Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Jeg er DYBT skuffet over deres dækning i dag. Det hele startede med, at Camilla Martin kludrede lidt rundt i det - og vi fik serveret holdopstillingen.
Tottenhams var ret morsom. Rose i centerforsvaret - og kun 10 mand på banen. Det blev dog rettet og Boatang(? - ham der spillede for 6 år siden i Tottenham?) blev tilføjet....
Så gik vi over til CP, som havde en spiller, der skulle spille to positioner - trist.
Og som omtakt stiller man om til Jimmy Bøjgaard, der snakker odds med en "ekspert". Uden troværdighed, spændende spilforslag eller noget som helst.
Taktløst, uprofessionelt, kedeligt og... ja.
Jeg troede de ville mene det her seriøst? Jeg synes hverken Werge & Frimann(som toppede for 10 år siden!), Camilla Martin osv har en berettigelse som seriøse Premier League værter - dertil er 6'erens produkt meget mere seriøst og spændende - og det er helt klart, at jeg efter at have set dem i dag, vil vælge 6'eren hver Lørdag - ved mindre de selvfølgelig sender forskellige kampe og Liverpool er hos Viasat.
Tottenhams var ret morsom. Rose i centerforsvaret - og kun 10 mand på banen. Det blev dog rettet og Boatang(? - ham der spillede for 6 år siden i Tottenham?) blev tilføjet....
Så gik vi over til CP, som havde en spiller, der skulle spille to positioner - trist.
Og som omtakt stiller man om til Jimmy Bøjgaard, der snakker odds med en "ekspert". Uden troværdighed, spændende spilforslag eller noget som helst.
Taktløst, uprofessionelt, kedeligt og... ja.
Jeg troede de ville mene det her seriøst? Jeg synes hverken Werge & Frimann(som toppede for 10 år siden!), Camilla Martin osv har en berettigelse som seriøse Premier League værter - dertil er 6'erens produkt meget mere seriøst og spændende - og det er helt klart, at jeg efter at have set dem i dag, vil vælge 6'eren hver Lørdag - ved mindre de selvfølgelig sender forskellige kampe og Liverpool er hos Viasat.
Der er lige vokset en lille Palace fan inden i mig 
Jeg synes de kæmpede bravt - håber de fortsætter den stil og overlever...
De skal naturligvis falde sammen mod os

Mourinho tilbage sin gamle kedelige defensive stil.
Boring boring
Boring boring
Hent Shelvey tilbage!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg har haft et svagt punkt for Palace lige siden de tævede Scum med 5-0 i en legendarisk tipslørdag-kamp engang i 70´ernemortenbak skrev:Der er lige vokset en lille Palace fan inden i mig

Men alligevel kalder jeg den allerede nu: De overlever IKKE. De vil have gejst og vilje i den første del af sæsonen, men efterhånden som de alligevel taber langt de fleste kampe vil luften sive ud af dem, de vil kollapse og de vil slutte langt fra de pladser der betyder overlevelse. Desværre, men sådan er det.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ja du har nok ret - men ihh hvor de gav den gas. Til sidst havde de jo tottenham presset pænt i bund. Synes de gjorde et bedre indtryk end Hull gjorde idag - men ok Hull var på Stamford og Palace var hjemme, med en solid opbakning fra deres fans. Der var en fed stemning synes jeg.ScouserTommy skrev:Jeg har haft et svagt punkt for Palace lige siden de tævede Scum med 5-0 i en legendarisk tipslørdag-kamp engang i 70´ernemortenbak skrev:Der er lige vokset en lille Palace fan inden i mig
De skal naturligvis falde sammen mod os![]()
Men alligevel kalder jeg den allerede nu: De overlever IKKE. De vil have gejst og vilje i den første del af sæsonen, men efterhånden som de alligevel taber langt de fleste kampe vil luften sive ud af dem, de vil kollapse og de vil slutte langt fra de pladser der betyder overlevelse. Desværre, men sådan er det.
Men jeg glæder mig til at se om de kan drille nogen af holdene her i starten, hvor de har gejsten
PSG måtte nøjes med 1-1 hjemme mod Ajaccio.

Det er det, der gør det spil så forbandet fantastisk. (af alle de fremhævelsesværdige detaljer er aerial success efter min mening den vildeste. Da Barca rundbarberede Levante tidligere her til aften var forholdet 50/50. Bare til sammenligning).

Det er det, der gør det spil så forbandet fantastisk. (af alle de fremhævelsesværdige detaljer er aerial success efter min mening den vildeste. Da Barca rundbarberede Levante tidligere her til aften var forholdet 50/50. Bare til sammenligning).
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
I bund og grund, men lidt træls når det rammer ens eget hold. Nu gik det til helt mod verdens(på dagen) bedste keeper igår, men må indrømme, jeg havde haft det svært med kun et point mod Begovic.Rasmus skrev: Det er det, der gør det spil så forbandet fantastisk.
Verden er smask fuld af hyklere....
Ja, når man selv rammes af nemesis er det selvfølgelig en helt anden (og ulidelig) boldgade. Jeg nåede at dø fire gange, tror jeg, fra Agger begik det straffe til Mignolet fik reddet kastagnen ud af ilden.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Rasmus skrev:PSG måtte nøjes med 1-1 hjemme mod Ajaccio.

Det der er jo fuldstændig vanvittigt. Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre?! Havde Ajaccio Søren Byskov på mål?
- Ynwa-23
- Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
- Alder: 33
Forsvars eller angrebs træning i PSV mandag morgen?;)Aarde skrev:Rasmus skrev:PSG måtte nøjes med 1-1 hjemme mod Ajaccio.
Det er det, der gør det spil så forbandet fantastisk. (af alle de fremhævelsesværdige detaljer er aerial success efter min mening den vildeste. Da Barca rundbarberede Levante tidligere her til aften var forholdet 50/50. Bare til sammenligning).![]()
Det der er jo fuldstændig vanvittigt. Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre?! Havde Ajaccio Søren Byskov på mål?
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.
-
Det går ellers meget godt for dem med 11 mål i 3 kampe og maksimal pointhøst.Ynwa-23 skrev:Forsvars eller angrebs træning i PSV mandag morgen?;)
Fan af Manchester United
-
Ja det gør jeg, og jeg kan ikke rigtigt se hvorfor det har ændret sig over sommeren, hvor United har holdt deres trup indtakt, mens Chelsea har fået nogle spillere til, der nok ikke vil være udslagsgivende med det samme. Og det er altså på et hold, der havde meget svært ved at levere stabile præstationer sidste sæson.Aarde skrev:Synes du, alvorligt talt, at ManU eksempelvis har en stærkere trup end Chelsea?
Fan af Manchester United
Man Utd havde vel bare en dygtigere og mere magtfuld manager sidste sæson, end i denne sæson. Kan ikke se, at truppen er bedre end hverken Chelsea's eller Man City's, selvom de vandt mesterskabet. Faktisk mener jeg, at det omvendte er tilfældet. Og nu er det så pludselig Chelsea, der har den dygtigste manager.AllanShore skrev:Ja det gør jeg, og jeg kan ikke rigtigt se hvorfor det har ændret sig over sommeren, hvor United har holdt deres trup indtakt, mens Chelsea har fået nogle spillere til, der nok ikke vil være udslagsgivende med det samme. Og det er altså på et hold, der havde meget svært ved at levere stabile præstationer sidste sæson.Aarde skrev:Synes du, alvorligt talt, at ManU eksempelvis har en stærkere trup end Chelsea?
Kloppite