ikke for at "disse" Voro, men en 10´er er i min bog en kreativ offensiv midt.

Brugeravatar
Miskat

Indlæg af Miskat » lørdag, 01. sep, 2012 01:10

Thommo skrev:
Miskat skrev: Håber godt nok på en målscorer-signing her på falderebet.
Det faldereb er til nytår
Der kunne jo være handler der ikke var offentliggjort endnu. Det er trods alt set før.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. sep, 2012 01:13

ThunderZtorm skrev: Er det kun pga de 3 år hos Manc, eller er der andre årsager til hadet?
Det er en del af årsagen, men hans pinlige exit var med til at opbygge mit forhold til det had. Han spillede da i den grad med skjulte kort/hensigter. At hans karriere er gået lodret ned af er et stort plaster på såret.

Han pissede på LFC, Rafa og supporterne i sin tid.

Men hvad fanden, han har da trods alt spillet "hele"138 kampe siden sin LFC tid, 17,25 kampe pr sæson :lol:

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 01. sep, 2012 01:28

Jeg har ikke fulgt med i aften, fordi jeg skulle ud med nogle kammerater.Frygtede at komme hjem til, vi kun havde signet Dempsey for Carroll - gu fanden om ikke også spurs snapper ham. Det er jo fuldstændig fucked. Vi har halvanden 1,5 angriber efter en sæson, hvor vi overhovedet ikke kunne score. Jeg kunne brække mig. Og så lejer vi Carroll ud. Fair nok, hvis man ikke bryder sig om Carroll, men hvis man ikke henter en erstatning for ham i det mindste, er man gal i mine øjne. 6. pladsen og alt nedefter i mine øjne.

Besvar