Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 06. jun, 2013 00:05

Skøtt skrev:
LFC_20 skrev:Kan i ikke tage denne diskusion inde under kategorien, intet med fodbold at gøre? - for dette er dog for træls at læse om. Det viser jo bare hvor snæversynet vi allesammen er :lol:

On topic:

Syntes Eriksen havde nogle okay actioner idag, men faldt til tider ud af kampen, som resten af DK. Foretrækker stadig Henrikh, hvad med jer andre?
Det jeg så af Eriksen idag (som man efterhånden tit ser Eriksen på landsholdet) var at han falder meget ud af kampen og laver flere dumme fejl.

Har intet sammenligningsgrundlag da jeg ikke har set Henrikh M............. i aktion, men Eriksens niveau på landsholdet burde ikke være alt for svært at matche, desværre. :dontknow:
Enig, men om det er ham eller systemet på landsholdet der ikke passer skal jeg ikke gøre mig klog på.... Men, tror nogle nye øjne på landets spillere ville være godt...! - Hvad med Thomas Frank, som har haft så god succes med u19..? :D - Måske tidligt nok, men måske i en assistent rolle...

Men, udfra hvad jeg har set med dem begge to, har Henrikh et lille momentum i min bog.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 06. jun, 2013 00:05

Alonso skrev:
Oomph242 skrev:
Alonso skrev:
Thommo skrev:
Oomph242 skrev: Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... ldede.html

Er det min økonomi, du gør dig klog på?
Jeg ved intet om din økonomi, men jeg håber den er dejlig velpolstret. Jeg undersøgte blot om der findes noget materiale der bakker op om Thommos "fordom".
Ikke specielt og har da også lidt gæld, men hvem med hus, lejlighed og bil har ikke det.
Jeg kunne grave materiale frem om udkants-Danmark og håne det hvis jeg ville...

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 06. jun, 2013 00:06

Danmark og Eriksen møder Armenien og Mkhitaryan på tirsdag, så der er da en oplagt mulighed for at sammenligne de to.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 06. jun, 2013 00:10

Alonso skrev:@Oomph242
Hvem påstår at Thommos udtalelse er "møg "racistisk" og nedladende mod Københavnere"?
Det gjorde jeg. Fordi sådan følte jeg de var. Men lad os nu stoppe her, ellers bliver vi aldrig færdige.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 06. jun, 2013 00:12

Alonso skrev:
Oomph242 skrev:
Alonso skrev:
Thommo skrev:
Oomph242 skrev: Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.

Jeg ved intet om din økonomi, men jeg håber den er dejlig velpolstret. Jeg undersøgte blot om der findes noget materiale der bakker op om Thommos "fordom".
Fordommen holdt vand, derfor ikke en fordom med gåseøjn omkring sig ;) at artiklen er et år gammel ændrer nok ikke det vilde, så hurtigt ændrer man sig nok ikke, jyder sætter tæring efter næring, og ved ikke(det er ment reelt), om sjællandere generelt, kender det ordsprog.

Nå on topic, Papa, Robinson være fast back up, ellers må en anden hentes(!!!), ser også gerne en 1. målmand(surprise?) og en Lucas back up.En Steven back up måske, eller er Hendo/Shelvey løsningen? Selv om Ste har været glimrende denne sæson, håber jeg afløseren køres ind denne sæson, Ste G skal ikke spille fuld tid i 32-33 kampe, håber jeg.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » torsdag, 06. jun, 2013 00:13

Oomph242 skrev:
Alonso skrev:
Oomph242 skrev:
Alonso skrev:
Thommo skrev:

Ikke specielt og har da også lidt gæld, men hvem med hus, lejlighed og bil har ikke det.
Jeg kunne grave materiale frem om udkants-Danmark og håne det hvis jeg ville...
Gør det, hvis du føler et behov for det. Jeg stammer selv fra Sjælland. Dog Vestsjælland og en meget lille by, hvor mange af samfundets tabere var samlet. Et sted jeg i øvrigt intet har tilfælles med den dag i dag.

Men linket var henvendt dig fordi du fandt Thommos postulat meget provokerende. Det forstår jeg i øvrigt ikke et hak af. Har du virkelig så meget tilfælles med dine københavnske naboer, at du vil kaste dig ud i en krig på vegne af dem? Artiklen lyver jo ikke.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 06. jun, 2013 02:00

AJ, ja vi diskuterede vist Mkhitaryan tidligere, og ligesom dengang har jeg ikke set ham i aktion særlig meget. Men jeg har noteret mig, at han er meget hurtig, og at de dybe løb både tages centralt i banen og på kanterne - især højrekanten. Derudover var vi vist også inde på, at han spillede central midt i sin første sæson, hvilket ifølge Mircea Lucescu har været med til at gøre Mkhitaryan taktisk klogere. Lucescu har beskrevet Mkhitaryan som en komplet spiller og fremhævet hans evne til at holde tempoet og også vinde bolden tilbage, men frem for alt er det fodboldintelligensen, som Lucescu hæfter sig ved. Det er rigtigt, at Mkhitaryan ikke er et fysisk monster som eks. Fellaini, men i spillestil synes jeg, at han har lidt af den kraftfuldhed og råstyrke, som Gerrard havde, da han var yngre. Han er i hvert fald mere direkte og pågående end spillere som Eriksen, Kagawa, Silva osv., og for en offensiv midt synes jeg, at hans fysik er ganske god.

