Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » fredag, 15. nov, 2013 19:02

Fedt nok du lige copy paster fra livescore fordi du ikke kan stave til Portugal.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » fredag, 15. nov, 2013 19:23

Jeg kan ikke se at 3 sport one sender den ?

"Sweden" 4 sender den kl 20.35

Vil dog hellere se den på 3 sport one :D

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 15. nov, 2013 19:48

Viasat sender kampen mellem Portugal og Sverige på TV3 Sport 1 kl 20.45

http://tipsbladet.dk/nyhed/vm/ronaldo-v ... vel-paa-tv
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

mortenbak

Indlæg af mortenbak » fredag, 15. nov, 2013 19:53

Hekkem skrev:Viasat sender kampen mellem Portugal og Sverige på TV3 Sport 1 kl 20.45

http://tipsbladet.dk/nyhed/vm/ronaldo-v ... vel-paa-tv
Fedt den vil jeg glæde mig til. Står bare ikke i yousee appens tvguide.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » fredag, 15. nov, 2013 20:03

Ingen der sender vort gamle landshold, Island- Kroatien i aften? Håbløst, tenderende det latterlige når DR har meldt ud de vil følge Island som var de DK til VM.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 15. nov, 2013 20:13

nikand skrev:Ingen der sender vort gamle landshold, Island- Kroatien i aften? Håbløst, tenderende det latterlige når DR har meldt ud de vil følge Island som var de DK til VM.
På den anden side, Island - Kroatien, på DR fredag aften i den bedste sendetid, når hele familien er samlet foran flimmeren ... jeg er ikke sikker på at det ville vække udelt jubel i alle de små hjem :dontknow:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 15. nov, 2013 21:06

Mugge skrev:
Jesper skrev:@ Mugge
Jeg håber du vil svare på mit indlæg vedr. retningslinjer ang. troll'e fænomenet?
Jeg mener vi er godt nok dækket ind via de retningslinjer vi allerede har. Jeg ser ikke noget behov for at tilføje yderligt pt.
Synes godt nok aqua forpester dette forum, trolling burde forbydes. Og er ret overbevist om et flertal der nærmer sig 100% mener dette. Eller kan man evt gøre det sådan at alt der citeres fra trolls også ignoreres. aqua får sit ønske opfyldt med alle disse citater, jeg kan se trods ignorer. Og hun mæsker sgu også denne tråd i sig i øjeblikket, opmærksomhed opmærksomhed opmærksomhed. Men hvis det kan gøre jeg slipper for hende/ham er jeg tilfreds.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 15. nov, 2013 21:27

Da jeg begyndte herinde måtte jeg ikke have et billede af Beckham(synes han er en fed person, og en af mine ynglingsspillere), fair nok det slettede jeg så. Efterfølgende har jeg fået karantæne for at kalde jonjo shelvey en klovn... Men en person som Aquilani4, som bevidst irriterer stort set alle herinde, kan gøre det uden konsekvenser. Det er jo eneste formål han har herinde. Det er fucking latterligt. Jeg synes seriøst han burde smutter herfra.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Brando
Alder: 53

Indlæg af Brando » fredag, 15. nov, 2013 21:44

mortenbak skrev:Jeg kan ikke se at 3 sport one sender den ?

"Sweden" 4 sender den kl 20.35

Vil dog hellere se den på 3 sport one :D
:-D
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 15. nov, 2013 22:13

LFC-Aaby skrev:Da jeg begyndte herinde måtte jeg ikke have et billede af Beckham(synes han er en fed person, og en af mine ynglingsspillere), fair nok det slettede jeg så. Efterfølgende har jeg fået karantæne for at kalde jonjo shelvey en klovn... Men en person som Aquilani4, som bevidst irriterer stort set alle herinde, kan gøre det uden konsekvenser. Det er jo eneste formål han har herinde. Det er fucking latterligt. Jeg synes seriøst han burde smutter herfra.

Simpleste løsning: Smid ham på ignore, lad være med at citere/reagere. Så bliver han træt af det på et tidspunkt og forsvinder af sig selv.

Al den her opmærksomhed er bare med til at holde ham her, i al fald så længe han kun kravler hen til reglerne, og ikke over dem.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 15. nov, 2013 22:25

ThunderZtorm skrev:
LFC-Aaby skrev:Da jeg begyndte herinde måtte jeg ikke have et billede af Beckham(synes han er en fed person, og en af mine ynglingsspillere), fair nok det slettede jeg så. Efterfølgende har jeg fået karantæne for at kalde jonjo shelvey en klovn... Men en person som Aquilani4, som bevidst irriterer stort set alle herinde, kan gøre det uden konsekvenser. Det er jo eneste formål han har herinde. Det er fucking latterligt. Jeg synes seriøst han burde smutter herfra.

Simpleste løsning: Smid ham på ignore, lad være med at citere/reagere. Så bliver han træt af det på et tidspunkt og forsvinder af sig selv.

Al den her opmærksomhed er bare med til at holde ham her, i al fald så længe han kun kravler hen til reglerne, og ikke over dem.
Done :gunfire:
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » lørdag, 16. nov, 2013 09:27

Eller bare håb på, at England taber (som i aftes), så hører man ikke fra ham i et stykke tid. ;)
Scouser by heart.

Siden 2009.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » lørdag, 16. nov, 2013 14:41

Billede

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 16. nov, 2013 14:52

Callesen skrev:Billede
SKÅÅÅÅÅÅÅÅLL
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 18. nov, 2013 20:18

Den her skal i derbytråden, men nu hvor den ikke er oprettet, kommer indlægget her.

Går med dårlige mavefornemmelser. Sturridge er småskadet, Suarez har efter 13 timers flyvetur maks halvandet døgn at hvile i. Kaptajnen er vel også på grænsen af det fysiske siden han stod over i fredags..

Det må helst ikke gå galt med de tre.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar