Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nææ men de har fået tynde straffespark og får ikke noget i mod dem selv om de er mega store. og de har været kamp afgørende hvergang vi taler vel 6-7 point extra som de ikke burgte have haft
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
RedRedRed skrev:Enig med wormie. Spurs skal være utroligt glade for, at de ikke befinder sig helt nede omkring United.
Jeg har ikke set ret mange af deres kampe og vil derfor ikke kaste mig ud i vurderinger af, om deres smalle sejre i starten af sæsonen var fortjente eller ej.
Uanset hvad, så bliver det en fremragende runde for os. Tottenham er indtil videre den eneste af topklubberne, udover os, der har vundet (jeg regner ikke Newcastle som et langsigtet tophold, selvom de kører ganske fint p.t.), og i morgen kommer Arsenal og/eller Everton til at miste points. Bedre kan vi næsten ikke forlange det.
Ross Barkley er ved at udvikle sig til en rigtig god spiller. Når han får lidt mere rutine og bliver bedre til at træffe de rette beslutninger bliver han uhyggelig.
Wormie skrev:Barkley lige bagved suarez og sturrigde ville jo være livsfarligt for alle hold i verden.
get him
Everton vil næppe sælge ham, og slet ikke til os. Så eneste chance er vel, hvis han inderst inde er LFC-fan og skifter til os, når hans kontrakt udløber...
I øvrigt ved vi jo heller ikke, om han er andet og mere end et one-season wonder.
Man kan score mange mål som 1 season Wonder men den teknik den dreng har. Han er bedre ind coutinho. hands Down.
Han er hurtigere, stærker og mere løbe stærk in coutinho, blik for spillet er de vel ens. mens han har et langt bedre spark udefra. Det er vel gerrard i sine unge dage. han bliver så vild. og jeg ved bare at både United arsenal og de andre vil være ude efter ham.
men ja.everton vil nok helst ikke sælge til os så vi skal betale overpris. snakker nok 20-30 mil pund her.
se ham han har nærmest løbet box til box i 87 min og han virker som den mest friske på banen, det helt utroligt
Senest rettet af Scherwin søndag, 08. dec, 2013 18:45, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”