http://www.guardian.co.uk/football/blog ... ar-donetsk

Nu er det selvfølgelig Lucescu, som Wilson citerer i artiklen, og han kommer ikke med sin egen vurdering af Mkhitaryan, men jeg tror ikke, at han ville have citeret Lucescu, hvis citaterne var helt ude i skoven, og der er en god chance for, at Wilson har set tilpas mange kampe med Mkhitaryan til at vurdere, om Lucescu har ret.

Henderson er ganske hurtig og har gode lunger. Og så har han også en fin fysik, og jeg synes, det har fungeret fint, at han har ligget som en presspiller foran Gerrard og Lucas, selvom Rodgers optimalt set helst havde haft presspilleren længere tilbage i banen. Jeg tror, Mkhitaryan vil kunne bidrage med mere af den slags end spillere som Cazorla, Eriksen, Coutinho osv.. Måske er Henderson stadig en bedre balanceskabende spiller end Mkhitaryan, men i forhold til de typer, som normalt ligger som off. midt, slår Mkhitaryan mig som, ja, en mere komplet spiller, og han har imø. både farten, fysikken og intelligensen til at presse modstanderen.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 06. jun, 2013 07:19

@ Fribytter

I det store hele er vi nok meget enige, og jeg har nok undervurderet både hans fysik, men især hans mobilitet. Ud fra forskellige videoer ser han da ud til at være lynhurtig til at løbe i dybden. Som jeg skrev tidligere, er jeg da også helt vild efter at få ham til klubben. Jeg håber, at det siger noget om, at Rodgers vil sadle endnu mere om mht. spillestilen. Han virker som en rigtig Rafa-spiller.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. jun, 2013 08:06

http://en.wikipedia.org/wiki/Kurt_Zouma

Den spiller skulle være et stort forsvarstalent.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » torsdag, 06. jun, 2013 09:27

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... et-4065143

Liverpool FC are closing in on the £7.7million signing of Celta Vigo forward Iago Aspas with Sporting Lisbon’s Tiago Ilori set to join him at Anfield.

peter42
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 59

Indlæg af peter42 » torsdag, 06. jun, 2013 09:43

Nu ved jeg ikke hvem vi ender med at købe, men med dem vi er linket til og dem vi har, så har vi ikke mange over 1,90 cm i højde. Det giver bange anelser til hjørnespark og frispark, hvilket vi i forvejen har problemer med. Er i enige ??

Brugeravatar
Pakken

Indlæg af Pakken » torsdag, 06. jun, 2013 10:33

"Liverpool could be gazumped by Valencia in their bid to sign Sporting Lisbon defender Tiago Ilori."
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... id-1934018

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. jun, 2013 10:39

Pakken skrev:"Liverpool could be gazumped by Valencia in their bid to sign Sporting Lisbon defender Tiago Ilori."
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... id-1934018
Liverpool har fat i den lange ende der.

Tevez. Ja tak. Luis, Aspa, Daniel og Tevez fremme.
Vurderer bud på Tevez
Carlos Tevez har bare ett år igjen av sin kontrakt med Manchester City, og Liverpool vurderer å legge inn et bud på £7M for angriperen.
Av Liverpool.no

Torsdag 6. juni

Carlos Tevez har bare ett år igjen av sin kontrakt med Manchester City, og Liverpool vurderer å legge inn et bud på £7M for angriperen.
Goal.com
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

RuneDans
Geografisk sted: København

Indlæg af RuneDans » torsdag, 06. jun, 2013 11:23

http://liverpoolfc.com/news/media-watch ... evez-swoop

værsgo kelly.. Der er et Link..

Men du glemmer at han har en ugeløn på 198.000 pund, hvilket gør det totalt urealistisk..
Liverpool FC siden 1997.
Viborg F. F. siden 1995.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 06. jun, 2013 11:40

RuneDans skrev:http://liverpoolfc.com/news/media-watch ... evez-swoop

værsgo kelly.. Der er et Link..

Men du glemmer at han har en ugeløn på 198.000 pund, hvilket gør det totalt urealistisk..
Hvorfor antager folk, at spillere på høje lønninger i deres kontrakts sidste år, skal oppebære en tilsvarende løn i LFC? Både i tilfældet David Villa og nu Tevez nævnes det, at vi ikke kan matche lønnen. Mit bedste bud er, at INGEN vil matche deres nuværende løn. Mit bedste bud er også, at de vil acceptere en lavere løn over en længere kontraktperiode. Alternativt er de jo velkomne til, at sidde på bænken i det sidste år af deres kontrakt for at hæve den høje løn, inden de rykkere videre. Det har naturligvis den risiko, at de ikke kan score en ligeså attraktiv "sidste kontrakt".
Kloppite

Besvar