Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Messi i offside position ved den anden scoring
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Julian Draxler er godt nok en spændende spiller. Ham så jeg gerne i Liverpool.
- JudgeArdaStudge
Ynkelig indsats af Milan, men billedet havde jo nok også været et andet, hvis Niang havde scoret på sin friløber, da stillingen var 1-0.
Werge er i øvrigt en pinagtig dårlig kommentator. "MESSI....Er ikke målscoren. Det er Villa."
Grønkjær er i dog ikke meget bedre.
Werge er i øvrigt en pinagtig dårlig kommentator. "MESSI....Er ikke målscoren. Det er Villa."

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Fornøjelse at se Barca i dag. En af de bedste kampe i meget lang tid fra deres vedkommende, og dejligt med videre avancement. Messi, Iniesta, Xavi og Busquets var helt outstanding.
-
Så har Barcelona vist spillet sig ud af den "krise". Hold op hvor spillede de godt. Jeg kan godt forstå hvorfor Werge og Frimann sad og roste dem, sådan som de gjorde.
Fan af Manchester United
AllanShore skrev:Så har Barcelona vist spillet sig ud af den "krise". Hold op hvor spillede de godt. Jeg kan godt forstå hvorfor Werge og Frimann sad og roste dem, sådan som de gjorde.
Det var da Grønkjær?

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Det er også rigtigt. Men Frimann har med statsgaranti også siddet i stolen og hoppet af glæde.YNWA! skrev:Det var da Grønkjær?
Fan af Manchester United
Det var som om de kom i bukserne hvergang Barca havde bolden. Skide træls og høre på!AllanShore skrev:Det er også rigtigt. Men Frimann har med statsgaranti også siddet i stolen og hoppet af glæde.YNWA! skrev:Det var da Grønkjær?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Klamt at folk bruger en ubetydelig talefejl fra Werge, til at underbygge Deres mening om ham.
Lige ved at blive en god indtjeningsaften, Leeds fejlede dog. Galatasaray til odds 5 var bla. Også på kuponen..
Lige ved at blive en god indtjeningsaften, Leeds fejlede dog. Galatasaray til odds 5 var bla. Også på kuponen..

- JudgeArdaStudge
Elsker at være klam. Talefejl my ass! Manden troede det var Messi, fordi han kun har Messi på hovedet.Pongolle skrev:Klamt at folk bruger en ubetydelig talefejl fra Werge, til at underbygge Deres mening om ham.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Fantastisk spillet af et klasse hold som spiller klassebold. Misundelsen herinde er KLAM!
Fuld fortjent sejr, ikke spor offside, Milan virker gamle og trætte og de kunne, specielt i 1. halv slet ikke finde ud af hvordan de skulle stoppe verdens bedst spillende fodobldspiller. Iniesta og Xavi spiller pragtkamp. Vores gamle gode Mascherano spiller godt, men når han laver fejl, laver han også fejlen 100%, det må man give ham..
Dejlig underholdning af en fodboldkamp.
RobertS
Fuld fortjent sejr, ikke spor offside, Milan virker gamle og trætte og de kunne, specielt i 1. halv slet ikke finde ud af hvordan de skulle stoppe verdens bedst spillende fodobldspiller. Iniesta og Xavi spiller pragtkamp. Vores gamle gode Mascherano spiller godt, men når han laver fejl, laver han også fejlen 100%, det må man give ham..

Dejlig underholdning af en fodboldkamp.
RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
Det er fordi at folk ikke vil ha' at Barcelona skal tangere Liverpool's 5 CL-titler.
Hent Shelvey tilbage!
@RobertS - Det er nu ikke så meget misundelse, fra min side. I min verden er der bare kun ét hold, og når jeg så ser andre kampe, holder jeg stort set altid med outsiderne.
Barca spillede da godt i går, men Milan var også skræmmende ringe. Det de fik til at lykkes så godt i første kamp, balancen mellem den kompakte defensiv og at turde holde på bolden når de skulle skabe noget modsat, fungerede slet ikke i går. Ved ikke om de havde planlagt kun at ville forsvare, eller det bare blev sådan, det var i hvert fald dumt.

Barca spillede da godt i går, men Milan var også skræmmende ringe. Det de fik til at lykkes så godt i første kamp, balancen mellem den kompakte defensiv og at turde holde på bolden når de skulle skabe noget modsat, fungerede slet ikke i går. Ved ikke om de havde planlagt kun at ville forsvare, eller det bare blev sådan, det var i hvert fald dumt.
Sådan, at de tangerer Liverpools antal titler? Både Bayern og Barcelona har fire nu. Set i det perspektiv bør vi holde med PSG og Galatasaray, der hver især har 0.DAGGER! skrev:Heldigvis napper Bayern CHL pokalen i år!
Jeg kan stadig ærgre mig over vi ikke vandt i 2007, så det havde stået 6-6 mellem os og Milan i stedet for 7-5 til dem.